treenaus flunssassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sinna
  • Aloitettu Aloitettu
Miten on, voiko treenata, jos on vain vähän kipeenä? Itselläni on jonkinlainen räkätauti päällä, mutta ei kuumetta, nenä tukossa (ei jaksais enää niistää!) ja kurkku vähän kipeä. Kuumetta ei ole ja tekis mieli salille tänään. Tosin hengästyin aika paljon ku pyöräilin 5 kilsan matkan töihin ja olo on aika tukkoinen, joten kunto ei ehkä silti ole paras mahdollinen. Ei viittis täysin jättää kuntoilua vähän kipeenä, mulla kun pikkuflunssat kestää yleensä useita viikkoja (vai johtuisko just siitä, etten koskaan vaan lepää??).

Kyllä minä suosittelen treenin väliin jättämistä kamalassa räkätaudissa, pienessä flunssassa olen toki salilla käynyt, mutta kovemman iskiessä jäänyt petiin, voipi tulla ikäviä ja pahempia jälkitauteja.

Eihän sitä suositella muutakaan rehkimistä kipeenä.

Originally posted by sinna
Ei viittis täysin jättää kuntoilua vähän kipeenä, mulla kun pikkuflunssat kestää yleensä useita viikkoja (vai johtuisko just siitä, etten koskaan vaan lepää??).

Hyvin paljon mahdollista! Urheilemalla et parane. Lepää hyvä neiti, kroppasi vaatii lepoa!

Kaverille tuli sydänpussin tulehdus, kun kävi punttiksella flunssaisena! Siinä kauhistuttava esimerkki :eek:

Originally posted by sinna
Miten on, voiko treenata, jos on vain vähän kipeenä? Itselläni on jonkinlainen räkätauti päällä, mutta ei kuumetta, nenä tukossa (ei jaksais enää niistää!) ja kurkku vähän kipeä. Kuumetta ei ole ja tekis mieli salille tänään. Tosin hengästyin aika paljon ku pyöräilin 5 kilsan matkan töihin ja olo on aika tukkoinen, joten kunto ei ehkä silti ole paras mahdollinen. Ei viittis täysin jättää kuntoilua vähän kipeenä, mulla kun pikkuflunssat kestää yleensä useita viikkoja (vai johtuisko just siitä, etten koskaan vaan lepää??).

Treenille on ehdoton ei, jos on yhtään flunssanen tai tukkonen olo.

Miehelle tuli keuhkokuume, ku kävi treenaa. Silläkin oli vaan vähän kurkku kipeä eikä yhtään kuumetta. Seuraavan 2 viikkoa makasi sängyssä ihan hirvittävän sairaana.

Moi!

Kyllä minäkin kirosin kun ostin kuukauden salikortin ja samantien iski flunssa; tässä sitä kidutaan jo neljättä viikkoa. :wall:

Kipeänä en aio kumminkaan salille mennä vaikka kiukuttaahan tämä. Ainakin motivaatio on sitten korkealla kun sinne treenaamaan taas joskus pääsee...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom