SUPERCARB 1kg -40%

Treenikamuu?

Moikka, ois kiva saada seuraa esim. lenkille tai salille ja ihan muutenkin vaan kaikenlaiseen urheilemiseen. Oon ite kohta 16v ja asun Helsingissä. En oikee tiiä minkä ikäisiä mimmejä täällä pyörii mutta toivottavasti joku ois ees samaa ikäluokkaa.
Kiinnostaisko ketään?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Itä-Helsinki! :D Mielelläni kyllä silti kävisin jonkun kaa salilla, voiko täällä pakkiksen kautta laittaa viestiä? :D Laita mulle jos kiinnostaa!

Itä-Helsinki! :D Mielelläni kyllä silti kävisin jonkun kaa salilla, voiko täällä pakkiksen kautta laittaa viestiä? :D Laita mulle jos kiinnostaa!
Mä en löytäny mistä vois laittaa viestiä :D mites tota onks sulla instagramia? Ja kuinka kaun oot salilla käyny? :)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Uppailen vanhaa topiikkia, mutta itsellekin kelpaisi treenikamu, mikäli joku tulee treenaamaan esport express liilassa niin mikäli 22-vuotiaan onoff liikkujen seura kiinnostaa niin ottakee yhteyttä :)

Uppailen vanhaa topiikkia, mutta itsellekin kelpaisi treenikamu, mikäli joku tulee treenaamaan esport express liilassa niin mikäli 22-vuotiaan onoff liikkujen seura kiinnostaa niin ottakee yhteyttä :)

Vakituiseen en sinne vaihda, mutta voisin joskus lähteä seuraksi. Olarium on mun kotisali. :)

Suositut

Back
Ylös Bottom