Originally posted by Chd
Rupesin jo editoimaan mut en ehtiny, siispä vastaan taas.
Eli jos saisin jotenkin kummasti sovittuu KB seuran kaa hommat niin että voin jaksottaa sitä 2vk välein, niin toimisko tommonen? Eli siis 2vk tolla nykysellä, 2vk ilman kb:tä ja sit taas alusta? Samalla vois nostaa aina kaloreita noilla ilman kb viikoil, että tavallaan olis bulkkii ja sit taas 2vk kiristelyy? Palautumisessa mulla ei ainakaan oo ollu ongelmii, oon pitäny taukoi sitä mukaan ku tuntuu että nyt ei oo täysin palautunu salitreenistä.
Vai minkälaista treenimetodia ite suosittelisit, kova on hinku ninjata, niin on kyllä kasvaakkin. Enkä kyllä mieluusti karsi kumpaakaan.
kyllä tuo varmasti voisi toimia. kokeile punttiosaa niin että 3-4vk kovaa punttia ja sit yks viikko puntti pois. Mega Duty-kirjassa bodareita neuvotaan tekemään näin. itse myös teen niin. se antaa myös intoa mennä takas treenihin.
olen miettinyt itselleni tälläistä, kannattaa miettiä sopisiko se sulle:
1kk pelkkää punttia ja paljon proteiinipitoista ruokaa (ei kauheasti liikkumista, näin saat paljon enemmän lihasta)(eli tämä on kropan bulkkausosa)
1kk punttia ja lajitreenejä (eli tämä on se kropan kiristys-osa)
on myös olemassa proteiininmääränjaksottamisohjelmia, mut siihen tarviit jo tota Treeni & Ravinto-puolta. ite en sitä ole kokeillu, mut olen 100% varma, et sillä saa vitusti lihasta. se sit vaatii jo vähän rahaa ja enemmän aikaa.
tota ylläolevaa tyyliä soveltamalla/mukauttamalla itsellesi sopivaksi, saat varmasti lihasta, menettämättä "ninjan" taitoja.
täytyy muistaa et kiristyskaudella älä yritä liikaa polttaa rasvaa, mitä on mahdollisesti voinut kertyä, koska lihakset palavat samalla. lue toi muutamaan kertaan ja mieti miten se hyödyttäisi sua ja yritä sisäistää se.
ei tämä niin vaikeata ole, täytyy vain kokeilla mikä itsellä toimii ja mikä tuntuu hyvältä.
treeniohjelmasta sen verran et miten treenaat? kannattaa treenata mahd. kovaa. toi tollanen mega duty-tyyppinen treeni on hyvä. tietääkseni myös Mikella on joitain ohjelmia..