BB PRO Tommi Thorvildsen - 1999 British Grand Prix

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fridrik
  • Aloitettu Aloitettu
Fridrik sanoi:
Varmaan kaikille tuttu kilpailu missä jokaikinen kilpailija näytti vähintään erinomaiselle (valaistus), mutta Tommi... noh, Tommi on Tommi, ja hän tekee takaperinvoltinkin :D

http://rapidshare.de/files/2891411/tt1999bgp.wmv.html

Onko kellään mitään tietoa muuten mitä mies duunailee nykyään?

Kilpailin Tommia vastaan Oslossa-98 (joku fuckin kutsukisa).
Meitä härmäläisiä oli 3kpl. Sami Koponen, Timo Vilponen ja minä.
Minä painoin hurjat 116kg olin niin nesteessä että olisin juottanu kamelit ennen aavikkoreissua.
Mun paino oli aivan sekaisin MM-kisan(6.sija) jälkeen, kutsukisa oli 5 päivää myöhemmin.
Tommi Torvi oli 2. Minä 7. Sami 8. Timo 9.
Mä nauroin lavalla,ja huutelin huvikseni huonoo englantia ooouu shit, I'am big,
ooouuuu yeahhh, yesss backkk Wiikingit katteli suu auki kun meikä porisi outoja. :eek:
KP Ouramo nauro hulluna mun show:lle. Vittuako minä siellä patsastelemaan kuin puujumala.... jäipähän hullu härmäläinen mieleen... :D

Huh, kovassa kunnossa Tommi tuossa videossa! Mä kans tykkäsin kun oli pohjoismaalainen pro mukana kisailemassa ja Tommilla oli mielestäni varsin toimiva ja tiukka paketti, tuossakaan videossa ei vatsa pompota yhtään. Mihinköhän tosiaan mies katosi. Ajattelin silloin kun ukkoa ei enää kisoissa näkynyt, että nyt se pitää välivuoden ja palaa ihan älyttömässä kunnossa, mutta taisi jäädä sille tielle. Harmi.

Ja Bööki, kuvia kehiin jos olet noin hurjan painoisena ollut!

Andy sanoi:
Huh, kovassa kunnossa Tommi tuossa videossa! Mä kans tykkäsin kun oli pohjoismaalainen pro mukana kisailemassa ja Tommilla oli mielestäni varsin toimiva ja tiukka paketti, tuossakaan videossa ei vatsa pompota yhtään. Mihinköhän tosiaan mies katosi. Ajattelin silloin kun ukkoa ei enää kisoissa näkynyt, että nyt se pitää välivuoden ja palaa ihan älyttömässä kunnossa, mutta taisi jäädä sille tielle. Harmi.

Ja Bööki, kuvia kehiin jos olet noin hurjan painoisena ollut!

Siinä aavikon ylitys kisassa oli muuten tuomarina mm. Dorian Yates. Dorian tuli juttelemaan kisan jälkeen mulle, mä vaan myöntelin että YES, YES. :D
KP Ouramolta voi kysellä kuvia.
Mulle jäi mieleen Tommy-boy:sta mieleen hirvee etuhampaitten väli...:eek:

Boogie sanoi:
Minä painoin hurjat 116kg olin niin nesteessä että olisin juottanu kamelit ennen aavikkoreissua.
Tuota Boogie, tämmöistä olen jo miettinyt iät ja ajat. Eli kuinka paljon Suomessa kehonrakentajat käyttävät roinaa? Ja montako kiloa olette saaneet lihasta viimeisen 5 vuoden aikana? Koska minusta te näytitte paremmalta 5 vuotta sitten, tosin silloin olitte todella tiukassa kunnossa ja silloin vissiin dietti maistui paremmalta, tosin ei se ikinä hyvältä maistu. Mutta isolta ja karismaattiselta näytitte Expossa ja pojat siinä sai Käyhty, Koskinen ja Vilponen karismaattisen opetuksen from Captain Charisma.. :D

Jep, Tommi oli guest poser ja teki ammattilaisdebyyttinsä seuraavana vuonna. Viikinki veti hienon tribuutin Episode ykköselle, joka tuli samoihin aikoihin teattereihin.

Kannattaa hankkia tuo kisavideo!

NGV sanoi:
Tuota Boogie, tämmöistä olen jo miettinyt iät ja ajat. Eli kuinka paljon Suomessa kehonrakentajat käyttävät roinaa?

Mikä kysymys tuo tuollainen on :lol2: Jotkut käyttävät samoja määriä kuin ravihevonen, toiset käyttää pari "ei niin kovaa" kuuria vuodessa, toiset ovat kuureilla koko ajan, isoilla ja pienillä määrillä... siis ei siinä mitään sen ihmeempää ole.

Ja Boogie, olen miettinyt tällaista iät ja ajat, että olisiko sinulla alaston kuvaa itsestäsi, kenties voisit lähettää sen tänne kaikkien nähtäväksi, ei muuta. Ja voisitko antaa kuvan kun piikität itseäsi vaikka olkapäähän, siis ei mitään radikaalia kuvaa, haluaisin vaan nähdä kun pidät sustapurkkia kädessäsi.

