Tukholma maraton 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jana
  • Aloitettu Aloitettu
Onko palstalaisia menossa rajan taakse juoksemaan maratonia?
Tässä yksi "hullu" kovasti menossa.Talvi ja kevät on punnerrettu sekä salilla että lenkkipoluilla. Nyt on pari viikkoa aikaa levätä ja antaa kunnon kasvaa.

Vuoden alusta on n.500km juostu 4 tunnin ohjelman mukaan ja lisäksi 2-3kertaa salilla pitkillä toistoilla ja erityispaino venyttellyllä. Mukava on lähtä reissuun kun, tietää tehneensä parhaansa.jos ei 4 tuntia alitu niin ei voi mitään..:wanha:

Tsemppiä kaikkille tukholmaan:rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täältä löytyy kanssa Tukholmaan lähtijä. Siljalla olisi tarkoitus tuo lätäkkö ylittää. Juoksua tullut 3-4 kertaa viikossa ja salia lisäksi parikertaa viikkoon. 4.15 varmaankin sellainen realistinen tavoite kaikkien vammojen jälkeen. Tällä hetkellä vielä hieman nilkka vihottelee, mutta näyttää lupaavalta, että helpottaa ensiviikon lauantaihin.

Toivottavasti vaan ilmat tästä hieman helpottaa. Ettei saada rakeita niskaan.

Kova on jo polte päästä reissuun :hyper:

Tsemppiä koitokseen:thumbs:

Noniin,reipasta. Meillä taitaa olla suurinpiirtein samaa luokkaa tavoitteet.Itsellä tuo 4 tuntia vaatii pientä venymistä,mutta uskon että sopiva hurmos löytyy samban ja 17 000 muun juoksian parissa.Mulle oikeestaan sama millanen ilma on kunhan ei olis hellettä.Tahtoo hikoilla turhan paljon meikäläinen ja sykkeet turhaa nousta sitä myötä.

Ootko millä perusteella tuota 4:15 aatellu, jos saa udella.Ootko mitään testi juoksuja kokeillu.Itsellä 10km menny 47min.Uskosin puolikkaan menevän alle 1:50.Ennusteiden mukaan se on kiikunkaakun siinä 4 tuntia.

Itse menen lentämällä,niin saa sitten rauhassa joupotella tukholman yössä:kippis1: (kuiteski ihan hajalla ettei jaksa etes tupakkia polttaa..:zzzz:

Toivotaan hyvää ilmaa ja että pienet vaivat ja flunssat olis ohi ennen starttia.

Nyt loppupuolella olen juossut muutaman pitkänlenkin tuota 6min/km vauhtia tai hieman kovempaakin ja kun on helposti mennyt, niin siitä rohkaistuneena uskoisin , että 6min/km vauhti Tukholmassa voisi olla sopiva.

Itseä arveluttaa se, että millaiset ruuhkat siinä alkukilometreillä on. Eli millaista vauhtia siellä pääsee eteneen. Tietysti tuo oma tavoitevauhti sen verran kuitenkin hidasta, että ei luulisi siitä paljoa jäävän.

Ensin mietin, että lähtisin heti 4.15 jänikesen peesiin, mutta monet on varoitellut lähtemästä heidän perään jos ei ole päässyt kaveria ensin haastattelemaan, että millaisella jaolla liikkeelle lähtee. Mutta jos lähtee rauhallisesti liikkeelle ja matkan aikana kaveri meinaa ohi rynniä, niin ei kait sitä sit voi pakoonkaan päästää:whip:

Kuinkas olet ajatellut tankata? Itse ajttelin aloittaa tiistaina ja perjantaina olisi sit suht. normaalipäivä. Mikäli se nyt mitenkään mahdollista kun puolilta päivin jo reissuun tulee lähdettyä. Normaalia enempää en juuri jaksa syödä joten turvaudun tankkausjuomiin pääosin. Lisäksi tapana ollut juoda vielä 1-2l suolapitoista vissyä jotta saa suolat pysyyn kropassa. Magnesiumia otan viimeisen pariviikkoa tupla annoksen kun joskus ollut ongelmaa noiden kramppejen kanssa.

Reeniä enään su kevyt 40 min, ma sali kevyt, ti aamuna kevyt 40min, illalla hieronta, pe kävelyä/hölkkään.30min. Ja sit ei muuta kun toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

Juu, kyllähän toi helle on pahin mahdollinen. Kaksi helle maratonia olen tajunnan rajamailla hiipinyt ja yhtään en enään haluaisi juosta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom