Tupakkaa netistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja subotai
  • Aloitettu Aloitettu
Hei,

nyt ei ole kyseessä virontupakka jne halpamestat, vaan olen etsiskellyt Salem -röökiä ympäri Suomea, eikä sitä taideta edes tuoda maahan, höh.

Eli-eli, onko mitään hajua, että miten toimitus menee, jos haluaisin tilata ko. tuotetta esim Yhdysvalloista? Elikkäs olen valmis maksamaan tullit, verot jne.

Kiittäen, Subotai.

Hei,

nyt ei ole kyseessä virontupakka jne halpamestat, vaan olen etsiskellyt Salem -röökiä ympäri Suomea, eikä sitä taideta edes tuoda maahan, höh.

Eli-eli, onko mitään hajua, että miten toimitus menee, jos haluaisin tilata ko. tuotetta esim Yhdysvalloista? Elikkäs olen valmis maksamaan tullit, verot jne.

Kiittäen, Subotai.

tulli

tuolta varmasti löydät yhteystietoja henkilöistä joilta näitä asioita voi kysyä. veikkaan että ei onnistu mutta kysyminen ei maksa (ainakaan puhelun hintaa enempää)

Salem on kyllä aika taivaallista röökiä. Joskus jollain kaverilla ollu tota jostain perseestä asti tuotuna.

Salem on kyllä aika taivaallista röökiä. Joskus jollain kaverilla ollu tota jostain perseestä asti tuotuna.

niinpä.
frendini toi kartsan jenkeistä ja ihastuin tuohon vahvan mentholiseen makuun - vaikka en normaalisti mentholsavukkeita poltakkaan..

Noh, eipä haittaa kysästä tullin sediltä opastusta..

EDIT:
pistin Tullille kysärin ja ilmoittelen mitä vastaavat..

Back
Ylös Bottom