Tron Legacy (2010)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Tron Legacy leffan pitäisi tulla Suomen elokuvateattereihin 17.12. Pääosassa Jeff Bridges. Luvassa hienoilla erikoistehosteilla höystettyä sci-fi toimintaa.

Traileri.

Tron Legacy Teaser Trailer.

tron-legacy-poster.jpg

tron-legacy.jpg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Juu tätä leffaa odotan itsekkin innolla.

Tultiin just yönäytöksestä.

Leffa oli juuri niin synkkä ja uskottava kuin trailerit antoi olettaa. Näyttelijät olivat loistavia ja hyvin castatty. Jeff veti helvetin hyvä roolin ja niin myös hänen vastanäyttelijänsäkin (Digitaalinen jeff :D )

Visut olivat aivan uskomattomat, mutta se mikä leffasta teki aivan erityisen mahtavan, oli todella mahtipontiset ja rajut musat! Äänimaailma ja musat yhdistettynä, fiilis oli kuin parhaimmat hetket inceptionissa tai matrixissa!

Juoni oli mukaansatempaava ja mielenkiintoinen, ja kulki hyvin leffan mukana loppuun asti.

Leffasta poistuessa oli vähän Avatarmaiset fiilikset, että on poistunut jostain hienosta maailmasta, jota jää heti ikävä.

Mitään mullistavaa leffa ei tehnyt, mutta oli täysin erilainen miljöönsä ja tunnelmansa takia, kuin pitkään aikaan muut leffat ovat saanet aikaan.

:4:

Sinänsä hauska leffa että sama näyttelijä näytteli parikyt vuotta sitten samaa osaa ekassa leffassa.

Visut olivat aivan uskomattomat, mutta se mikä leffasta teki aivan erityisen mahtavan, oli todella mahtipontiset ja rajut musat! Äänimaailma ja musat yhdistettynä, fiilis oli kuin parhaimmat hetket inceptionissa tai matrixissa!
En ole nähnyt leffaa, mutta olen kuunnellut aika moneen kertaan jo Daft Punkin leffasoundtrackin Spotifystä ja samaa mieltä pitää olla musiikista. Olen tosin vähän jäävi kun olen tykännyt DP:n tekosista aikaisemminkin...

En ole nähnyt leffaa, mutta olen kuunnellut aika moneen kertaan jo Daft Punkin leffasoundtrackin Spotifystä ja samaa mieltä pitää olla musiikista. Olen tosin vähän jäävi kun olen tykännyt DP:n tekosista aikaisemminkin...

Kiitos kun mainitsit, et tajunnut etsiä spotifystä! Ihan törkeen hyvää settiä kyllä, ei voi muuta sanoa!

"Second, is the combination of the set decoration and the musical score, which combined, are hands down the best portion of the movie. Not since "Star Wars" or "Indiana Jones" have i seen a musical score fit the set detail quiet like this. Wait a tick, did i just make another comparison to "Star Wars" and "Indiana Jones"? Once again, you bet your ass i did. This soundtrack is so good, it will convince you to go out and buy it, regardless if there are no words.....yes, it is that good. DaftPunk, i urge you to tackle more projects like this....please, i bet of you."

- Imdb user review.

Ihmettelen kyllä suuresti, että tämä leffa ei ole saanut mitään pöhinää aikaan Suomessa eikä hirveästi ulkomailla. Vissiin nimi ja leffan traileri jätti porukan liian kylmäksi? Vieläkin mietin leffaa ja sen tunnelmaa! Leffa ehdottomasti on juuri tunnelmanluoja, kuten Avatar!

Siis leffahan oi muuten ihan paska, paitsi että visuaalisesti se oli mahtava. Saundit sitäkin mahtavammat. Että mä jäin venaamaan viel enemmän sitä Daft Punkin settiä, sitä ois voinu laittaa paljon enemmän niihin taistelukohtauksiin yms. Näyttelijät oli surkeita, mitä helvettiä ne sen nuoren päähenkilön kommentit oikeen oli? Juoni oli myös aika heikko. Otin kyllä tohon leffaan sellasen asenteen ettei mua se leffa itsessään kiinnosta nautin vaan äänistä ja kuvasta, darrassa oli se kyllä aika nautinnollista. Leffan paras kohta oli kun ne laitto siellä yökerhossa kunnon tappelun pystyyn ja Daft Punk soitti vaan siellä kopissa musaa :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
"Second, is the combination of the set decoration and the musical score, which combined, are hands down the best portion of the movie. Not since "Star Wars" or "Indiana Jones" have i seen a musical score fit the set detail quiet like this. Wait a tick, did i just make another comparison to "Star Wars" and "Indiana Jones"? Once again, you bet your ass i did. This soundtrack is so good, it will convince you to go out and buy it, regardless if there are no words.....yes, it is that good. DaftPunk, i urge you to tackle more projects like this....please, i bet of you."

- Imdb user review.

Ihmettelen kyllä suuresti, että tämä leffa ei ole saanut mitään pöhinää aikaan Suomessa eikä hirveästi ulkomailla. Vissiin nimi ja leffan traileri jätti porukan liian kylmäksi? Vieläkin mietin leffaa ja sen tunnelmaa! Leffa ehdottomasti on juuri tunnelmanluoja, kuten Avatar!

Johtuu varmasti siitä että leffa ei uppoa niille katsojille jotka eivät ole nähneet ensimmäistä osaa Tron (1982) . Kummatkin nähneenä voin todeta että sain tästä uusimmasta paljon enemmän irti juuri sen takia että olin pari viikkoa sitten katsonut ensimmäisen leffan jossa Flynnin ja Tronin taustatarina on kunnollinen. Ja paras hahmohan oli tässä elokuvassa Zuse, aivan loistavaa hulluutta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom