Aattelin pistää kun kaikki ei varmaan oo matsia nähny
:D
:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
RRKalle sanoi:Extensive submissions? Quick takedowns? WTF? Aivan täyttä paskapuhetta.
SS-Adler sanoi:Minä vain sanon tämän: Couture oli vain pirun onnekas rotta, jos Halme ois taktikoinu niin ois tainu olla Couturelle quick takedown.
SS-Adler sanoi:Minä vain sanon tämän: Couture oli vain pirun onnekas rotta, jos Halme ois taktikoinu niin ois tainu olla Couturelle quick takedown.
Ulle sanoi:Halmeella kävi vaan paska säkä, kun eka matsi osu tekijämiestä vastaan. Jos vastustaja olisi haettu jostain Saolin munkkien luostarista tai vastaan olisi asettautunut Tank Abbot tyylinen taidoton jyrääjä, niin voisi olla, että Tony olis ottanu matseja enemmänkin. Taso ei tohon aikaan UFC:ssä ollut kovin korkea.
Mutta kyllä toi tapahtumien kulku, joka tapauksessa, Halme vs. Couture matsissa - ja varsinkin kehän ulkopuolella - on kerrassaan huvittava.
shield11 sanoi:Hyvät kuvat. Mielenkiintoista olis tietää miten couture sai käännettyä Halmeen maha tatamiin päin, jolloun couture pääs ylhäältäpäin niskaan kiinni. Siitähän se Halmeen möngerrys tappio sai alkunsa. Onko tosta video jossain nähtävissä?
Vähän veikkaan että Halme kyllästyi Coutureen polveen pötsissään ja kääntyi itse kontalleen.shield11 sanoi:Hyvät kuvat. Mielenkiintoista olis tietää miten couture sai käännettyä Halmeen maha tatamiin päin, jolloun couture pääs ylhäältäpäin niskaan kiinni.
Bodaaja sanoi:Halme kommentoi ottelua: "Sama kuin norsu yrittäisi panna oravaa perseeseen"
Geratherm sanoi:Ei se oo homo joka panee vaan se joka antaa. :D