treenaako kukaan Kuopionmimmi voimaa?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Vois ilmottautua minulle, joskus ois kiva kun joku kattois minunkin treenit oikein. Vaikka kyllä varmaan bodaritkin ja sun muut osaa ne liikkeet oikein. Vai tekeekö bodarit ne kyykyt niin alas kuin voimailijat?!?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
En halua missään tapauksessa dissata pätkääkään kehonrakentajia tai fitnessmimmejä, mutta kun nyt on voimanostosta kyse, niin kannattaa kyllä ottaa neuvojaksi/treenin tarkkailijaksi nimenomaan voimanostoa itsekin harrastava ja/tai lajista paljon tietävä henkilö, jotta menee varmasti oikein. Osa kehistä/fitnessiä harrastavista varmasti kyykkää ns. kisasyvyyteen asti, mutta osa taas ei, ja veikkaan, että kovin moni ei-voimailija ei ole perillä voimanoston säännöistä ja kisapuhtaista suoritustavoista.

EDIT: Ex-kuopiolainen täällä :) Milläs salilla ihanahelena käy nostelemassa?

Gillyanne sanoi:
EDIT: Ex-kuopiolainen täällä :) Milläs salilla ihanahelena käy nostelemassa?

Joo minä olen käynyt uimahallilla ja Kuopiohallilla. Aiemmin kävin torikadul(mä en muista sen nimee olikohan torikadun terveys ja liikunta.) Sitten kävin myös yliopiston salilla, mutta eihän siellä voimannostoo voi harrastaa. (ei penkkii, kyykkyy eikä Mavee :) )

pitänee vissiin mennä väestönsuojalle, siellä kai ne voimailijat käy. Mutta en tiedä uskallanko kun en nosta ees 40 kg penkistä ja jos siellä ei ole alta kympin lätkiä siihen laittaa ;)

Kai nosta...tänään vissiin koklaan tota 40

Zone-sarja -42%

Latest posts

Back
Ylös Bottom