Treeni ja verisuonet

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Halo
  • Aloitettu Aloitettu

Halo

Moderaattori
Mode
Liittynyt
26.7.2005
Viestejä
1 905
Ikä
38
Onko kellään muulla mimmillä alkanut treenin myötä näkymään verisuonet selkeämmin ihon läpi? Mä olen itse varmaan semialbiino tai jotain, iho on ihan valkoinen ja läpikuultava eikä rusketu millään. Nyt kun on tullut käytyä salilla aktiivisesti, niin tuntuu, että ne verisuonet kuultaa ihosta läpi joka treenin jälkeen enemmän. Ne ei siis pullota tai mitään, näkyy vaan läpi. Tätä käsissä, olkapäissä, rinnassa, lantiolla ja jaloissa. Ei ne silleen itseä häiritse (vielä :jahas: ) , mutta jos tää jatkuu samaan tahtiin niin mulla on kohta hämähäkinverkkoa koko kroppa täysi. Kellään muulla punttimimmillä samanlaista?
 

Liitteet

  • suoni.JPG
    suoni.JPG
    9 KB · Katsottu: 6 522
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla kyllä aina jonkin verran kuultanu läpi verisuonet...mutta en ole huomannu että liittys välttämättä treenaamiseen. voihan sil toki joku yhteys olla...
Vois kuvitella ainakin että heti treenin jälkeen jos veri kiertää normaalia vilkkaammin niin ne kuultas sen takia enempi sieltä.. (mutu tietoa):jahas:

Mutta faktana,lähinnä se liittyy ihon paksuuteen, tai oikeestaan ohuuteen.
Ohut iho on myös useesti kuiva ja verisuonet sinertää läpi...
Itse tosin olen melko "tummapigmenttinen",niin ei hirveen selvästi siksi näy,paitsi just lantiossa,käsivarsissa,rintakehässä... (kesällä oikeestaan ei näy yhtään kun ruskettuu enemmän..)
 
Mullakin näkyy suonet joissain paikoissa samalla tavalla, mut en oo huomannu että treenillä olis mitään vaikutusta, mutta joskus ne kyllä paistaa paremmin, oiskohan saunan jälkeen, en oo nyt ees niin kiinnittänyt huomiota. Jaloissa mulla on kyllä törkeen näköset kun paksuja suonia näkyy paljonkin :itku:
 
Mulla näkyy nuo "pääsuonet" nykyään, eli käden suonet näyttää väliin törkeillekin. Selvä muutos siihen alkuperäiseen tilanteeseen on tullut, ihan kämmenselästä olkaniveleen voi seurata täysin kohollaan olevaa suonirataa katkeamatta - jostain syystä tykkään tosta kyynärtaive-olkanivel pätkän suonesta joka menee haban päällä =P Rasvojen tiputtelun jälkeen tietty tulee enempi näkyviin niitä pieniäkin suonia vatsaan ja lantiolle...tällä hetkellä ne on siellä jossain piilossa enimmäkseen :jahas:
 
Jemelyn sanoi:
Vois kuvitella ainakin että heti treenin jälkeen jos veri kiertää normaalia vilkkaammin niin ne kuultas sen takia enempi sieltä.. (mutu tietoa):jahas:

Tää varmaan onkin ihan totta, mutta kyllähän (ainakin aerobinen) treeni lisää hiussuonten määrää jotta lihat sais paremmin happea, kai se jotain tekee normaaleille suonillekin. No joo, sama kai tuo, eipä noista eroon taida päästä.

Hassu kun tuntuu ettei rasvoilla oo mitään tekemistä ton kanssa, mulla kuultaa suonet reisistäkin läpi ja ne ei todellakaan ole mitkään kireät. Pitää varmaan alkaa läträtä itseruskettavan kanssa sitten kun nuo alkaa haittaamaan, se peittää niitä jonkin verran kun iho tummenee.

