SUPERCARB 1kg -40%

Treenikuteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Amy
  • Aloitettu Aloitettu

Amy

Tuolla yleisessä keskustelussa on ollut niin paljon juttua salilla ihmetyttävistä tai ärsyttävistä asioista ja yllättävän moni niistä liittyi muiden treenaajien vaatteisiin! On aika ymmärrettävää, että ottaa pattiin jos jotkut eivät koskaan pese/vaihda treenikamppeittaan. Nämä hajuhaitta-tapaukset etoo kyllä muakin. Mutta ihmetyttää se, miksi kivan näköisissä kuteissa treenaavat naiset ärsyttävät, etenkin toisia naisia? Onhan jokaisella oikeus mennä salille vaikka vaarin vanhoissa kalastushousuissa, jos siitä saa motivaatiota, mutta miksei saa pukeutua tiukkoihin uusiin jumppatrikoisiin?

Mäkin treenasin aina ennen xl-kokoisessa t-paidassa ja verkkareissa, mutta kun aloin saada lihasta ja päästä kivaan kuntoon niin olen pikkuhiljaa vaihtanut tiukempiin kuteisiin - ihan vaan siksi kun mua motivoi huomata mitä oon saanut aikaan ja oon siitä jopa hieman ylpeä! En siis mene salille täydessä tällingissä (meikkiä kun en käytä ja tukkaa pidän ponnarilla) iskemään miehiä (onnellisesti naimisissa, ukkoni kanssa käyn salilla). Vaan treenaan tosissani, hiki lentää, ähinä kuuluu jne. Mutta asunani siis joko lyhyet trikoot tai tiukat jazz-housut (talvella) ja toppi. Todennäköisesti siis ärsytän joitakin treenaajia, jos on uskominen siihen yleisen keskustelun tarinaan...... Mutta en silti rupea pukeutumaan säkkeihin ja ripottelemaan tuhkaa päälleni vaan että kukaan ei kiihtyisi.

Miten te muut pukeudutte salille? Ja risooko teitä muiden kuteet? Mua ei oikeestaan häiritse muiden pukeutuminen lainkaan, en edes huomaa sellaista yleensä kun keskityn treeniin (ellei nyt nakuna treenata tai jotain tosi hurjaa ole päällä, tyyliin Elvis-kostyymi tms.).

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Minua eivät toisten vaatteet salilla ärsytä oikeastaan koskaan. Joskus joidenkuiden valinnat tosin ihmetyttävät mm. läpinäkyvyydellään, mutta itsepähän kantavat sekä kehonsa että vaatteensa ja kaiketi 'mainosta se on pienikin mainos'. Samoin se on jokaisen oma asia, millä intensiteetillä treenaa ... kunhan ei jumita jossain paikassa loputtomiin. Toki sellainen takapuolen tauonpitolihasten treenaaminen lehtipinkan kanssa saa silmieni luontaisen punan korostumaan entisestään. :evil:

Itse pukeudun salille mahdollisimman tarkoituksenmukaisesti, mikä ei välttämättä tarkoita ihastuttavinta kuviteltavissa olevaa näkymää kanssatreenaajille. Olen muutoin kohtuullisen tarkka vaatteiden ja kaiken maailman soinnutusten kanssa, joten tämän tämä salilla peilikuvani yllättää minut havahtuessani huomaamaan esimerkiksi treenikuteiden uskomattomat väriyhdistelmät. Vaatteiden mallissa tärkeintä on toimivuus - vaate ei saa olla sen enempää ahdistavan piukea kuin kaikessa lepattavuudessaan joka ripstikkeliin kiinni jääväkään. Meikit jäävät naamaan, kun singahdan suoraan töistä salille. Tosin kesällä meikki tarkoittaa pelkästään ripsiväriä. Jos siitä jonkun treeni menee ketuilleen, suositan käyntiä mielenterveyden alan spesialistilla. En todellakaan jaksa raahata alati matkassani kaiken sortin pakkelinpoistoliemiä.

Älä siis suotta ala suunnitella lainapeitteiden virittämistä asuksesi.

Myönnän ainakin kirjoittaneeni asusteista sekä meikeistä. MUTTA..
Sillä lähinnä tarkoitin niitä paikkoja,jossa on ns.miksi niitä sitten kutsuisi,jotka todellakin arvostelevat muiden vaatteita,istuu täydet meikit naamassa takamustrimmerissä ja lukee jotain päivän kuuminta muotilehteä. Niitä ainakin Turusta löytyy muutama...
Sinne on sitten kiva mennä joukkoon pistämään hikeä pintaan.
Eli mua ei ärsytä toisten vaatetus vaan se miten nämä pukijat arvostelevat muita.
Yleensä en anna sen häiritä treeniä,mutta joskus on mullakin ns.huono päivä,niin siihen kiinnittää huomiota.

Itse sitten taas kannatan ehdottomasti sitä että jos naisella on jotain näytettävää,on hyvännäköistä että sellainen mimmi pukeutuu toppii yms..katson itsekkin sellaista ihaillen, että vau :p Joten Amy,polta säkki tuhkan kera tuhkaksi ja pistä se toppi päälle!!

Meitä on moneksi ja niin monta kun meitä on,on sen tyylisiä pukeutumisia yms. ja mielipiteitä.
Itse tykkään pukeutua salille ns.treenihousuissa ja topissa.
Se on pääasia että asusteessa on hyvä olla ja treenata.

Mulle on aivan yhdentekevää, millasissa kuteissa muut treenaa. Pääasiassa mua ärsyttää omat treenikamppeet. Niihin on pinttynyt hienhaju jotenkin, ettei pesukoneessa meinaa lähtee. Tai onhan ne raikkaita pyykkinarulla, mut heti kun tulee vähänkään lämmin, ne alkaa lemahtamaan. Oisko jollain joku kikka, mitä noille ryysyille vois tehdä (muuta kun polttaa)?

Hyvin vähän on neuvoja hikisten vaatteiden käsittelyyn ja joskus tuntuu että se hien haju ei lähde niistä vaatteista millään - tai ainakin pomppaa heti takaisin kun ekaa kertaa pesun jälkeen pistää paidan päälle. Niihin auttaa vähäksi aikaa ainakin se kun pesee tosi kuumassa, siis vastoin vaatteen pesuohjeita. Mutta sekin on vain väliaikainen apu ja pitäisi toistaa aika usein. Joku suositteli uittamista desinfiointiaineessa ennen pesua, mutta en ole itse kokeillut. Saattaa lähteä väritkin siinä hommassa. Jotkut materiaalit on herkempiä "tuoksumaan", esim. puuvilla t-paidat ja jotkut liian tiheät keinokuidut. Monet hikiurheiluun, esim. juoksuun, tarkoitetut paidat ja topit ei sitten tuoksahda lainkaan.

Joo, eipä tuo muiden pukeutuminen paljo kiinnosta, kun ei muita ihmisiä juuri näy. Eli reenailen aamuvarhaisella ja paikalla on muutama miekkonen, joiden verkkareita en käy arvostelemaan. Mutta tulipa tästä yksi huvittava juttu mieleen eli kaupungin salille tuli romanit treenaamaan - silkkipaidat ja suorat housut hulmuten ja lakeerikengät jalassa. Tyyli se on mikä ratkaisee. :D

Viimeksi muokattu:
3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Minun salivaatteeni vaihtelevat hiukan mielialan, kauden (massa- vai dieetti-), sesongin (kesä- vai talvi-) mukaan - mutta jokseenkin aina jalassani on mustat "jazzhousut", yläosana t-paita (talvella - olen vilukissa - ja massakaudella) tai urheilutoppi/paita, useimmiten muitenkin sellainen peittävämmän mallinen, joskus kun salilla on hiljaista kehtaan treenata pelkässä "rintsikkamalli"-topissa...

Muiden treeniryysyihin en juuri kiinnitä huomiota, paitsi avojaloin liikkuvia en oikein ymmärrä, tai miehillä pikkuriikkisiä shortseja, joissa saa varmaan koko ajan jännätä, vilahtaako "pikkuveli" lahkeesta...;) Hiukan kyllä huvittavat myös bodatummilla miekkosilla ns. show-off-kuteet(tiukkoja, niukkoja, kaikki lihakset esitteleviä...). Tyylikkäämpää on mielestäni olla hiukan väljemmissä kuteissa - jos on lihasta alla, kyllä se näkyy niidenkin alta ihan riittävän hyvin!

Yhden ainoan oudosti salille pukeutuneen naisen muistan viime vuosilta: hänellä oli tiukat, kokopitkät kukkatrikoot, joiden päälle vedettynä yläosan virkaa toimittamaan ruohonvihreä uimapuku, jossa string-takamus...:urjo:

Mistä ostatte ne?

Mulla on useimmiten ihan verkkahousut ja T-paita, koska en juuri muita treenivaatteita omista (pikkutoppia en miesvaltaiselle salille laita!!!).

Mistä ostatte treenivaatteenne? Mitä merkkiä? Tai siis lähinnä: mikä merkki on hyvä eikä hajoo käsiin? On meinaan osa aika helkatin hintavia vaatteita ja ei viittis vähiä pennossiaan ihan laaduttomiin riepuihin tuhlata. Mitään huippukalliitakaan en haikaile mut siistit ja kestävät salille sopivat vaatteet ois kiva löytää...
Lähinnä oon aatellu niitä vähän löysähköjä housuja joita näkee kuvastoissa ja sit jotain koko mahan peittävää hihatonta toppia, tai T-paitamallista toppia.

Mua ei meiän salilla ainakaan muitten pukeutuminen häiritse koska mitään bimboja en oo siellä nähny. Muutenki mulla on aika vähän kokemusta näistä "laitteenvaltaajista" mutta muilta areenoilta vastaavat typsyt kyllä tiedän ja onhan ne joskus aika rasittavia ;)

Verrarit ja t-paita, joskus shortsit mutta silloin kyllä jalkojen hikinen iho liimaantuu ikävästi laitteeseen. Pidän usein myös hihatonta ettei olisi niin kuuma.

Ostin kerran hienot David-housut, mutta ne hajos eka treeneissä ja makso maltaita. Enää en osta.

Joskus (lähes aina) unohtuu jotain kotiin, joten on tullut treenailtua farkuissa ja sukkasillaankin ihan sen takia. Sitten on tylsää, kun unohtuu puhtaat vaatteet ja pitää jatkaa matkaa haisevissa treenikamoissa.

Muikkis!

Juu, eipä tuo paljoa haittaa mitä muut treenarit yllään pitää...tosin jos vielä palataan noihin ärsyttäviin asioihin salilla niin oksettavinta mitä olen koskaan salilla nähnyt on nimittäin naisten rehottavat kainalokarvat:urjo: Ei kerta kaikkiaan mulla ymmärrys riitä, hyi helvetti sentään!

Ite tykkään käyttää jazzhousuja, shortseja ja toppeja salilla. Nykyään oon kyllä tykästyny vähän "löysempiin" housuihin. Urheiluvaatteet on kalliita, mutta en todellakaan halua kuulua siihen joukkoon jotka aina treenaa samat kuteet päällä! Ei minkään trendikkyyden takia, vaan ihan hygienian ajatellen. Mulle on ihan ehdotonta et pitäähän sitä nähdä et kuinka se haba pullistuu pumppaillessa. Just esim.yläkroppaa treenatessa on ehdottomasti oltava joku toppi päällä. En sillä et haluaisin esitellä itseäni, mutta se vain motivoi ainakin minua. Mulla on ainakin tapana psyykata itseäni mitä ihmeellisimmillä asioilla sarjoja tehdessäni. En vain pumppaile menemään vaan ajatus on aina mukana...mietin mitä lihasta ärsytän ja miksi! Samoten pid'n huolen, että koko lihas tekee töitä, yksikään lihassäiekään ei saa levätä! Mulla on ihan älytön itsekuri, en todellakaan lopeta sarjaa siihen kohtaan kun ensimmäinen väsymyksen tunne tulee, jos lihaksessa ei enää riitä voimia, niin viimeset menee vaikka tahdon voimalla....;) Tämä tyttö myöskin ähisee ja puhisee ja naama on kuin paloautolla...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom