Toisten kuvien hyväksikäytöstä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wasted
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
38
Eli tuossa rupesin miettimään että jos netistä löytää jonkin laadukkaan kuvan, niin voiko sen teetättää itselleen isoksi julisteeksi, vai rikonko tässä tapauksessa jotain lakia? Kun se kuitenkin on jonkun toisen työn tulos, jota ei mielellään varastaisi.

edit: jatkokysymyksenä että missä sitten voisin siitä julisteen teettää fiksuun hintaan?

Tietääkseni ei ole rikos niin kauan kun et esittele sitä omana teoksenasi. Itsehän henkilö on kuvansa nettiin pistänyt.

sipoart
tuolta saa kankaallekkin, mutta ei nyt ihan halpoja. Jos paperille tulostettu kelpaa, niin kannattaa käydä kysyy lähimmästä kopiointi liikkeestä ei varmaa montaa kymppiä maksa ja saa sen kokosen kun haluaa.

Itse olen tilaamassa täältä muutaman.

Himaan nyt voi itselleen tulostella mitä vain, mutta se, että kuva on netissä, ei meinaa mitään, siinä on silti edelleen tekijänoikeudet.
Juu ei todellakaan, lähinnä sitä mietin juuri että jos menee teetättämään nauraako ne pihalle siitä, kuhan varmistan:)

sipoart
tuolta saa kankaallekkin, mutta ei nyt ihan halpoja. Jos paperille tulostettu kelpaa, niin kannattaa käydä kysyy lähimmästä kopiointi liikkeestä ei varmaa montaa kymppiä maksa ja saa sen kokosen kun haluaa.

Itse olen tilaamassa täältä muutaman.
Thanks linkistä, tuo ratkaisee ongelmani taulun suhteen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom