Treeni ja menkat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja shiba
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Yritin "söörtsiä", mutta en löytänyt varsinaisesta aiheesta. Joku viisaampi voinee potkia mua oikeaan suuntaan jos aiheesta on jo postattu.

Siispä: miten onnistuu teiltä treeni kuukautisten aikana? Joskus ilmaantuu niin runsasta vuotoa että tampaxit eivät ime kaikkea ja siteet näyttää ihan hirveiltä piukempien jazzhousujen alla (perse näyttää lauta-aidalta, sellaiselta tasaiselta lättänältä) ja ovat aika epämukavia kun hiostavat. Muutenkin stringeihin tykästyneenä olen tottunut hyvin ilmastoituun peffaan:D
Argh, joskus tuntuu että vaikka mä tunkisin alapäähäni heinäpaalin ja toppatakin niin mikään ei auta...ja treenatessa kun tulee kuitenkin aina sen verran rimpuiltua että jostain välistä valskaa varmasti.

Treeni pitäisi aloittaa ensiviikolla "ihan aikuisten oikeesti tosissaan" eikä enää mitään satunnaista mummottelua. Saliohjaajakin on varattu ja nyt vasta huomasin että kalenterissa odottaa se pahaenteinen seitsemän päivän pilleritauko...:itku:

olenko mä enää pelastettavissa?​

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Minulla ollut ongelmia ihan menkkojen saamisessakin, nekun tahtovat jäädä pois kun kovaa treenaan.

Mutta nyt kun nekin ihanuudet olen takaisin saanut ja myös runsaan vuodon omaan, niin suosittelen ob:n tamppooneja! Nehän paksunee leveyssuunnassa, eikä pituussuunnassa(muistaakseni tampaxilla niin?) joten minulla ainakin eivät päästä läpi niin helposti. En voisi kuvitellakaan käyttäväni siteitä! Tuo sinun kuvaus niistä on kyllä niin osuva :D

Treeni onnistuu menkkojenkin aikaan erinomaisesti, oikeastaan pystyn unohtamaan koko menkat. Kiitos kuuluu kuukupille, josta lisää tietoa löydät mm. tästä tredistä (varsinkin loppupuolelta trediä löytyy käyttäjäkokemuksia):

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=30012&highlight=kuukuppi

Jos menkat on kovin runsaat niin voit joutua tyhjentämään kupin useammin kuin aamuin illoin, mutta silti vaivattomampi ja helpompi kapistus kuin tamponit ja siteet. Kannattaa heittää (mahdolliset) ennakkoluulot roskakoriin ja kokeilla.

Zone-sarja -42%
Eihän se välttämättä mitään onnea ja autuutta ole, mutta siinä se treeni menee kuin muulloinkin. Asenne/varustekysymyshän se on.

Itse hoidan asian niin, että pukeudun aina tasaisen mukavasti ja tarkoituksenmukaisesti väljiin vaatteisiin, jolloin vältän "vaippapaviaaniefektit" vaikka persuuksiin paalin alwaysia lisäänkin, pahimpina päivinä varmuudeksi vielä ob:n (hm.... punttimimmien virallinen merkkikö?).

Mitään kuppia en kyllä uskalla ajatella, onnellani hulauttaisin sen sisällön kerralla lattialle, se olisi kyllä salinvaihdon paikka :nolo:

Muuten sanon vain, että prkle tätä turhaa verenvuodatusta...

Mä kipuilen menkkojen aikana valtavasti ja oon ihan järjettömän väsyny ja oikeestaa liikunta auttaa siihen parhaiten, en mitään särkylääkkeitä kovin mielelläni popsi joten mikäli pystyn kävelemään niin menen lenkille tai salille rimpuilemaan.

Latest posts

Back
Ylös Bottom