E: Toi kuva on siis lantiosta.
 
Mulla on myös verisuonet aika hyvin näkyvillä. Erityisen hyvin ne näkyy rinnan ja olkapäiden välisellä osuudella, reisissä sekä kämmenselissä.

Mä en oikeastaan ole huomannut eroa nyt treenaamisen ja aiemman elämän välillä. Olettaisin, että mulle ne paistaa läpi sen takia, että mun iho on vain niin ohut ja läpikuultava/vaalea. Mä kyllä onneksi rusketun ihan hyvin, eli kesäisin ne eivät loista niin näkyvästi :).
 
Just tänään vaatekaupan pukukopissa kauhistelin taas vaihtaaksi tuota verisuonien näkymistä. Kaikkien jo muissa viesteissä mainittujen paikkojen lisäksi mulla kiemurtelee polvitaipeessa erittäin näkyviä suonia! Ne on oikeestaan ainoita jotka tosissaan häiritsee..

Kaikki suonet on varmaankin näkyny ennen punttauksen aloittamistakin (en tarkota tällä suonten pullottamista), mut nyt vaan tarkastelee kroppaansa useammin ja tarkemmin peilistä. Jos vaikka ois saanu jotain tuloksia aikaan. :rolleyes:
 
Minulla pullottaa suonet käsistä koko matkalta. Dieetillä ne on aikas rankan näköset...:D Myös olkapäistä pullottaa jonkun verran, ja alavatsasta. Treeneissä toi ilmiö on kaikkein voimakkain, samoin sillon kun on kuuma. Ei se sillein häiritse vaikkei ehkä kaikkein esteettisin ilmiö naisella olekaan...
 
Joo, yhdyn edelliseen puhujaan. Aina on näkynyt selvästi noi suonet kun olen vähän kalvakka, mutta olen ollut huomaavinani että treeni ne tuo esille vielä paljon selvemmin. Tykkään kans tosta kun hauiksen kohdalla näkyy suonet... ja vattassakin saa näkyä. Mutta en mää muuten tiedä onko se kovin kaunista;)
 
Naureskeltiin just poikaystävän kanssa kun mulla alavatsassa näkyy ja tuntuu kaks sellasta paksua suonta pienten lisäks. Oikeen pullottaa välillä. Mulla on aina näkyny kämmenten tossa päällä tosi hyvin suonet (inhottavaa, kunnon mummelikädet) ja just rupesin tutkailee, ni näkyy oikeastaan joka paikassa. Onneks on sen verran rusketusta, ettei oo ihan hävyttömän näköset eikä noi muualla ku kämmenissä ja alamasussa pullottele.
 
Minulla verisuonet pullottaa käsivarsissa, joskus aika kamalan näköistä. Muualla vartalossa ei ole samaa "ongelmaa". Treenatessa suonet pullottaa koko käsissä, mutta onneksi ne häipyy parin tunnin sisällä. Lääkäri sanoi tippaa asettaessaan että on epätavallisen paksut suonet ja seinämät tytöksi, ei meinannut saada tippaa "läpi". Liekkö treenin ansioita, tai sitten mä vain kalkkeudun jo nyt :hyper:
 
Meikäläisellä suonet näkyy käsien lisäksi alavatsassa ja myös vatsan yläosassa (ainakin dietillä :) ), rintakehässä ja myös reisissä jne. Olen huomannut treenin vaikuttaneen ainakin tuohon rintakehään ja vatsan seutuun ja tietty käsivarsiin. Mutta mulla muutenkin ns. verisuonet pinnassa sen huomaa esim naaman herkkänä punotuksena :)
 
Enimmäkseen läskin peitossa vielä, mutta todellakin, kun asiaa ajattelee, näkyyhän niitä suonia sieltä täältä läpi. Justiinsa eilen ihmettelin kylppärin peilistä kyynärpään paloletkumaista kiukkusuonta - pahan luonteen merkki kai?

