Toimiiko tää proteiinidieetti?

Eli paino 127kg/184cm :kippis1:

Pitäis paino saada suht. nopeasti jotain 1kg/viikko tonne satkun tietämiin

Toimisiko seuraava noin 2000kalorin päivädieetti josta on 272g protskua. Mun kalorit etten liho enkä laihdu on noin 3000

Aamupala
Elovena 35g pikakaurapuuro
Liidelin 500g maitorahkaa Milbola

Lounas
lautasellinen salaattia ilman tai vähällä kastikkeella, lähtee pahin nälkä, sen jälkeen
4-5 keitettyä perunaa
200 naudan ulkofilettä

Päivällinen
HK-kinkkukiusaus
Poutun 300g hunajamarinaadin broilerisuikaleet
Liidelin raejuusto

Illallinen
Liidelin 500g maitorahkaa Milbola

Tätä herkkua 6 päivää ja 1 bissenottopäivä jolloin syödään vähän ja juodaan paljon:david:

Punttia 2krt viikko, 2 lenkkiä, 20min, 1 enduro ja 1 vapaaottelutreeni viikossa?

Pääasia että paino lähtee nopeasti ja tolla protskumäärällä vois jäädä vähän lihastakin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sun ruokavaliosta puuttuu rasva. Mä en yleensä jaksa noista juomisista sen suuremmin "valittaa", mutta jos on kiire niin jätä nyt nuo juomiset tahtiin 1krt/kk.

Ihan tolleen äkkiä laskettuna sä varmaan nielaset tuon painoisena sen 15 pulloa iltaan. Se tekee +2000kcal/ilta ilman huikopalan huikopalaa. Tuohon kun lisää päivän normit sapuskat, grillimättö yöllä (+ krapulasapuskat) niin tasitaan kyllä viikkosaldoa aika vahvasti.

Ihan noin äkäseen laskin kun minäkin tuon 15 pulloa juon suhteellisen helposti +40kg kevyempänä, kun oikein ottamalla ruvetaan ottamaan :D

E: Tuolla joka viikkoisella juomisella on taatusti jo vaikutusta lihasten säilymiseen. Varsinkin kun tuota kalorivajetta pitää kompensoida melkoisesti vähällä syömisellä.

Joo aika paljon nautaa menee, :hyper: (siis 200g sorry) Jaakobille niin aika oikeilla määrillä olet eli kun juon annos on 0,5L Leijona laittilimpparilla ja 6-10 bissee. Ei tosta tuu edes kankkunen:urjo: Grillimättöä ja krapulasafkaa en varsinaisesti koskaan harrasta. Olen laskenut että juontipäivän kalorit ovat jossain 3500kalorin luokassa. Onko siis paljoa vaikutusta kun 6 päivää menee melkein -1000kaloria vauhdilla. Puuttuu rasva? Onko paha ja mihin safkaan sen lisään? Ton naudanpihvin kanssa on jokin kastike jossa on rasvaa. Josta suurimman osan jätän syömättä. Hiuksetkin leikkaan pois joten ei välii vaikka pois putoilee :thumbs:
Kyselen koska mulla ois tarkoitus ensi viikolla aloittaa tää dieetti. Olen pari päivää kokeillut sen verran että toi safka putoo hyvin ja jopa pahin nälkä pysyy pois.
Mitä muutoksia pitäis tehdä diettiin? Minulla on muuten keliakia joka rajoittaa...myös paskaruuan syömistä.

Annoskoot näyttävät omasta mielestä isoilta, mutta olen kyllä 'vähän' pienempi kuin sinä. Itse jakaisin saman ruokamäärän esim. 5-6 osaan nykyisen 4 sijaan. Rasvaa tulee tosiaan melko vähän, mutta muuten näyttää aika hyvältä. Viinaan en sano mitään, itsekin tulee otettua vähän liiankin usein. Treeneihin sillä ei ole ollut vaikutusta, mutta dieettiin voi kyllä olla. Kaloreita tulee paljon huomaamatta. Siinä vaiheessa kun kymmenkunta olutta pohjilla, ei oikein jaksa miettiä ruokavaliotaan.

Mitä muuten kukossa on erikoista ettei keliakia oireile? Maku on hyvä ainakin!

Laitilan wirvoitusjuomatehdas ei suostu kertomaan. Se on "vahingossa" tehty valmistusvaihe joka on salaisuus. Keliakialiitto rupesi mainostamaan tuotetta kun sovittiin että laatu pysyy. He muuten suosittelevat että max 2 tölkkiä 0,33l päivässä. Itte oon vetänyt korinkin eikä oireita. Luontaisesti gluteenittomiakin on mutta tosi kalliita 0,5L/6€ pullo.

Ton rahkan vedän fun lightilla ja menee alas kuin hyvä jugurtti. Onko tossa dietissä tosiaankin liian vähän rasvaa?

Ton rahkan vedän fun lightilla ja menee alas kuin hyvä jugurtti. Onko tossa dietissä tosiaankin liian vähän rasvaa?

Kyllähän se siltä näyttäis hyvin pitkälti. Nopeastihan sie ton kalorilaskuriin laitat ja katot paljon tulee rasvaa. Ite suosittelisin väh. 30% päivän kaloreista rasvasta dieetillä.
Eli iltapalalle vaikka rkl öljyä tekis eetwarttia ;)

Vähennä perunoita ja lisää lihaa sekä vaihda toi HK-kinkkukiusaus ehkä johonkin kotipolttoiseen?

Hyvin pitäis jokatapauksessa painon tulla alas jos liikut noin paljon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom