treenaako kukaan Nurmeksessa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aino
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Työni perässä muutan milloin mihinkin...ja nyt suuntaan vuodeksi (ainakin) Nurmekseen. Treenaako kukaan punttimimmi sielläpäin? Olisi mukava tutustua ja vaikka treenailla yhdessä:)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Työni perässä muutan milloin mihinkin...ja nyt suuntaan vuodeksi (ainakin) Nurmekseen. Treenaako kukaan punttimimmi sielläpäin? Olisi mukava tutustua ja vaikka treenailla yhdessä:)

Tervetuloa naapurikuntaan :) Käyn silloin tällöin siellä treenaamassa, joten varsinaista treenikaveria minusta ei taida saada. Olisinkin vain kertoillu omista kokemuksistani saleista.... Keskustan kuntosalilla en ole käynyt (on auki klo 16 jälkeen niille, jotka korttia ei omista ja pe:na suljettu...) Sotkan kylpylän salilla olen pari kertaa käynyt ja en kyllä suosittele. Ennemminkin sunnuntaitreenaajille tarkoitettu ja yleensäkin noi kylpylän salit taitaa olla enemmän rentoutumisen yhteyteen soveliaita. Mutta kerropas minulle millä salilla aloit käymään ja miltä vaikuttaa? Varsinkin tuolta keskustan salilta kuulisin mielellään kokemuksia. Jospa minäkin sinne taas joku päivä suuntaisin...

Zone-sarja -42%
Hei! Suosittelen sitä keskustassa olevaa salia, ns. Hollen salia. Olen ex-nurmeslainen ja sitä olen aikoinani käyttänyt.

Onko tuo keskustan sali Porokylän keskustassa vai siellä "toisessa keskustassa"...? Nurmeksessahan taitaa olla kaksi tavallaan keskustaa. Itse muutan Porokylään, mutta työpaikkani on lähempänä toista keskustaa. Onkohan Karjalan kuntopaja hyvä sali? Muutto lähestyy...ensi viikon maanantaina alkaa työt ja toivottavasti pääsen myös heti silloin jo hyvälle salille treenaamaan:)

Se on juuri siellä toisessa päässä, ei siis Porokylässä. Ns. vanha Alkon talo ja tunnetaan hyvin Hollen salina. Tuosta Karjalan kuntopajasta en osaa sanoa, jos se on jonkin koulun yht. niin silloin se on ihan hyvä. Veljeni käyttää nimittäin jotain koulun salia.

Nyt olen ihan sekaisin...:( kaveriltani sain tiedon, että ns. "Hollen sali" ja Karjalan kuntopaja olisivat sama asia. Käyn tänään tsekkaamassa sen Karjalan kuntopajan...tai no eilen jo kävin siellä, mutta tänään meen treenaamaan. Osaatteko sanoa, onko nuo paikat siis yksi ja sama paikka...sali on keskustassa lähellä toria, Pielisenkadulla muistaakseni.

keskustan sali testattu..ja hyväksi havaittu. "Peruslaitteet" ja välineet löytyy. Eiköhän tuolla vuoden verran ihan mielellään treenaile:)

Latest posts

Back
Ylös Bottom