Treeni+ravinto

Hello alan ammattilaiset ja harrastelijat. Itselläni kauhea treeni-into ja kuuri päällä. Olen vuosien varrella kaikkea kokeillut , mutta nyt on mielessäni tälläinen. Lihas erottuvuus todella hyväksi ja mahdottoman rasvattomaksi. Olen tällä hetkellä 180cm pitkä , 76kg ja rasvaprosentti 10 tietämillä, ehkä hiukan alle.

Treeniohjelmaani kuuluu. 2-3 bodypumppia viikossa. ja 3-4 spinningiä. + muuta aerobista.

Ruokavalioni olen jaotellut päivään proteiinilla,rahkalla, ja lihalla. vähän hiilaria lähes tulkoon ollenkaan.

Meneekö jotain pieleen ja mitä voisin mahd, tehdä toisin..? Haluaisin todella päästä tavotteisiin.Body/fitness runkoiseksi niin sanotusti . :puntti:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ainakin tuo bodipumppi kannattaa vaihtaa raskaaseen ja progressiiviseen painoharjoitteluun (tekniikoita unohtamatta), jos meinaat lihaksia saada. Ymmärsin, että tarkoitat bodipumpilla sitä lihaskuntopiiriä, jota tehdään hymy kasvoilla ja Madonnan tahdissa? Myös tarpeeksi kaloreita ja maltillisuutta mukaan, niin hyvä tulee. Voit myös lopettaa sen hiilareiden pelkäämisen. :)

Itselläni kauhea treeni-into ja kuuri päällä.
Suuntaa se into ja energia search -toimintoon ja tiedon etsimiseen muualta (artikkelit, lehdet, kirjat, kokenempien treenaajien jutut jne.). Myöhemmin sitten kiität itseäsi, kun olet alusta asti tehnyt hommat oikein ja hankkinut perustietoa. Niin, mikä kuuri?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom