Trivial Pursuit - hyvää ajanvietettä!

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Kaupunki
Helsinki
Heh, tässä pelataan just triviaalia!

Miten vanhoja versiota olette pelanneet vielä? Kysymykset ovat kyllä melkoisen hyviä, kun meilläkin lautapeli 90-luvulta alulta! :D

Suosittelen tätä vanhaa ja hauskaa seurapeliä!

http://en.wikipedia.org/wiki/Trivial_Pursuit

Trivialpursuit_Token.jpg

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tää on kyllä hyvä! Tai no tykkään kaikista muistakin tietopeleistä, mitkä on nimenomaan _tieto_pelejä eikä ne sisällä kysymyksiä mistään turhista julkkiksista tai muuta paskaa :D Olin aivan varma, et meidän painos olis ollut jostain vuodelta -76, mutta ei tota ollut edes silloin Wikipedian mukaan. Oliskohan se sit -86 tms, mut vanhempi se on jokatapauksessa kuin minä! Ja kysymyksetkin sen mukasia :D

E: Kävin lunttaamassa, meidän painos on Genus 2 eli vm -84.

Bezzerwizzer toimii paremmin. Enemmän aiheita, vähemmän nopan heittoja ja ennenkaikkea saa varastaa pisteet jos tietää itse oikean vastauksen.

Ehdottomasti yksi parhaista lautapeleistä tämä! Kysymykset tosiaan erittäin vaikeita ainakin vuoden 1985 painoksessa, joka porukoilla on ja jota itse olen aina pelannut. Pitää joko olla aivan järkyttävän hyvä yleistieto tai sitten syntynyt 60 vuotta sitten. :D Muistaakseni kerran olen pelannut myös jotain Millennium-painosta tms. ja siinä tiesi jo vähän paremmin vastauksia.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom