toimeentulon käsitelly 2viikkoa?

Liittynyt
11.2.2008
Viestejä
130
Tuli ihan kiva yllä kun työkkäri lykkäs mulle yllättäen karenssin ihan älyttömästä syystä ja nyt joutuu muutaman viikon ilman tuloja kun meni toimeentulon käsittelyyn muutama viikko ja muutenkin rahat lopussa. Olen kuullu että kiireisissä tapauksissa pitäisi käsitellä muutamassa päivässä korkeintaan viikko saisi mennä..ei helvetti
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tääl vaan sano että keskimääräinen käsittely aika 13vrk..pfff..onneks mulla on helvetisti tyhjiä pulloja..niillä saan näkkäriä, muroja ja maitoa:hyper:

Ja tulot ollt jäädytettyinä jo maaliskuun alusta asti jeejee
 
Vuoden 2008 alusta lähtien kunnan sosiaalitoimistosta toimeentulotukea hakevan henkilön on saatava tukea koskeva päätös seitsemän arkipäivän sisällä hakemuksen jättämisestä. Kiireellisessä tapauksessa päätös on tehtävä samana tai viimeistään seuraavana arkipäivänä. Toimeentulotukea hakevan on myös päästävä keskustelemaan henkilökohtaisesti kunnan sosiaalityöntekijän tai sosiaaliohjaajan kanssa, viimeistään seitsemän arkipäivän päästä siitä, kun asiakas on sitä pyytänyt.

http://www.stm.fi/Resource.phx/vastt/sospa/shtoi/index.htx
 
tääl vaan sano että keskimääräinen käsittely aika 13vrk..pfff..onneks mulla on helvetisti tyhjiä pulloja..niillä saan näkkäriä, muroja ja maitoa:hyper:

Ja tulot ollt jäädytettyinä jo maaliskuun alusta asti jeejee

Muroja ja maitoa?! Murot maksaa pirun paljon. Nyt järki käteen, k-a-u-r-a-h-i-u-t-a-l-e-e-t ovat halpoja ja ravitsevia. Varmuuden vuoksi vielä uudestaan että varmasti ymmärrät: O-S-T-A K-A-U-R-A-H-I-U-T-A-L-E-I-T-A
 
ja jos eivät suostu tekemään päätöstä aiemmin niin sitten lyöt niille lakikirjan kouraan ja uhkaat poliisilla. Kyllä varmasti alkaa tapahtua.. :D

Älä kuitenkaan sorru menemään kirves kädessä toimistoon..niinkuin joku eräs...
 
Vuoden 2008 alusta lähtien kunnan sosiaalitoimistosta toimeentulotukea hakevan henkilön on saatava tukea koskeva päätös seitsemän arkipäivän sisällä hakemuksen jättämisestä. Kiireellisessä tapauksessa päätös on tehtävä samana tai viimeistään seuraavana arkipäivänä. Toimeentulotukea hakevan on myös päästävä keskustelemaan henkilökohtaisesti kunnan sosiaalityöntekijän tai sosiaaliohjaajan kanssa, viimeistään seitsemän arkipäivän päästä siitä, kun asiakas on sitä pyytänyt.

http://www.stm.fi/Resource.phx/vastt/sospa/shtoi/index.htx
Noinhan se PITÄIS olla. Oulussakin saa lukea lehdistä että eipä vaan toteudu ja sossun vastaus on että YRITETÄÄN tuota saavuttaa.
 
Back
Ylös Bottom