Pistää vähän miettimään, että jos tästä nyt sitten saisi läskit pois päältä, näkyisiköhän sieltä suonien alta ensimmäistäkään lihasta?
 
Halo sanoi:
Onko kellään muulla mimmillä alkanut treenin myötä näkymään verisuonet selkeämmin ihon läpi? Mä olen itse varmaan semialbiino tai jotain, iho on ihan valkoinen ja läpikuultava eikä rusketu millään. Nyt kun on tullut käytyä salilla aktiivisesti, niin tuntuu, että ne verisuonet kuultaa ihosta läpi joka treenin jälkeen enemmän. Ne ei siis pullota tai mitään, näkyy vaan läpi. Tätä käsissä, olkapäissä, rinnassa, lantiolla ja jaloissa. Ei ne silleen itseä häiritse (vielä :jahas: ) , mutta jos tää jatkuu samaan tahtiin niin mulla on kohta hämähäkinverkkoa koko kroppa täysi. Kellään muulla punttimimmillä samanlaista?

Mulla nyt ei ole kuvaa tähän hätään laittaa, mutta kyllä ainakin treenin jälkeen suonet pullottaa niinkuin äijillä :eek: Eli ei ne samoin kun sulla kuulla noin selvästi läpi, mutta ainakin isoimmat suonet käsivarsissa ja olkapäissä todella näkyvästi esillä aina treenin jälkeen. En tiedä mikä moisen aiheuttaa, liekö siellä vaan veri runsaammin kulkee... Eipä tuo niin kauhean naiselliselta näytä, mutta eihän tässä mitään neitejä ollakaan :D
 
Jeps, miulla näkyy suonet melkein joka paikasta läpi. Kädet, olkapäät, rintakehä, kyljet ja reidet on kaikkein selvimmin "verkon" peitossa. Mitä kauemmin oon treenannu, sitä enemmän suonia on tullut pintaan sivutuotteena :jahas:

Ei mua ole koskaan nuo suonet hirveemmin häirinny, paitsi silloin kun on pitänyt pukeutua johonkin naiselliseen hepeneeseen johonkin juhliin. Tällaisia tilanteita on onneks tosi harvoin :D
 
Yksi suonikas ilmoittautuu. Etenkin saunan jälkeen miusta voisi pitää anatomian oppitunnin... Hurjan näköistä. Naamassa ei sentään suonet näy, mutta kaikkialla muualla melkein kyllä.
 
Ilmoittaudun joukkoon suonikas-club!

Oon hyvin ohut ihonen ja aika vaalee, niin mul näkyy ihan kaikkialla verisuonet. Tai oikeastaan nytkin kun katon käsiini, niin näytän enemmän SINIRAITASELTA SEEPRALTA kun ihmiseltä.. Joskus baarissakin joku äijän käppyrä tuli valittaa et kuinka rumannäköstä toi on kun verisuonet näkyy! Noh, vaikee sille mitään on tehdä..

Kun on lämmin niin ne näkyy entistä paremmin kun nousee pintaan, hikoillessa ne tulee sit jo melkein ulos:) Nyt ne on onneks pikkasen kadonnut kun oon saanut rasvaa lisää tähän seepran ruhoon.
 
Jaa, minua ei kyllä tuo suonikkuus häiritse, oma taikka muiden.(:kuola:;))
Vaikka onhan siinä eroa, että onko se sellaista ihonalaista "hämähäkinverkkoa" vai pullottavaa mallia. Kauniisti lihaksen päällä pullottavakin näyttää ihan eriltä kuin jollain sairaan laihalla..
 
Liian alipainoisena ja aliravittuna syömishäiriöisenä kyllä näkyi suonet. Ne yhdistettynä heiveröiseen olemukseen; imo aika hirvittävän näköistä :( Nykyään tuo rasvaprosentti korkeampi niin eivät ole koholla.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom