Topattuja urheilurintaliivejä...?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja *Saaga*
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Olisiko kellään antaa vinkkiä mistä voisin löytää topattuja urheilurintaliivejä? Koko pitäisi lisäksi olla jotain 85 DD. Tai sitten muuta vinkkiä ongelmaan, joka on vähän tyhmä, mutta minulle kiusallinen.

Omaan erinomaiset imetysrinnat eli nännit ovat melko isot, ei siinä sinällänsä mitään, mutta kun olen salilla tai jumpassa nännit törröttää, eikä tarvitse olla mitenkään "innostunut" tai kylmissään. Kiva olisi kuitenkin treenata ihan t-paidassa tai vastaavassa.

Jos ei olisi peilejä, en välttämättä huomaisi koko ongelmaa.... Ja on siitä ukkokin välillä maininnut.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Eikös se nyt ole ihan normaalia että nännit näpöttää? Tuskinpa ne nyt kellään on sellaiset littanat, vaikkei mitenkään kylmissään tai "innostunut" olisikaan. En kyllä ymmärrä miksi tällaisesta normaalista asiasta on tehty niin iso juttu. :rolleyes:

Juu, tuttu tilanne itsellenikin ja ollaan siitä joskus puhuttu joidenkin liikunnanohjaajaystävien kanssakin... Mutta itse olen tullut siihen tulokseen, että jos joku tuijottaa nännejäni, niin siinäpähän tuijottaa. En kyllä anna sen vaikuttaa omiin treeneihini tai ala välttämään mukavia jumppatoppeja.:curs:

Mikäli koet mahdottomaksi vain hyväksyä tilanteen ja jättää pähkäilyn mahdollisen katsojan vastuulle, niin topattuja treeniliivejä en muista kyllä nähneeni, mutta kuulleeni, että jotkut ovat teipanneen nännejänänsä.:eek:

Niin, en tiedä muiden nännien nöpöttämisestä, kun en ole seuraillut. Mutta ihan helpottavaa, että muutkin ovat hieman asiaa pohtineet. Olen vaan sen tyyppinen ihminen, ettei ihan ensimmäiseksi tule puheeksi esim. nännit.... ja täällä punttimimmeissä asia otetaan vastaan ihan asiana asiallisesti.

Oletko kokeillut ns. niplecovereita, eli nänniteippejä...niitä olen nähnyt ainakin Lindexin alusvaateosastolla, varmaan löytyy muualtakin...en kyllä ole itse kokeillut, joten en tiedä miten hyvin ne peittää.

En ole koskaan pannut merkille muiden jöpöttäviä nännejä vaikka valehtelisin jos väittäisin etten koskaan kyttäisi tyttöjä salilla. Ehkäpä ne pistää vaan omaan silmään niin pahasti. Ja 'Iskuyritykset salilla' -threadissa on saleen joku 'sit se eukko tuijotti mua nännit ojossa' -tyylinen juttu :D

Vaaleat värit edesauttaa tuota silmiinpistävyyttä, mustissa topeissa tuskin huomaa. Äidin kanssa salille mennessä laitan kuitenkin collegen päälle vaikkei tuo tissiongelma muuten häiritse.

Kyllä mun mielestä urheiluliivejä saa topattuinakin, ainakin Sokokselta olen ostanut (painijaselällä, edestä kiinnitettävät) ja jossain muuallakin nähnyt. Jossain Lindexillä ehkä? Siis sellaisia T-paitatopattuja, maltillisia versioita, jotka tuohon ongelmaan riittää ihan hyvin. Jos tässä taas kaipailtiin sellaisia kokoa tuovia toppauksia (käsitin että ei?) niin valikoimat voi olla jo suppeammat. Tietysti kaksinkertainen yläosa (siis sellainen "sisäänrakennettu liivi" topin sisällä) auttaa jo jotain liivien lisäksi käytettynä.

Ai niin, tämä siis sillä edellytyksellä että kaarituelliset urtsiliivit käy, muun mallisia en topattuina muista nähneeni.

Shock absorberilla on ainakin yksi topattu malli, mutta en ole varma löytyykö noin isona.

Helpointa on kun ei vaan välitä. Jos ei äijät ole ennen tissejä nähneet niin siinähän katsovat...

Zone-sarja -42%
Kiitos kaikille vinkeistä! Pitää käydä tutkailemassa noita ehdotettuja rintaliivimerkkejä, muutenkin olisi tarvetta uusista sporttiliiveistä. Jos jollekulle tulee mieleen vielä jotain asian puitteissa, ilomielin otan vastaan lisää ratkaisuehdotuksia. :)

Ei mulla kyllä nännit luonnostaan levossa jöpöttele, mutta silti mulla on salilla rintsikat ja usein sellainen kaksinkertainen toppiyläosa. Kyllä ihan tavalliset rinstikat ja sitten se toppi peittää jo tosi hyvin, vaikka siellä jotain jöpöttelisikin... ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minä olen ratkaissut tämän ongelman laittamalla kaarituelliset, topatut rintsikat vähän kevyemmän toppimallisen urkkaliivin tai sisäänrakennetun topin sisältävän treenipaidan kanssa. Topattuja tavisliivejä saa myös valmiiksi painijaselkäisenä, tai funky ladysta saa ostaa sellaisen nipsukan jolla normiliivien henkselit saa niputettua selästä yhteen (varsin kätevää myös "siviilissä", eivät luiskahda henkselit hartioilta). Jos ihan aikuisten oikeaa liikuntaa harrastetaan (eli hypitään ja reuhdotaan paljon eikä nosteta puntteja tms low impactia) niin mulla on niin latistavat ja ruman profiilin antavat haarniskaliivit ettei yksi nänni enää paljon paina.. tai nöpötä.

Niin joo sen verran vielä lisäystä, että mua se nännien nöpötys kyllä häiritsee, kun olen yksi harvoista naistreenaajista omalla salillani ja siksi jo valmiiksi tarpeettoman suuren (sanattoman tuijotus)huomion kohteena. Sitten kun on vielä aika pumpattu tää yläkroppa, enkä nyt puhu lihaksista valitettavasti...Niin jos voin mitenkään välttää huomiota provosoivia asioita tai ilmiöitä...:nolo:

Minä olen ratkaissut tämän ongelman laittamalla kaarituelliset, topatut rintsikat vähän kevyemmän toppimallisen urkkaliivin tai sisäänrakennetun topin sisältävän treenipaidan kanssa.

Herraisä, saatko treenattua tuon varustuksen kanssa? Minä en ikinä pystyisi treenaamaan topattujen/kaarituellisten liivien kanssa. Ostin muuten juuri uudet urkkaliivit ja ihmettelin, miksi niihinkin ängetään helvetin kaarituet -oikeasti joutui etsimään, että löytyi rautalangattomat. Minusta urkkaliivien kuuluu olla tyyppiä "toinen iho".

Ei minulla ole tullut mieleenkään, että pitäisi välittää siitä jos nännit törröttää. Kerran jouduin treenaamaan ilman liivejä, kun olin unohtanut urkkasellaiset kotiin, ja silloin kyllä tuijotettiin, mutta en isommin välittänyt siitäkään.

Siis anteeksi nyt vaan, mutta eihän sitä voi mennä uimahalliin tai rannallekaan jos nännit eivät saa näkyä vaatteiden läpi.

Siitä olen muuten yllättynyt, miten vähän miehet tietävät naisen ruumiintoiminnoista. Oma mieheni on muuten varsin hyvin perillä, mutta sille tuli täydellisenä yllätyksenä, että vaikka nännit nöpöttäisi, en välttämättä ajattele seksiä tms. Se ei oikeasti tiennyt, että kylmä tai ihan mekaaninen hankaus saa ne reagoimaan. Oli tainnut anatomian opiskelu keskittyä vyötärön alapuolelle. ;)

Herraisä, saatko treenattua tuon varustuksen kanssa? Minä en ikinä pystyisi treenaamaan topattujen/kaarituellisten liivien kanssa. Ostin muuten juuri uudet urkkaliivit ja ihmettelin, miksi niihinkin ängetään helvetin kaarituet -oikeasti joutui etsimään, että löytyi rautalangattomat. Minusta urkkaliivien kuuluu olla tyyppiä "toinen iho".

Siis anteeksi nyt vaan, mutta eihän sitä voi mennä uimahalliin tai rannallekaan jos nännit eivät saa näkyä vaatteiden läpi.

Saan :) Kun mulle ei riitä se "sisäänrakennettu" liivi mikä useissa sporttipaidoissa on ja haarniskamallin sporttiliivini (ne mitä käytän pomppiessa) taas ovat jo liioittelua salitreeniin, niin vaihtoehdoksi jää joko tavalliset tai topatut (siis ei mitkään mahtigeeliilmatyynytoppaukset vaan sellaiset kevyesti vuoratut sileäkuppiset ns. t-paitaliivit) kaarelliset rintsikat. Oon myös katsellut vähän sillä silmällä triumphin kevyehköjä, neopreenimaisesta matskusta valmistettuja kaarituettomia urkkaliivejä mutta toistaiseksi ei oo ollu tarvetta kun nää kaarelliset kelpaa. Ne semmottiset ei kuitenkaan nimittäin olisi tarpeeksi tukevat esim. juoksuun.

Rannalle voi hyvin mennä ilman nöpötyksiä, mulla on nimittäin vuoratut bikinitkin ;) Uimahalliin taasen ei, mutta siellä ollaankin veden alla :rolleyes:

Mä suhtaudun kuntosaliin vähän samalla lailla kuin esim. tähän toimistoon eli työpaikkaan. En mä täälläkään suuresti välitä, jos paidan läpi nöpöttää, ja homma on helposti ratkaistu käyttämällä niitä ns. t-paitaliivejä. Hassua ja teennäistähän se, koska tiedämmehän toki, että kaikilla ne nännit on, mutta jotenkin.. hmm.. elämä on. Ne t-paitaliivit ovat muutenkin mukavia.

Minä olen ratkaissut tämän ongelman laittamalla kaarituelliset, topatut rintsikat vähän kevyemmän toppimallisen urkkaliivin tai sisäänrakennetun topin sisältävän treenipaidan kanssa.

Minä olen myös päätynyt samankaltaiseen ratkaisuun. IMO on paljon parempi tuollainen tosi tukeva varustus kuin se että rinnat hyllyy joka suuntaan. En voisi kuvitellakkaan käyttäväni jotain "ihonkaltaisia" ohuita urheiluliivejä. Tässä siis isorintaisen mielipide.

Siitä olen muuten yllättynyt, miten vähän miehet tietävät naisen ruumiintoiminnoista.

Sanos muuta! Ihmeen moni kuvittelee on että eukko käy ihan kuumana jos sillä nöpöttää. Tao siinä sitten toisen kaalin että ei nyt ihan oikeasti haluta kun nää talousuutiset on paljon mielenkiintoisempia tms :jahas:

Nännit ojossa treenaava nainenhan on sitten tietysti varsinainen himotreenaaja :evil:

Latest posts

Back
Ylös Bottom