BB Toni Kataja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Etusivulle jotain selostusta.

Galtsu

VG7G6364-10.jpg

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
On muute perkule ukko kuosissa ! Hienoja kuvia :hyvä: Nyt vaan jännittämään mihin kuntoon mies saa itsensä Lahteen... vieläkö kiristyy.

Hienosti on puupukki,kirves teräs ja lihaksikas pipomies pidetty aidon näköisenä "pehmeämpää" taustaa vasten.

Kelattiin alussa, että laitetaas pipo päähän, olisihan tuon poiskin voinut jättää. Mutta näitä nyt on joka kuvauksessa, aina ne jonkun mielestä vitun paskoja on.

No pipo kyllä pistää silmään, mutta itse kuvat ovat kyllä sitä sinun omaa tyyliäsi parhaimmillaan ilman, että mikään pistäisi häiritsevästi silmään. Hyviä kuvia kaikinpuolin, kuvattava istuu hyvin taustaan ilman, että näyttäisi sen päälle liimatulta tai että kuvanmuokkaus veisi huomiota pois itse kuvasta ja aiheesta.

Helvetin hieno kondis ja hienoja kuvia mutta mitä vittua tuo pipo tekee tuossa?? Sen kun olisi jättänyt pois tai ollut edes musta pipo niin olisi ollut paljon parempi.

Todellakin hienoja kuvia! On kyllä kuvattakin tosi kovassa tikissä ja tuosta piposta, mun mielestä sopii hyvin kuviin. Lähinnä häiritsee kuva missä sitä ei ole

En ole minäkään pipon suuri fani, mutta ei se mitenkään erityisesti häiritse, itseasiassa sekoittuu väriensä puolesta taustaan niin hyvin kun kirjava pipo voi. Kuvat ovat taas tosi makeita. :)

Hyviä kuvia kaikinpuolin, kuvattava istuu hyvin taustaan ilman, että näyttäisi sen päälle liimatulta tai että kuvanmuokkaus veisi huomiota pois itse kuvasta ja aiheesta.
Miksi malli näyttäisi päälle liimatulta kun on kuvattu paikanpäällä miljöössä? Silloin se voi näyttää kun malli kuvataan studiossa erikseen.

Miksi malli näyttäisi päälle liimatulta kun on kuvattu paikanpäällä miljöössä? Silloin se voi näyttää kun malli kuvataan studiossa erikseen.

No vastasit kai nyt omaan kysymykseesi tuossa samalla? Mulla ei ole tipppaakaan teknistä tietämystä kuvaamisesta tai kuvien muokkauksesta, sanoin vain että minun silmissäni nuo kuvat ovat mielestäni onnistuneita ja "tasapainoisia". Kaikki kuvasi eivät sitä ole aina olleet ja tämä varmasti johtuu osittain sitten siitä mitä tuossa ylhäällä itsekin sanoit.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Suositut

Back
Ylös Bottom