Treenikaveria Turunseudulta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kanhan
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Yritin tossa vanhoista keskusteluista selailla jos ois löytyny mimmejä turun lähistöltä.

Ite oon nyt alottanu taas aktiivisemmin käymään salilla. Välissä muutama vuosi enemmän jumppa/bodypump painotteista treeniä.

Kaveripiirissä ei oo treenailevia mimmejä ja ajattelin vaan kysästä et jos joku olis treeniseuraa vailla. Oon 24v. ja täynnä intoa ja treenikaveri vois kuitenkin olla hyvä :whip: kannustin kun lähipiiristä ei sellasta löydy.

Voi kirjotella tähän tai laittaa priva viestii jos on kiinostusta niin voin kertoo itestäni enemmänkin.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Milläs salilla treenaat? Entä mihin aikoihin siellä käyt? Nuo taitavat olla tärkeimmät tiedot treenikaverin kannalta :)
Turussa on ainakin miiteissä käynyt monta punttimimmiä, kaikki treenaavat enemmän ja vähemmän eri saleilla -melkein koko kaupungin salit on katettuna, väittäisin.
Ja niitä, jotka eivät miiteissä käy, mutta esiintyvät online on varmasti enemmänkin... uskon, että löydät hyvinkin treeniseuraa :)

Zone-sarja -42%
Jeps...hyvä vinkki eli pientä tarkennusta:

Motivus Centrumissa ja miksei myös siinä samalla Brahessakin. Centrumissa kuitenkin tulee enemmän käytyä kun käyn myös pumpissa spinnissä.
Yleensä treenit sopii pahaiten 16.30 eteenpäin tai sitten aamulla jo 6.00 eteenpäin kun olen Raisiossa töissä 8-16.

Asun kuitenkin tuolla "maalla" ja omallakin kunnan salilla tulee treenailtua.

Homma toimi nopeammin kuin uskoinkaan ja tänään aamulla oon jo ollu salilla hikoilemassa toivottavasti tulevan treenikamun kanssa, joten se kai tästä thredistä :) (en vaan tiedä et pystyyks näit ees poistaa täältä)

Turussa on ainakin miiteissä käynyt monta punttimimmiä, kaikki treenaavat enemmän ja vähemmän eri saleilla -melkein koko kaupungin salit on katettuna, väittäisin.QUOTE]

Asiasta viidenteen: pitäiskö tommonen miitti järjestää?

Tämä nyt menee hieman :offtopic: , mutta Joo!!! :hyper: Olisi kiva tutustua muihinkin treenaileviin turkulaisiin mimmeihin, joten mukana ollaan, jos miittiä järjestetään! En tiedä milloin edellinen mimmimiitti täällä päin on järjestetty, mutta minä olen ainakin onnistunut tähän saakka missaamaan ne täysin.

Mistraali - erikeen mimmimiittiä ei kai vielä ole Turussa ollut.
Muuten Turussa on aktiivinen porukka vippejä, joiden kanssa ollut aika monta erilaista happeningia, kimppatreenejä, risteilyitä, juhannuksen kyykkäkarnevaalit yms.:D

Mikäänhän ei estä ideoimasta mimmimiittiä tällä puolella - kimppajumpat, ruokailu tms aina mukavaa. Ennen joulua ei varmaan kannata edes yrittää, aikataulut ovat kovin tiukassa monella, luulen?

Kevällä joku kiva miitti tyttöjen kesken vaikka keilaamassa/ravintolassa syömässä/kimppatreeneillä? Onko muita kiinnostuneita? Avataan oma ketju jos löytyy inspistä ;)

Mistraalilta tuli kyllä aivan loisto idea! :rock:

Kyllähän meitä on täällä Turussa sen verran että mimmimiitti saadaan pystyyn.
Mäpäs olen aloitteellinen ja aloitan ketjun mimmipuolelle, joten aletaan suunnittelemaan miittiä siellä!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Back
Ylös Bottom