Treenikoulu: Mave ja muut vetovariaatiot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ironbutt
  • Aloitettu Aloitettu

Ironbutt

Mode/Punttimimmit
Ikä
48
Juha Ryödi lupasi järkätä punttimimmeille uuden treenikoulun. Tällä kertaa keskityttäisiin maastavetoon ja erilaisiin vetovariaatioihin (vedot käsipainoilla, sjmv jne.), jotka ottavat eri paikkoihin esim. pakaroihin.

HUOM: Päivä muuttui. Uusi päivä on lauantai 14.5.2011 klo 14.00. Paikka Mayors Gym, Helsinki. Sopiva osallistujamäärä on 6 hlöä niin jokainen saa henk. koht. opastusta. Hinta 8e/hlö. Mayors Gym ei veloita treenikouluun tulevilta kertamaksua.

Kiinnostaisiko sinua osallistua "vetokouluun"?

Ilmoittautumiset tähän threadiin!

Viimeksi muokattu:
Olisin ehdottomasti mukana, mutta kun noi lauantaipäivät joudun olemaan aina töissä!
Siksi kauniisti ja anelevasti esitänkin toiveen, että treenikoulu voitaisiin joskus järjestää sunnuntainakin :)

Päivä muuttui!!!

Uusi päivä on viikkoa myöhemmin eli lauantai 14.5.2011 klo 14.00. Paikka Mayors Gym, Helsinki.
Sopisiko tämä uusi päivä mimmeille?

Siiretään tää huomiselle kaavailtu treenikoulu tuonnemmaksi kun on tullut näitä peruutuksia. Osallistujia sen verti vähän ettei ihan one-to-one treenejä viitsi vetää. Sopisiko mimmeille joku vkonloppu esim. kesäkuussa?

Pahasti näyttää että kesällä ainakin mulla tuppaa melkein kaikki viikonloput olemaan täynnä.

Mut hei lähtekää mimmit rohkeesti vaan näihin treenikouluihin mukaan, ei tarvitse olla mikään pro treenaaja ja näin edullisesti ei saa ammattilaisten ohjausta varmaan mistään. Mä ainakin sain omaan treeniin ihan uutta intoa, kun viimeksi laitettiin penkki- ja mavetekniikat kuntoon!

Jos sinne saa tulla aloittelijatkin niin mä saattaisin uskaltaa osallistua, jos ette syö mua hengiltä. :D

Mua ainakin kiinnostais painonnostokoulu! Ja miksei voimanoston tekniikkakoulukin. (Turkuun mieluiten.)

Tampereellakin on kiinnostuista tähän. Kaipaan apua perustekniikoissa ja voisin heittää neuvomistuokiosta vaikka parikymppiäkin jollekin avuliaalle asiansa osaavalle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom