Treenilaturi ilman keinomakeutusta?

Onkohan sellasta ihmettä olemassakaan?? Kiinnostaisi kovasti esimerkiksi se Guru Halosen uusi Kerosene, mutta onhan siihenkin pitänyt tunkea aspartaamit ja sukraloosit. Joskus vedin pitkin hampain purkin Purple Wraathia, mutta sekin on myrkytetty :(

Eli tietääkö joku hyvää latausjuomaa ilman keinomakeutusta? Onko esim iHerbistä löytynyt? Vai jääkö ainoaksi vaihtoehdoksi sekoitella vaan itse?

Ostat irto tavarana ne aineet maustamattomana. Se maku tulee sit vaan olemaan jotain niin järkttävää :)

Voi sinne lisätä jotain makua. Jos vain makeutusaineet on se paha, voi sen tehdä vaikka sokerimehuun, jos se kelpaa. Tai sitte ostaa kaupasta jotain sitruuna-aromia sellasen pienen pullon vähän helpottamaan makua.

Maku ei oo ongelma, ei ole vielä sellasta jauhoa löytynyt, mikä ei alas menisi :)
Olis vaan pikkusen helpompaa, ku sais yhestä purkista kaikki, eikä tarviis mittailla sen seittämästä purkista niitä pulvereita.
En käsitä, miksi niitä ei voida makeuttaa stevialla.

Ite oon ottanu lähiaikoina ennen treeniä kahvin kylmäpuristetulla kookosöljyllä. Jostain netistä sen bongasin ku bloggarit kovasti kehuivat... Olin tosi skeptinen makuun ja koostumukseen mutta on tosi hyvää ja hyvin potkii =D samalla saa hyviä rasvoja mitä ei tuu tarpeeksi saatua...

Mulla on tällanen ammatin varjopuolena tullut googlausfixaatio, jota pitää välillä tyydyttää. Pistin pikkaset haut pystyyn ja pari laturia stevialla höystettynä pitäs maailmalta löytyä. Life Sourcella on Combat Fuel, ja sitten törmäsin tälläseen ku Honey Badger. Lyöpä kuukkelin (kannattaa varmaan lisätä se pre workout ton Honey Badgerin kanssa vaikka onhan nuo mesimäyrät ihan söpöjä...) ja kato jos saat metästettyä mualimalta!
Muitakin saattaa toki olla, mutta nämä näin äkkiseltään.

Vastaus on hyphy mud
[video=youtube_share;FPd8floiFvE]http://youtu.be/FPd8floiFvE[/video]

Täältä ääni myös hyphy mudille! Itse tykkään kovasti, yleensä juon tosin ihan mustaa kahvia, mutta hyphy mud on kyllä kivaa vaihtelua sille. Makukin kun on ainakin omasta mielestä todella hyvä.

Ite oon ottanu lähiaikoina ennen treeniä kahvin kylmäpuristetulla kookosöljyllä. Jostain netistä sen bongasin ku bloggarit kovasti kehuivat... Olin tosi skeptinen makuun ja koostumukseen mutta on tosi hyvää ja hyvin potkii =D samalla saa hyviä rasvoja mitä ei tuu tarpeeksi saatua...

Rasva ja kahvi on muuten yllättävän hyvä yhdistelmä, ite heitän joskus nokareen meijerivoita kahviin. Papalla oli kuulemma tapana pistää kahviin keltuainen, tuo pitäs joskus testata...

Mannisen Shock3D kapseleina, toimii mulla tosi hyvin. Ei nousuja, ei laskuja, jaksaa vaan salilla pitempään ja suuremmilla painoilla. Suosittelevat purkin kyljessä 6 kpl kerrallaan, itse otan 4 kpl ja se riittää loistavasti.

Ilman sarvia ja hampaita tahi muuta vittuilua kiinnostaisi tietää mikä on noin voimakkaasti aspartaamia yms. vastaan?

Kombo BCAA, L-argiini, L-karnitiini, 3-5g meri tai vuorisuolaa ja ehkä vielä Citrulline Malate. Tuossa on kaikki mitä tarvitsee omassa koktailissa.
Laajentaa verisuonia, lisää typen muodostumista, puskuroi maitohappoa, lisää rasvanpolttoa ja estää kovan harjoittelun aiheuttamaa kataboliaa ja ruokkii proteiinisynteesiä, alentaa verenpainetta sekä sitoo nesteitä ja mineraaleja.

Treenilatuuriin ei kannata laittaa kreatiineja, koska ne toimivat paremmin yhdessä palautusjuoman hiilihydraattien kanssa.

Kofeiinilla ei ole mitään vaikutusta treenilaturissa jos olet kahvin juoja muutenkin ja lisäksi heikentää kreatiinin imeytymistä.

Puhdasta geraminea sisältävä kapseli on treenilaturi ilman aspartaamia..

Back
Ylös Bottom