SUPERCARB 1kg -40%

Treenikaverista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Polar
  • Aloitettu Aloitettu
Eli kiinnostaisi tietää, että treenaatteko salilla yksin vai onko teillä treenikaveri tsemppaamassa? Itse tykkään treenata yksin (pystyn keskittymään paremmin), mutta olisi mielenkiintoista kuulla teidän kommentteja asiasta. Onko kaverista todistettavaa apua vai meneekö homma juoruiluksi?:p

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Nykyään treenaan jätkäkaverini kanssa. Onhan siitä apua kun ei tarttr huolehtia etää jääkö painojen alle :)
Ja joskus jaksaa tehdä enemmän kuin luulee jaksavansa kun toinen karjuu vieressä että vielä nousee :D
Joskus aiemmin kävin salilla tyttöjen kanssa mutta useimmiten se meni osalla juoruiluksi,niin että sitten aloin mieluummin käymään yksin.

Originally posted by Xedra

Ja joskus jaksaa tehdä enemmän kuin luulee jaksavansa kun toinen karjuu vieressä että vielä nousee :D

Sama homma, oman miehen kanssa onnistuu parhaiten. Hän se minut reilut pari vuotta sitten sai taas innostumaan puntistakin pitkän tauon jälkeen, ja kivahan se on että on yhteisiä harrastuksia. Muutakin kuin sohvalla löhöily ja telkkarin kattominen :p

Mulla ei ainakaan edes ole sellaisia tyttökavereita joiden kanssa voisin mennä salille, ja naisten salille mua ei saisi aseella uhatenkaan. Kai tuo seura on vaikuttanut niin, että tulee treenattua vähän "miehekkäämmin" kuin naiset keskimäärin, joten ainakaan juoruilu lähentäjä-loitontajakoneessa samalla sadan toiston sarjaa tehden ei ole mua varten :D

Minä sain pojan treenikaverikseni silloin kun tosissani innostuin hommasta ja sitä myötä "miehekkäämpää" asennetta treeniin :D Paras treenikaverini on oma vihko mutta kyllä se fyysinen olento on aika hyvä, varsinkin esim. penkkiä ja ranskalaisia rutistan kummasti enemmän kun tiedän että tuttu ihminen on varmistamassa!
Turhanpäiväinen höpöttely salilla ei kiinnosta ja tykkäänkin treenata yksin mutta on siinä treenikaverissa kyllä puolensa :)

Huomenta kaikille!

Mä treenailen yksin kun ei ole ketään puntilla käyvää kaveria lähimaastossa ja hyvä näin. Pyydän aina jonkun varmistamaan jos on tarvista ja kukaan ei ole vielä tehtävästä kieltäytynyt.
En usko että haluaisinkaan trenata kaverin kanssa koska se jotenki häiritsisi treenaamista kun siihen kuitenki haluaa keskittyä kunnolla. ;)

Yksinhän tulee puserrettua. Taannoin, aikojen alkuhämärissä, kun aloittelin, niin velipoika oli aina tukena (ja turvana). Vaarallista tuossa symbioosissa oli se, että jos broidi ei joskus lähtenytkään salille, en lähtenyt minäkään, koska yksin olisi ollut niin orpoa. Sittemmin treenailu yhdessä loppui lopullisesti. Samaan aikaan osui paha luokkaantuminen. Aloittaminen uudestaan oli kaksin verroin vaikeampaa. Piti opetella tekemään yksikseen, ja toisaalta motivaatio oli nolla melkein vuoden pakkolevon jälkeen.

Nykyään olen varsin tottunut tekemään yksin. Mahdolliselta treenikaverilta vaatisin kyllä aika paljon. Varsinkin paskanjauhamiselta haluan välttyä silloin kun olen salilla - oikeastaan myös kaikkina muina aikoinakin (paitsi mitä nyt tänne kirjoittelen:D ) Mutta tosiasia on se, että HYVÄstä treenikaverista ON apua. Kun nyt esim. harkitsen lankkupenkin ottamista ohjelmistoon, tuntuu jo etukäteen typerältä alkaa pyytelemään vieraita ihmisiä pitelemään lankunpätkää mun tissien välissä :eek: Sarja sarjan jälkeen jne jne jne..... Olisi se helppoa jos olisi kaveri :(

Mä treenaan yleensä yhtä aikaa ukkoni kanssa. Mutta jos esim. mulla on jalkapäivä ja sillä penkkipäivä, niin ollaan eri puolilla salia eikä salilla muutenkaan yleensä puhuta. Tietty joskus varmistellaan toistemme liikkeitä.

Yksin tulee pääasiassa treenattua. Tuo nykyinen avokkini aikoinaan kyllä sai minut treenaamaan kunnolla kannustamalla painojen käyttöön ja yhdessä treenaamme joskus, mutta nykyisin lähinnä aikatauluista johtuen käymme eri aikaan salilla. Joskus on kyllä kiva päästä samaan aikaan, silloin voi nimittäin taas saada hyvää tsemppiä suurempien painojen käyttöön. Naispuolisia kavereita olen joskus tavannut salilla ja opastanut heitä, mutta kovin säännöllisesti en sellaista jaksa tehdä. On kiva, kun voi mennä juuri silloin kun haluaa ja tehdä juuri siten, kuin huvittaa (ja irvistellä rauhassa, naiset kun eivät tunnu sitä oikein ymmärtävän ;) )

Originally posted by Tiukkis
(ja irvistellä rauhassa, naiset kun eivät tunnu sitä oikein ymmärtävän ;) )

:D
Tuon takia mua ei saiskaan mihinkään naisten salille jossa päätavoitteena on tehdä kaikki hymyssä suin ettei huulipuna tartu hampaisiin...
:p

Viimeisen vuoden olen treenaillut pääosin yksin. Syy on lähinnä aikatauluissa, mutta toisaalta olen oppinut keskittymään paremmin yksin. Esim. penkissä, kovissa prässisarjoissa ym. pyydän jonkun varmistamaan. Meitä on yleensä sama vakioporukka salilla, joten hyvän varmistajan saan aina tarvittaessa. (Todella ärsyttävää, jos varmistaja auttaa väärin:mad: tiedätte varmaan...)

Olen treenannut myös oman ukkoni kanssa sekä muutaman kilpailijanaisen. Molemmat toimivat hyvin aikansa, mutta olen huomannut että sitä jotenkin turtuu ja treeniteho laskee... Vaihtelu virkistää tässäkin asiassa!;)

Meiksi treenaa yleensä yksin, mutta ehkä kerran viikossa on tuo samaa ohjelmaa (ei mikään perinteinen punttitreeni) toteuttava miespuolinen kaveri mukana. Usein tuppaa kaiffan kanssa jutellessa ne 15 sekunnin palautukset menemään yli, mutta toisaalta tulee tehtyä liikkeet puhtaammin ja täysillä, kun hiukan näsäviisasteleva kaveri kommentoi vieressä :rolleyes:

Tajuaa se tosin olla hiljaakin, kun umpimielisesti istun lysyssä lihakset krampaten ja kelloa tujottaen :p

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom