Treenikaveri Helsingistä/ (esim. Unisport)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja asla
  • Aloitettu Aloitettu
Hei! Olen 26-vuotias opiskelija Helsingistä ja etsin tavoitteellisesti/tosissaan treenaavaa kaveria salille. Olen käynyt pääasiassa Yliopistoliikunnan Meilahden salilla, koska se on edullinen, valoisa ja tilava. Voin toki lähteä treenaamaan muuallekin, kunhan varustelu (ja hinta) on kohdillaan ja sijainti sopiva molemmille.

Tavoitteenani on lisätä lihasmassaa ja ohentaa rasvakerrosta siitä päältä. Olen normaalipainoinen ja ihan keskinkertaisessa kunnossa. Olen treenannut aikaisemmin vähän miten sattuu ja innostus eri lajeihin on ollut kausittaista (astangaa, juoksua, kahvakuulan nostamista, satunnaisesti tennistä ja salitreeniä.) Keväällä kävin Cross Fit -kurssin. Rakastuin maveen ja kiinnostus vapailla painoilla treenamiseen heräsi. Haluan siis oppia treenaamaan kunnolla ja suunnitellusti.

Treenaan mielelläni yksin, mutta olisi myös kiva, jos joku toinen lähtisi ainakin silloin tällöin yhtä aikaa salille ja voisi tarvittaessa vaikka huomauttaa virheellisestä asennosta yms. Puolin ja toisin tietty! Treenistä, ruokavaliosta ja fiiliksistä höpiseminen muuna aikana kiinnostaa myös :)

Ei ole väliä oletko aloittelija vai kokenut konkari! Laita viestiä :)

T. Anna

Heippa Anna,

Mä voisin alkaa käydä silloin tällöin Meikun salilla sun kaa (myös muut Unisportin salit käy)! Oon 26 -vuotias ja aloitin tavoitteellisen treenaamisen alkukeväällä :) Ois mahtavaa vaihtaa treenikuulumisia ja kokemuksia toisen tosissaan treenaavan naisen kanssa kun tähän asti oon käyny salilla lähinnä miesseurassa :D Laita vaik mailii mulle emmi_x1(ät)yahoo.co.uk

Emmi