SUPERCARB 1kg -40%

Tractor madness

Ikä
36
Eräällä huoltoasemalla nappastu kuva perinteisestä traktorimiehestä. CASE-lippiksineen kaikkineen..

case25bs.jpg

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
hc-audio sanoi:
Siis kuvako ei näy vai muuten vaan täyttä paskaa?

Sammakko

kuva näkyy ainakin täällä. Kahdessakin eri threadissa olen nähnyt mitän asetukset säädetään firefoxiin mitä itse käytän, että sammakot katoaa ja näkyviin tulee jotain kiinnostavampaa. En nyt juuri muista miten se tehdään tai löytänyt threadeja.

Hyvä kuva. Kiva fiilis.

Ei näy, mutta painoin quotea niin siellä oli osote. Toimisko näin, OHOO!

zeimi sanoi:
silleesti ainakin toimii et laittaa linkin perään kysymysmerkin :thumbs:
Juuri näin!

Kuvasta itsestään. Aluksi ihmetytti, että missä se traktori on. Tyyppi näyttää ilmeisen fotogeeniseltä eli valokuvaukselliselta. Mikähän siinä on, että mun mielestä parrakkaiden miesten naama on valokuvissa on hyvännäköinen. Taidan olla jonkin sortin pervo. Valaistus on hyvä (tupakansavu on hieno). Olisit ottanut pari kuvaa eri kuvakulmista niin että naamakin olisi näkynyt. Tietysti isäntä olisi varmaan vetänyt nekkuun ja laittanut heinäseipääseen roikkumaan jos moista olisi ehdotelllut.. :D

Hieno kuva, kivat värit. Tosiaan parrakkaa tupakoivat miehet on valokuvauksellisia, ehkä näen jonkun suuremman kurjuuden tälläsissä. Anteeksipyyntö parrakkaille tupakoiville. :D

Latest posts

Back
Ylös Bottom