Tolkki/Stratovarius (?) - Return To Dreamspace

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hansen
  • Aloitettu Aloitettu
Tolkki on kasannut vanhaa Stratovarius-porukkaa kasaan, ja aikoo julkaista albumin nimeltä 'Return To Dreamspace'. Mukana ovat Tolkin lisäksi Tuomo Lassila ( rummut ), Antti Ikonen ( kosketinsoittimet ), Jari Kainulainen ( basso ).

Stratovariuksen jonkin tason läpimurtoalbumi oli vuonna -94 julkaistu Dreamspace, jolla Tolkin lisäksi soittivat em. Lassila ja Ikonen.

Julkaisua suunnitellaan ilmeisesti syyskuulle.

Mikäköhän soppa siitä syntyy, jos Tolkki todella julkaisee levyn Stratovarius-nimen alla...

Saapa tosiaan nähdä mitä tästä tulee. Tulee vaan väkisin mieleen, että tämä on: "Tehdään nyt äkkiä jotain, kun muut vei Stratovarius nimen".

tolkinpalautus.gif

Yhdestä täysinäisestä Tolkista saa palautuskoneesta tuhat euroa!

Tämä oli piristävä uutinen, tulee mielenkiintoinen hevi-kevät.

Mikäköhän soppa siitä syntyy, jos Tolkki todella julkaisee levyn Stratovarius-nimen alla...
Tolkki:
"It will not be called "Stratovarius" because that would be wrong towards the current line-up. Stratovarius as a band has always evolved, no matter what people say and Polaris is still evolving that sound. There is a lot of geniusness in the new line up and TK, Jens and Jörg with me worked their asses off for over 10 years for the success of the band so it is as much their name than it is mine. I am very proud of those years together.
Blabbermouth is sometimes writing from a "sensational" angle and "Return to Dreamspace" is not a "closure of Strato". I think Stratovarius is alive and well.
It is just a "get together" album with old friends and making some...you know guys and girls...music."

Aikaisemminhan Tolkki jo antoi Kotipellon retkueelle luvan käyttää Stratovarius-nimeä ja lupasi itse pestä kätensä kaikesta Stratovarius-nimeen tulevaisuudessa liittyvästä. Sitten taas päättikin itse Stratovariuksen nimiin tehdä jotakin, tarkoittikohan tuolloin juuri tätä Return To Dreamspacea. "Let the fans decide" tms. luki muistaakseni jossain haastattelussa/tiedotteessa, siis mitä nimen käyttöön tai sen "ansaitsemiseen" tulee.

Kyllä sillä miehellä ehtii mieli ennen syksyä muuttua vielä monta kertaa. Mutta eihän hän itse sille vissiin mitään voi.

Edit: Mistä T-A tuon tekstin on löytänyt?

Ja minä kun luulin tuon T-A:n teksin perusteella että Tolkilla olisi lääkitys kohdillaan, mutta taiteilijasielua on ilmeisesti vaikea ymmärtää.

Back
Ylös Bottom