Tough Viking

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ehkä voisin harkita jos olisin parempi juoksemaan 12km. Juoksukilpailuhan tämä lopulta on hyöstettynä sillä että kastut ja ehkä tulee kuraa naamaan. Melko kallistakin.. Kiinnostaisi mutta ei ainakaan tänä vuonna

Ite oon lähdössä parin kaverin kanssa. Meistä ei kukaan nyt siinä kunnossa ole, että mitään munaravia tuonne lähdetään vetämään, vaan lähdetään pitämään hauskaa ja ottamaan tuostakin hienoa kokemusta kotiin vietäväksi! :)

Täällä kanssa joukkueella lähdössä. Muut joukkueessa on (hyväkuntoisia) miehiä eli saan tehdä ihan tosissaan duunia jos meinaan pysyä perässä. Lisäksi paskeena oleva olkapää rajoittanee ainakin roikkumista vaativia juttuja aika pahasti. No mut ei oo niin vakavaa, itse ainakin ihan hauskanpitomielessä menossa, en tiedä loppujoukkueesta :P

Toi ois voinu muuten olla ihan jees, mutta pelkään sähköiskuja niin hysteerisesti, että se sai mut jättäytyyn pois. Plus toki nyt varmaan tällä nilkalla ei olisi hyvä idea muutenkaan. Mutta muutama kaveri nyt menossa, katotaan selviääkö kaikki hengissä maaliin :)

Kokemuksena varmastikkin hieno. Vois ainakin kuvitella et yhteishenki on mahtava mitä noista videoista vois päätellä.

Itselläkin kahden hengen tehotiimi. Ensi vuonna ehkä isompi porukka jos on hieno tapahtuma ja kaikki menee putkeen.

Oon koettanut treenata nyt vähän enemmän juoksua ja siinä ihan onnistunutkin. Pystyy vetämään aika tasasta vauhtia jo suht pitkään ilman et polvi rupeaa reistailemaan. Se hyvä puoli tuossa on oikeastaan ettei pelkästään juoksuun rajoitu nuo hommat. Pääsee vähän "hengähtämään" muunlaisissakin tehtävissä. :) Kyllä mä itseasiassa jo odotan tuota jonkin verran.
Ehkä ensi vuonna sitten jotain Thriatlonin kaltaista. Vaikka sekin tuntuu vähän sellaiselta muotijutulta tällä hetkellä.. rasittavaa.

Huomenna se sitten alkais. Itselläni lähtö 10:00 ja paikalla ollaan varmaan jo yhdeksän maissa.
Flunssa vaivannu koko viikon mut sitkeästi silti aattelin lähteä.

Onneksi ilma on ainakin mahtava. :)

Mulla kanssa keuhkot huutaa armoa ihan vaan koneella istuskellessa mut meinasin silti huomenna juosta. Järkeilin että kyllä se sydän alkaa taas lyödä viimeistään sähköesteellä... Vähän arveluttaa et kuin jaksaa kun en nyt oikein tiedä mikä tää kunto on. Kuumetta tms. ei oo. Keuhkoja vaan koskee kokoajan. Voi toki johtua keskiviikon fuksiaisista, huutamisesta ja tupakasta. Toivottavasti.

Noniin matka vetästy aikaan 1:31:10. Ihan mielenkiintoinen kokemus kaiken kaikkiaan. Ramppi ja sähköeste oli ehdottomasti pahimpia. Flunssa ei vaivannut niin paljon kuin pelkäsin mutta pohkeiden kramppaamiset jossain 8km:n jälkeen söi miestä.

1 h 46 min. Joukkueena mentiin, parilla kunto ois riittänyt parempaan suoritukseen, mulla hieman ois ehkä ollut varaa kiristää, yhdellä meinas piiputtaa mut silti hölkättiin rata läpi. Uimiset oli mahtavia ja viilentäviä. Sähköesteellä sain yhden tärskyn joka vetäs jalat alta. Hauskaa oli!

1 h 25min, aika kevyt lenkki oli vaikka kyllähän toi lopussa alko tuntua kun en oo koskaan noin pitkää matkaa juossut. Ois ollu varaa kiriä selkeesti kuitenkin. Muita mietteitä skabasta. Hauskaa oli toki, mutta esteitä ois voinut olla ehkä vähän enemmän tai tasaisemmin. Esteistä en osaa nimetä pahinta, ramppi toki olkapäävammaiselle oli paha kun käsistä ylös auttaminen sattui niin helvetisti ettei sen jälkeen ollut monkey bar:illa mitään saumoja. Onneks 30 punnerrusta korvas sen suorituksen. Sähköesteellä sain vain yhden kunnon tärskyn joka löy läpi kropan vasempaan jalkaan, ei mennyt jalat alta mut kyllähän se hetken juili tosi ikävästi :P

Katsojilta palautetta että olis ollut kiva kun olisi ollut jotain opasteita niille esteille. Eihän toi toki ollut selkeästi katsojille vaan osallistujille suunnattu tilausuus. Ens syksynä viimeistään uudestaan. Leville ei taida viitsiä kevättalvesta lähteä, siellä vesiesteiden jälkeen saattaa tulla kylmä :P

Sähköesteellä sain vain yhden kunnon tärskyn joka löy läpi kropan vasempaan jalkaan, ei mennyt jalat alta mut kyllähän se hetken juili tosi ikävästi :P
Katsojilta palautetta että olis ollut kiva kun olisi ollut jotain opasteita niille esteille.

Tuo sähkö oli itelleni varmasti pahin noitten kramppien takia. Vetäsi kaksi kertaa jalat alta ja viimeisellä kerralla molemmat pohkeet helvetinmoiseen kramppiin :D Mutta joo, ihan maaliin pääsi vaikka sitten kontaten.
:) Alun olis itekkin voinut vetää nopeempaa aika helposti mutta kun ei tiennyt miten raskasta tuo tulee olemaan. Monkey bar oli itelleni varmaan helpoin. Oletin sen olevan paljon pidempi ja pahempi.
Monessa esteessä meni odotteluksi ennenkuin pääsi itse suorittamaan kohdetta.

Katsojista ei jäänyt oikein mitään mieleen. Ei kovin montaa huutoa/tsemppausta yleisöstä tullut. Ei edes maalissa joten sitä vähän ihmettelen. Tai sitten ei vaan kisahurmoksessa kuullut mitään. Onneksi kilpakaverit oli reiluja tyyppejä ja kannustusta tuli silloin tällöin. :)

Harkinnassa mahdollinen osallistuminen ensi vuonnakin.

Onko kukaan harkinnut Leville menoa keväämmällä 14.3.2015?
Itseäni saattaisi hieman houkuttaa ajatus tuosta talvisesta riemusta.
Matkahan on 5km:ia ja siihen on käytetty peräti 15 estettä. Mielenkiinnolla odottelen millaisia esteitä tuolla tulee olemaan..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom