Oon siis taas ihan sekasin tän touhun kanssa. Tähtään siis kiinteään suht rasvattomaan lihasmassaan jota täytyisi vähän saada lisää varsinkin käsiin. Lihaksia on mutta ne täytys saada esiin ja lisätä nimenomaan sitä kiinteää lihasta, ei läskiä. Ihanne niinsanotusti bikini fittnes ja body fittnes välimaastoon. Miten se onnistuu? Tartteeko paljonkin sitä aerobista rinnalle? Onko ok kun kalorilaskuri näyttää että päivässä protsuja 128g hiilareita 261g ja rasvaa 74g? Eikö too rasvan osuus oo aika iso?
Meen nyt 4-jakoisella ohjelmalla näin:
Ma jalat
Ti rinta-hauis
Ke lepo
To olkapää-ojentaja
Pe selkä
Aerobista ei kauheesti oo tullu. Vatsoja teen 2-3x/vk. Salilla toistot menee lämmittely 12 ja siitä 3-4 sarjaa per liike ja toistoja about 10-8-8-6 tai 10-8-8.
Salilla oon käyny säännöllisen epäsäännöllisesti puoli vuotta. Kiitos ihanat ihmiset jos ja kun autatte mut tässä asiassa eteenpäin
Meen nyt 4-jakoisella ohjelmalla näin:
Ma jalat
Ti rinta-hauis
Ke lepo
To olkapää-ojentaja
Pe selkä
Aerobista ei kauheesti oo tullu. Vatsoja teen 2-3x/vk. Salilla toistot menee lämmittely 12 ja siitä 3-4 sarjaa per liike ja toistoja about 10-8-8-6 tai 10-8-8.
Salilla oon käyny säännöllisen epäsäännöllisesti puoli vuotta. Kiitos ihanat ihmiset jos ja kun autatte mut tässä asiassa eteenpäin