Okei näsäviisastelu sikseen :D :whip:

NGV sanoi:
Tuota Boogie, tämmöistä olen jo miettinyt iät ja ajat. Eli kuinka paljon Suomessa kehonrakentajat käyttävät roinaa? Ja montako kiloa olette saaneet lihasta viimeisen 5 vuoden aikana? Koska minusta te näytitte paremmalta 5 vuotta sitten, tosin silloin olitte todella tiukassa kunnossa ja silloin vissiin dietti maistui paremmalta, tosin ei se ikinä hyvältä maistu. Mutta isolta ja karismaattiselta näytitte Expossa ja pojat siinä sai Käyhty, Koskinen ja Vilponen karismaattisen opetuksen from Captain Charisma.. :D

Pakkotoistolla on ihan oma osionsa, missä keskustellaan roinaamisesta. Tosin itse olen vähän lipsunut tästä säännöstä omalla tredilläni, mistä oon saanut kritiikkiäkin... ;) Semmoisia asioita sun kannattaa kysellä vaikka KP:lta, sinähän käsittääkseni tunnet hänet? Missään tapauksessa en suosittele hormonien käyttöä kenellekään.

Tuohon ulkonäkökysymykseesi osaan vastata vain että kyllä lihasta on tullu 5 vuodessa lisää, tosin eihän se kasvu ole niin massiivista kuin alussa.
Uskon, että olin kireämpi silloin, siksi ehkä näytin isommalle. Aineenvaihdunta hidastuu iän myötä ja itseään on entistä vaikeampi saada kireäksi...eikä se voitonnälkäkään ole enää niin voimakas ja zemppaa dieetissä. :wanha:

Boogie sanoi:
Mun paino oli aivan sekaisin MM-kisan(6.sija) jälkeen, kutsukisa oli 5 päivää myöhemmin.
ooouuuu yeahhh, yesss backkk Wiikingit katteli suu auki kun meikä porisi outoja. :eek:
KP Ouramo nauro hulluna mun show:lle. Vittuako minä siellä patsastelemaan kuin puujumala.... jäipähän hullu härmäläinen mieleen... :D

Tommi-boylla tais mennä joku vuosi rinta poikki.
Varmaankin sen takia ei ole kilpaillu menestyksellä Pro-kisoissa.
Ammattilaisena jos aikoo menestyä täytyy olla joka kohta kunnossa.
Siellä on tulijaa huipulle joka mutkasta.

Tässä yhtenä iltana kattelin ton Tommyn pose videon ja vaimo käveli yhtäkkiä selkäni takaa ja totesi et oliko toi Boogie...siinä vaiheessa Tommylla oli vielä naamari päässä (ja viitta).

Tulipa tuosta mieleen kun kerran esiinnyimme Lahdessa yhdessä ja sullakin oli sellainen viitta ja kun heitit eturivin pikku tyttöjen päälle viittasi alta pieniä mustia käärmeitä ja hämähäkkejä.

Show oli huippu taasen kerran....

Seuraavana päivänä syötiin perhepizzat ja päälle tilattiin 5 litran astia jädeä...eikä meinannu mennä tarjoilijalle perille että 5 litraa eikä 5 palloo...

lalli1 sanoi:
Tässä yhtenä iltana kattelin ton Tommyn pose videon ja vaimo käveli yhtäkkiä selkäni takaa ja totesi et oliko toi Boogie...siinä vaiheessa Tommylla oli vielä naamari päässä (ja viitta).

Tulipa tuosta mieleen kun kerran esiinnyimme Lahdessa yhdessä ja sullakin oli sellainen viitta ja kun heitit eturivin pikku tyttöjen päälle viittasi alta pieniä mustia käärmeitä ja hämähäkkejä.

Seuraavana päivänä syötiin perhepizzat ja päälle tilattiin 5 litran astia jädeä...eikä meinannu mennä tarjoilijalle perille että 5 litraa eikä 5 palloo...

Oli niin hyvää se jätski että pieretti koko loppupäivän. Kotimatkalla auto haisi koko matkan kuin olis ollu sikalassa....:urjo:

lalli1 sanoi:

Hahhah. Asiallist meininkiä :D

Boogie sanoi:

Tässäpä Tommy T. ja mä (jos onnistun laittamaan...) :nolo:

Liitteet

• Tommy&Bogy.webp
    Tommy&Bogy.webp
    105,1 KB · Katsottu: 898
Boogie sanoi:

Oslossa on aivan hullut taksikuskit, pelkäsin niitten kyydissä olla, Timo Vilponen vaan nauro kippurassa mun vieressä :curs:
Oslossa on paljon maanalaisia tunneleita, kyllä tuntu että auto osuu kallion seinään kun 130km/h ajoivat. :wall:

Tommi on tekemässä jonkin sortin comebackia Tampassa. Saas nähdä onko pakarat edelleen kutseilla.

2017tampa_listmbbm2-1024x590.jpg

Back
Ylös Bottom