Treenipainot tauon jälkeen

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Hyvää uutta vuotta vaan kaikille!

Olisin kysäissyt vähän noista painoista tauon jälkeen.
Kuinka kevyesti pitäis ottaa esim. 7 päivän tauon jälkeen? paljonko kannattaa tiputtaa painoja?
Luulen tekeväni virheen kun en viikkoon ollut salilla ja menin revittää täysillä painoilla ja tulos on nyt se että sisäreidet on aivan tajuttoman kipeät :itku: kävelykään ei enää ole normaalia.
Muissa lihaksissa ei mitään vikaa. Onko noi sisäreidet jotenkin arka kohta isoille painoille? Olette varmaan kokeneet saman kivun joskus ( toivon että ette) koska tämä on kipu on aivan kamalaa ja haittaa älyttömästi nukkumistakin.

Kiitti vastauksista etukäteen.

Minusta viikon tauko tekee ainoastaan hyvää eli sellaisen jälkeen ainakin itse jaksan yleensä liikuttaa tavallista isompia rautoja. Eri asia tietenkin jos tauko on tullut sairastelun vuoksi tai että taukoviikolla on harrastanut "liikaa" aerobista, silloin rauta voi olla yllättävän raskasta. Ja luonnollisesti pidempien taukojen jälkeen tilanne on sama.

Lihaskipu kertoo ainakin, että treeni on mennyt perille ja olet jaksanut ilmeisesti tehdäkin täysillä ihan hyvin? Toisaalta tuo, että kipu haittaa nukkumista voi viitata siihen, että olet reväyttänyt jonkun paikan, itse en onneksi ole moista kokenut! Varovaista venyttelyä ainakin voisin suositella.

Ja mukavaa vuodenvaihdetta sinullekin, Smaragdi! :)

Mä en edes kutsu 7 päivän lepuuttelua tauoksi ;D Noita tulee aika useinkin, enkä tee muutoksia treenipainoissa vaikka onkin ollut 7 ylimääräistä päivää taukoa. Nivuset ja sisäreidet kyllä herkästi ottavat nokkiinsa joskus muutenkin, tiedä häntä sitten. Mennee ohi muutamassa päivässä.

Kieltämättä alkaa jo kyllä helpottaa tää kipu, mutta kolottaa kummasti edelleen. Ihan sama missä asennossa on seisoo, istuu yms kolotus on sama.
Itselleni tulee tosi morkkis jo viikosta, koska olen viimeiset puolivuotta käynyt niin huonosti salilla että ihan hävettää.
normaalin 3 kertaa viikossa sijaan max 2 jos hädin tuskin 1 kerta.
täytyy alkaa skarppaamaan.

Jep, ei viikon paussin jälkeen vielä tarvitse painoja vähentää, joskus voi jopa kulkea paremmin kuin ennen taukoa. Mutta nyt onkin mielenkiintoista nähdä, mitä tämä kuukauden pakkolepo rinta- ja olkapääliikkeistä saa aikaan, jaksaako sitä sitten enää edes tankoa rinnalta ylös pukata :jahas:

Suositut

Back
Ylös Bottom