Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olin juuri kirjoittamassa täysin samaa, kunnes huomasin että tuohan on sanottu jo :DNäyttää muuten noissa kuvissa ihan Askelandilta!
Olin juuri kirjoittamassa täysin samaa, kunnes huomasin että tuohan on sanottu jo :D
Olin juuri kirjoittamassa täysin samaa, kunnes huomasin että tuohan on sanottu jo :D
Kelattiin alussa, että laitetaas pipo päähän, olisihan tuon poiskin voinut jättää. Mutta näitä nyt on joka kuvauksessa, aina ne jonkun mielestä vitun paskoja on.
Miksi malli näyttäisi päälle liimatulta kun on kuvattu paikanpäällä miljöössä? Silloin se voi näyttää kun malli kuvataan studiossa erikseen.Hyviä kuvia kaikinpuolin, kuvattava istuu hyvin taustaan ilman, että näyttäisi sen päälle liimatulta tai että kuvanmuokkaus veisi huomiota pois itse kuvasta ja aiheesta.
Miksi malli näyttäisi päälle liimatulta kun on kuvattu paikanpäällä miljöössä? Silloin se voi näyttää kun malli kuvataan studiossa erikseen.