Olen käynyt salilla aktiivisesti jo muutaman vuoden, mutta nyt on vasta iskenyt sellainen fiilis, että haluan saada siitä jotain oikeasti irti. Ongelmani on kuitenkin se, että en yksinkertaisesti vain tiedä mitä minun kokoisen pienen naisen kannattaa tankata. Olen jo pikkuhiljaa saanut totutettua itseni siihen ajatukseen, että pakkohan se on syödä, jos haluaa tuloksia. Eniten kuitenkin haluaisin tietää kannattaako tällä minun nykyisellä ruokavaliolla edes käydä treenaamassa vai onko se yhtä tyhjän kanssa? Lehdet ym. pursuaa kyllä vaikka minkälaisia ohjeita, mutta en vain koe niiden koskevan juuri minua, tiedä sitten miksi. Eli olisi hienoa saada jonkinlaista kommenttia olenko aivan hakoteillä.
08:30 rahka 250g, 4rkl hedelmämysliä, omena, sokeriton kaakao
10:00 kahvi
13:00 kaurapuuroa, sokeriton mehukeitto, 2x ruisnäkkielipä 30% margariinilla
15:00 kahvi
17:00 2x reissumies+margariini, kurkkua, tomaattia, 4x kalkkunaleike, iso omena, proteiinijuoma
17:30 treeni (ja sen jälkeen yleensä palautusjuoma, mutta tällä hetkellä ei ole yksinkertaisesti rahaa ostaa)
20:00 rahka 250g, 100g raejuustoa, 4rkl mysliä, appelsiini
Lääkäri on sanonut, että en saa tarpeeksi energiaa ruokavaliostani, mutta en ole osannut muuttaa sitä, koska en koe varsinaista näläntunnetta päivän mittaan. Painokaan ei ole laskenut, enkä ole mikään langanlaiha. Olen 160cm pitkä ja paino on vaihdellut 55-58kg välillä.
Salilla käyn tällä hetkellä neljä kertaa viikossa, jalat/kädet x2 ja selkä/rinta/vatsa/olkapäät x2. Aerobista olen yrittänyt harrastaa edes kerran viikossa, mutta suoraansanottuna se on yhtä tuskaa. Nyt kuitenkin yritän puristaa itsestäni sen verran irti, että jaksaisin vaikka mennä spinningiin sen kaksi kertaa viikossa ja yhden päivän pyhittää venyttelylle.
Hyvillä neuvoilla tulisi varmasti kunnon fiilis treenatakkin!
08:30 rahka 250g, 4rkl hedelmämysliä, omena, sokeriton kaakao
10:00 kahvi
13:00 kaurapuuroa, sokeriton mehukeitto, 2x ruisnäkkielipä 30% margariinilla
15:00 kahvi
17:00 2x reissumies+margariini, kurkkua, tomaattia, 4x kalkkunaleike, iso omena, proteiinijuoma
17:30 treeni (ja sen jälkeen yleensä palautusjuoma, mutta tällä hetkellä ei ole yksinkertaisesti rahaa ostaa)
20:00 rahka 250g, 100g raejuustoa, 4rkl mysliä, appelsiini
Lääkäri on sanonut, että en saa tarpeeksi energiaa ruokavaliostani, mutta en ole osannut muuttaa sitä, koska en koe varsinaista näläntunnetta päivän mittaan. Painokaan ei ole laskenut, enkä ole mikään langanlaiha. Olen 160cm pitkä ja paino on vaihdellut 55-58kg välillä.
Salilla käyn tällä hetkellä neljä kertaa viikossa, jalat/kädet x2 ja selkä/rinta/vatsa/olkapäät x2. Aerobista olen yrittänyt harrastaa edes kerran viikossa, mutta suoraansanottuna se on yhtä tuskaa. Nyt kuitenkin yritän puristaa itsestäni sen verran irti, että jaksaisin vaikka mennä spinningiin sen kaksi kertaa viikossa ja yhden päivän pyhittää venyttelylle.
Hyvillä neuvoilla tulisi varmasti kunnon fiilis treenatakkin!