tuloksia soudusta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cemoto
  • Aloitettu Aloitettu
Aloitan uuden threadin kun tuota vanhaa ei kukaan lue.
Kävin soutamassa 60 min ja matkaa kerty 11625m. Olen tyytyväinen ja positiivisesti yllättynyt - kunto ei olekkaan niin huono kuin luulin.
Miten muilla??

cemoto sanoi:
Aloitan uuden threadin kun tuota vanhaa ei kukaan lue.
Kävin soutamassa 60 min ja matkaa kerty 11625m. Olen tyytyväinen ja positiivisesti yllättynyt - kunto ei olekkaan niin huono kuin luulin.
Miten muilla??

Vaikea sanoa - tuskin kenelläkään on ihan vertailukelpoisia tuloksia, itse soudin esimerkiksi lauantaina yhteisellä soututunnilla, minne menin lämmittelemään ennen varsinaisen tunnin alkua, sitten soudimme pituudeltaan nousevia ja laskevia intervalleja (10, 11, 12 jne... 20 kovaa vetoa, sitten 20, 19, 18 jne ... 10, tauon jälkeen 30 - 10 vetoa), joiden välillä oli 30 s lepo (hidasta soutua, vedenjuontia), puolivälissä kävin vessassa jne, jne. ja merkitsin metrit ylös kun tunti oli lopussa, enkä katsonut yhteenlaskettua soutuaikaa. Eli siis minun 11500 m tuli kasaan n. 70 min taukoineen...

Lämmittelyni 3000 m soudan ajassa 14 min 10 - 40 s. Aloitan siis ihan kylmiltään, eikä päämääränä ole paras mahdollinen aika vaan lämmittely punttitreeniin.

Jos haluat katsoa ikäistesi saavutuksia, katso sivua http://www.concept2.com/sranking03/get_wrankings.asp jossa on esim 60 minuutin matkoja eri-ikäisille ja painoisille naisille, ja vertaile!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom