Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pääseekö yleensä leikatulla olkapäällä enää ikinä treenaamaa kovaa? vähä huonoja kommentteja oon tähä mennes kuullu. jos kysymykses on esim labrumin tähystys. itellä just laikattu.
shoulder dislocate-harjotusta
gym_92;3018878 begin_of_the_skype_highlighting**************3018878******end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting**************3018878******end_of_the_skype_highlighting sanoi:pääseekö yleensä leikatulla olkapäällä enää ikinä treenaamaa kovaa? vähä huonoja kommentteja oon tähä mennes kuullu. jos kysymykses on esim labrumin tähystys. itellä just laikattu.
no kyl on sul vähä laittoman nopeesti kuntoutunu. mullaki takalabrum leikattii ja nyt 4kk leikkauksesta. rintoja pystyn vetämään 6kg kässäreillä. pystypunnerrus sarjat 3kg kässäreillä maximi muuten alkaa sattuu. eli siis leikkaus onnistui täysin ja hyvin kuntoutunu mut en ymmärrä miten jätkä palautuu noi nopee. mul kuitenki ollu tasasessa kehityksessä kanssa. ja kuitenki nostin penkistä 100kg enneku pamahti olkapää... ehkä sul oli sit pienempi leikkaus? mul oli 1,5kk kantoside ja vedän vieläki kuminauhajumppaa..
pääseekö yleensä leikatulla olkapäällä enää ikinä treenaamaa kovaa? vähä huonoja kommentteja oon tähä mennes kuullu. jos kysymykses on esim labrumin tähystys. itellä just laikattu.
Pitää toivoa että liika innokkuus ei kostaudu.