Treenimusiikkia again..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Kipi I

Banned
Ikä
43
Sanokaa jotain In Flamesin tapaista melodista heavymusaa treenimusiikiksi. Ite en noihin pahemmin ole perehtynyt ja Flamesit on jo puhki kuunneltu. Ei saa enaa fiilareita:(

Soilwork
myGRAIN
Mnemic
Killswitch Engage
Shadows Fall
Chimaira

oha näitä :D

e:sit on vielä Disturbedit,Dopet ja kumppanit.ei ihan In Flamesia mutta kuitenkin..

raipat sanoi:
edit: alec kuuntelee samoja kuin minä? :cool:
mä nyt kuuntelen kaikenlaista :D
välillä rankempaa,ja välillä..mites se nyt meni...munanlutkutusmusaa? :eek:
ja välillä siltä väliltä.esim.tällä hetkellä on,niinkuin sigusta näkyy,Clawfingerin uus lätty aika kova sana.uutta ETOSia odotellessa :kuola:

E:ainiin,perkele,mä ihan unohin Pain Confessorin.muita kovia uusia suomalaisia samantyyppisiä bändejä on ainaski Naildown ja Misery Inc.

Alec sanoi:
.uutta ETOSia odotellessa :kuola:

Eternal Tears Of Sorrow - Before The Bleeding Sun 2006 tarkotatko?
Yks parhaita suomalaisista metalli-levyistä. Lost Tune Of Thunder, Sweet lilith of my dreams, Upon The Moors, Tar, Still Flows :rock: :kuola:
Taitaa lähtee treenilevy vaihtoon. :)

Tsekkaa myös Arch Enemy. Samanlaista suunnilleen, kuin Children of Bodom, mutta hitaampaa, raskaampaa ja parempaa mun makuun, joten ei herneitä neniin CoB fanit. Ainakin Arch Enemyn levyt Wages of Sin ja Anthems of Rebellion ovat laatukamaa, viime vuonna tullut uutukainenkin ihan ok.

Niin joo, In Flameshan on yksi kolmesta ns. jöötteporisaundin luojista (=melodista nykyaikaista death metallia tai sen tapaista). Muut kaksi ovat Dark Tranquility ja At the Gates. At the Gates on noista raain tapaus ja vain yhden hyvän lätyn julkaissut, eli Slaughter of the soulin, kun taas Dark Tranquility varmaan hitainta ja melodisinta (=kevyintä) noista kolmesta. Tsekkaa toikin At the Gatesin levy, on todella mahtava, mutta kuten sanottua, aika lailla ankarampaa/raskaampaa, kuin In Flames 2000-luvulla.

Myös Dismember ja Entombed kannattaa tsekata. Dismember on perinteisempää ruattalaasta death metallia, mutta saatat tykätä. Entombed muuttui heti kolmanteen levyynsä (Wolverine Blues) mennessä rokkaavammaksi, vähemmän kuolometalliseksi, mutta kovaa kamaa ja hyvää reenimusaa joka tapauksessa, myös siis ruattalaanen bändi.

Ja sulle saattaisi Kipi I sopia myös Bolt Thrower. Brittiläinen kuolometallibändi, sieltä hitaammasta ja jyräävämmästä päästä. Myös Carcassin levyt Descanting... (ei jaksa koko nimeä, pitkä litania) ja Heartwork saattaisivat kolahtaa, raskasta ja melodista, hyvinkin samankaltaista, kuin Arch Enemy, ehkä teknisempää/monimutkaisempaa kumminkin, vaikia määritellä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom