Tori Amos Beekeeper Julkaisubileet HKI 19.2.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tommib
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
19.2. Ravintola Cuplassa (Runeberginkatu 28) klo 18 alkaen juhlimme Tori Amosín seuraavalla viikolla julkaistavaa Beekeeper levyä ja Piece By Piece kirjaa. Kirjan pitäisi olla nähtävillä itse tapahtumassa. Sisäänpääsy on täysin ilmainen ja suoritamme paikalla arvonnan, jossa on hyviä palkintoja. Tilaisuus toteutetaan Sony Musicin suostumuksella ja yhteistyössä heidän ja kirjan kustantajan kanssa.

Terveisin,

Tommi Bäckman
tommi_b@hotmail.com
Puh. 041-530 4663

Ymmärsinkö oikein, että itse artisti ei kuitenkaan kunnioita tilaisuutta läsnäolollaan? Jos näin on asiain laita, niin eikös se vähän nakerra koko tilaisuuden ideaa? Olen kyllä itsekin Kyseisen artistin hengentuotteiden ystävä, mutta julkkaribileet kuulostaa vähän liioittelulta.

Tori ei itse ole tulossa paikalle ikävä kyllä. Ei tuo asia minusta nakerra ideaa ollenkaan, kun tarkoitus on juhlia ko. levyn julkaisua ja kerätä fanit saman katon alle. Ja kun homma kerran tapahtuu Sony Musicin kanssa yhteistyössä, on kyseessä levyn julkaisutilaisuus.

Aivan loistavaa. Täytynee tulla paikalle.

Ravintola on luvannut valmistaa tilaisuutta varten Tori aiheisia paukkuja, eli tarjolla tulee olemaan Raspberry Swirl, Winter, Beekeeper tms. spesupaukkuja, joita ei muuten ravintolasta löydy:)

Koskahan Tori saadaan Suomeen? Loistava artisti!

left4.gif

Torin tänne saamiseksi on ajateltu adressin keräämistä ja kerääminen aloitetaan mahdollisesti ensi kuun julkaisubileissä. Jospa sitten saadaan Tori tännekin. Tosin huhujen mukaan hän ei aio kiertää tämän levyn tiimoilta lainkaan. Jenkkilässä on jokunen keikka tosin varmistunut huhtikuulle.

Iloisia uutisia tapahtumaan liittyen! Saamme jaettua paikalla Piece By Piece-elämänkertakirjaa, ennenkuin sitä edes saa Suomesta! Näitä siis arvotaan tuolla jonkin verran. Kiitos tästä menee täysin kustantajalle, joka ystävällisesti lähetti kirjat ihan tilaisuutta varten rapakon takaa.

Niin ja unohtui mainita, että Tori lähtee kiertueelle tämän levyn tiimoilta ja huhujen mukaan tulisi toukokuussa Eurooppaan. Tarkempaa tietoa en ole vielä onnistunut löytämään.

Huomenna on sitten itse tapahtuma klo 18.00 alkaen, eli kaikki paikalle! Eka Euroopan kiertueen päivämäärä on julkaistu ja se oli Ranskassa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kiitos kaikille paikalletulijoille! Ilta oli ainakin minusta sangen onnistunut, vaikka loppuikin suunniteltua aiemmin... Kesällä otetaan uudestaan ja tulossa on postituslista suomen faneille. Siitä tietoa myöhemmin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom