Trainee/Harjoitteluohjelmat

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mpj
  • Aloitettu Aloitettu

mpj

Liittynyt
18.1.2009
Viestejä
65
Enpä löytänyt nopealla haulla tälläistä ketjua, mikäli löytyy seuraavan kysymykseni voi siirtää sinne.

Onko teillä kokemuksia trainee-ohjelmista?

Millaistakohan palkkaa yleensä harjoitteluaikana voi kuvitella saavansa? (tämä tietysti riippuu varmasti ohjelmasta ja alasta mutta noin yleensä.)

Minulla pieni mahdollisuus päästä erään suomalaisen yrityksen trainee-ohjelmaan ja viimeinen haastattelu on alkuvuodesta. Ainakin alussa sijoitutaan taloushallintoon ja sen jälkeen siirrytään ympäri taloa eri tehtäviin. Koulutukseltani olen pian kauppatieteen maisteri. Millaistahan palkkaa kehtaisi haastattelussa pyytää, tällä hetkellä se on määritelty vain "sopimuksen mukaan", heillä ehkä on jo palkka noin suunnilleen lyöty lukkoon, mutta pitäähän minun alustavasti keksiä itselleni suhteellisen "kilpailukykyinen" ja realistinen palkkatoive.

Yritin etsiä palkkoja googlen kautta ja näyttäisi, että esimerksi keskolla ja s-ryhmällä nuo palkat pyörisivät trainee-ohjelmien osalta hieman yli 2000€. Itse olen kuitenkin hakemassa teollisuuden puolelle enkä vähittäiskaupan.
Yrityksen pääkonttori ei sijaitse pääkaupunkiseudulla mutta heillä on toimipisteitä ympäri maapallon, joten melko suuresta yrityksestä on kuitenkin Suomen mittapuulla kyse.

Kiitos vastauksistanne etukäteen.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Back
Ylös Bottom