Ai niin:
Älkää uskoko mitä lehdissä lukee. Product placement ja tuotebullshittiä sisältävät advertoriaalit ovat saavuttaneet Suomen. Kuntoilu, body, fitnessalan lehdet ovat sisältäneet jo pitkään "toimituksellista" sisältöä, jonka ainoa tarkoitus on nuoleskella mainostajia ja lisätä näiden myyntiä (jotta mainostaisivat jatkossakin). Mitään yhteyttä tuotteiden oikeaan toimivuuteen ei ole. Testit ovat fiilispohjalta tehtyjä ja niihin on helppo vaikuttaa.
Naistenlehdet sortuivat tähän jo aikoja sitten. Ihmiset eivät vain ole huomanneet... ryppyvoidetesti... takkutukan suoristajat -testi... syksyn makeimmat kynsilakat... näitähän riittää. Aika hyvin on valmistajat, tuotteet, myyjät, hinnat jne. esillä. Mistäköhän johtuu...? Ostamme/Tilaamme kotiin mainospostia - ja luemme sitä ilomielin!
Eli: Jos jossain lehdessä kehutaan tiettyä rasvanpolttajaa niin se on 99% todennäköisyydellä potaskaa. Maksettu mainos tai toimittajan sinisilmäisyyttä. Suomen / EU:n lainsäädännöllä oikeasti tehokkaita ei saa pistää myyntiin ilman superhypertarkkaa tutkimusta - joka vie vuosia.
Uusin innovaatio, vuoden mahtavin keksintö jne. ei voi pitää paikkaansa - kyllä siinä nyt ainakin 10 vuotta menee saada myyntilupa tällaisille aineille!
Tehokkaimmat rasvanpolttajat saanee edelleen lekurilta, reseptillä ja vain jos olet sairaalloisen ylipainoinen.