TreenikamuTampere

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ikä
43
:rock:
No niin Ystäväiset, Tässä uusi haku, älkää giljotiinatko (wau mikä uusi sana)
mua vielä!
ELI ETSIN TAMPEREELTA TREENIKAVERIA NAISESTA
Toivon, että tavoite olisi sama, eli sitten kun kunto salllii niin kisoihin (body).
Ei ole väliä oletko natu vai roinaaja, mutta toivon että salilla käynti olisi sinulle treenausta eikä ukkojen tiirailua. (Sitä voi harrastaa siinä ohella, heko heko..)

Olen itse treenannut ns kovaa pari vuotta. Pyrin itse olemaan mahdollisemman naturelli, muutoinkin jätän pakkeloinin ja kynsien viilamisen väliin ennen salia, enkä anna hien hajun haitata. Olen ehkäpä jopa luonteeltani joiltain osin hieman äijämäinen ja jotkut sanovat treenityylinikin olevan juuri sitä...

Treenikaveria kaipaan siksi, että olen arka viemään toistoja loppuun asti, muutaman kerran on oltu rautojen alla...Olisi muutenkin kiva treenata hyvässä seurassa ja saada potkuja perseelle heikkoina hetkinä.

Kiitosh. Ja anteeksi :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Suututinko jo kaikki älykkäät hikipäässä treenaavat naisihmiset....? :wall:

Tekstien perusteella et ole äijämäisyyttä nähnytkään, muistutat lähinnä jotain mukakovaa teiniprinsessaa, anteeksi nyt vaan.

Ainakaan tämä tampereen tyttö ei ole treenikamun tarpeessa. Muutenkin treenikaverin löytänee parhaiten joko omasta kaveripiiristään tai sitten sieltä salilta. Ja jos todella haluat joskus kisata, hankit valmentajan.

reinhardt sanoi:
Tekstien perusteella et ole äijämäisyyttä nähnytkään, muistutat lähinnä jotain mukakovaa teiniprinsessaa, anteeksi nyt vaan.

Ainakaan tämä tampereen tyttö ei ole treenikamun tarpeessa. Muutenkin treenikaverin löytänee parhaiten joko omasta kaveripiiristään tai sitten sieltä salilta. Ja jos todella haluat joskus kisata, hankit valmentajan.

On jo:) ja jos mä oon identtiteettikriisinen muka-kova-teiniprinsessa...?...maybe :whip:

Ehka homppa kannattais laittaa kyselya vaikka salin ilmotustaululle?

Musta on hyvaa vauhtia tulossa Off-Topiccien kuningatar mutta on ihan pakko sanoo etta jos en olis jo Cassyput niin sitte haluisin ehka olla Giljotiina.

:jahas:

Cassyput sanoi:
Ehka homppa kannattais laittaa kyselya vaikka salin ilmotustaululle?

Musta on hyvaa vauhtia tulossa Off-Topiccien kuningatar mutta on ihan pakko sanoo etta jos en olis jo Cassyput niin sitte haluisin ehka olla Giljotiina.

:jahas:
Heh, eilen salilla hokasin että parempi kun treenaan yksinäni, tulee vähemmän noloja tilanteita, tai ainakin todistajat vähenee:)

Cassyput sanoi:

:offtopic:
Joo, ja mä voin olla Pyöveliina :D

Zone-sarja -42%

Latest posts

Back
Ylös Bottom