Tunnustettavaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tune
  • Aloitettu Aloitettu
Tomi sanoi:
Tuttu paikka ja toisinaan aika päättömiä juttuja. Olen itsekin tuonne kirjoittanut yhden tunnustuksen. :nolo:

Ajattelin kanssa jotain laittaa... mutta en tiedä mistä aloittaisin.
:nolo: :kakka:

"Työskentelen erään suuren suomalaisen hampurilaisketjun palveluksessa. Kaivelen päivittäin nenääni ja laitan räkäklimpit pahaa aavistamattomien asiakkaiden hampurilaisten väliin. Saan tästä suurta tyydytystä. Lopetan ehkä jos jään kiinni, mutta mahdollisuudet ovat pienet koska olen erittäin varovainen ettei kukaan näkisi puuhiani" :lol2: :urjo: :david: :kakka:

En kyllä enää ikinä syö hampurilaisia

Osa noista on hauskoja :D
Ahdistavia tunnustuksia mahtuu kyllä paljon myös joukkoon, erityisesti parisuhteen pettämiseen liittyvät.

Hyi helvetin vitun saatana jotain noita juttuja!
"Olin armeijassa V 80,toimin talousaliupseerina ja joskus vitutti niin perkeleesti kapiaiset ja koko systeemi ,että virtsasin pakkiini ja kaadoin koko läjän 200 litran hernekeittoannokseen.Sain rajun tyydytyksen kun lappasin tätä kusista soppaa pakkeihin hymyillen vienosti:)))"
Suomesta löytyy monta ihmistä jotka ansaitsevat kunnon selkäsaunan...

JustinCre sanoi:
Pitäskö pakkotoistoon perustaa oma tunnustamis-thread? ;)

Jos joku aloittaa tunnustamisen, kannattaa muistaa: "- Ylläpito ei ole vastuussa mahdollista palstalaisten itselleen aiheuttamista intimiteettisuojaongelmista, eikä näin ollen pyynnöstä poista jälkikäteen palstalaisten viestejä."

:D

Tunnustustenluola.net sanoi:
# 2985 - 25.01.2004

-olen natsi
-olen murtautunu 50v juopon kämppään,saunonu ,syöny jääkaapin tyhjäksi ja nukkunu siellä(ukko oli ite sairaalassa)
-oon tehny PALJON kiljua
-inhoan manneja jne..
-olen tehnyt seidan ,polttanut sen sillalla ja kipannu sen sitten jokeen + silta syttyi palamaan ja kusin sitä sammuksiin..
-oon jonki asteinen nuorisokriminaali
-tykkään juua kaljaa
-haluaisin hakata jonku hengiltä
oon 14w

Aku-A? :lol2:

En löytäny söörtsillä pakkotaoston omaa tunnustusketjua, joten kirjoitan tähän. Varastin tänään VAHINGOSSA omene paikalliskaupasta. Menin kauppaan sisään, otin omenan ja punntisin sen. Laitoin omena taskuun siksi aikaa, kun valkkasin irttareita ja muistin omenan taskussa vasta autolle päästyäni.

tpt sanoi:
En löytäny söörtsillä pakkotaoston omaa tunnustusketjua, joten kirjoitan tähän. Varastin tänään VAHINGOSSA omene paikalliskaupasta. Menin kauppaan sisään, otin omenan ja punntisin sen. Laitoin omena taskuun siksi aikaa, kun valkkasin irttareita ja muistin omenan taskussa vasta autolle päästyäni.
Saatanan sika! Tuon takia kaikki kallistuu euroaikana, kun ihmiset pöllii omppuja sun muuta. Palstalla on myös pahamaineinen poliisien kauhu, Vissy-Timba, jolta varmasti saat tukea tekoosi ;)

Tunnustuksia
Olen monta kertaa jättänyt venyttelemättä treenin jälkeen.
Ja viimekerralla en jaksanut lähteä salille koska telkusta tuli ihmemies macgyver.

Miten pystyn elämään itseni kanssa.:(

Tiedän muuten muutaman tyypin, jotka huviksensa keksivät tuonne kaikkea ällöttävää tunnustettavaa. Toisaalta mistä pirusta sitä tietää mitkä noista on totta ja mitkä ei; on oma pollakin välillä aika sekasin enkä voi mitenkään olla sairain mahdollinen tapaus.

En oo kenenkään eväisiin kyllä kussu koskaan.

tpt sanoi:
Sulla on näköjään nyt kauheet omantunnontuskat. :D Kyllä ne siitä ajan myötä sitten helpottaa, jos helpottaa..:evil:
Tuolla www.city.fi/rippituoli on hyvä tunnutus: "Kokeilin kerran teininä postimyynnistä tilaamiani geishakuulia. Laitoin kuulat mopolla ajaessani sisääni ja kuoppaisella tiellä sain niin monta orgasmia että ajoin mopolla ojaan."
:lol2:

Back
Ylös Bottom