Titan nxg+ The Fury takuu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vekku
  • Aloitettu Aloitettu
Onko täs paidassa ollu joskus vuoden takuu? Tietääkö kukaan? Oon melko varma, että mulle sanottiin vuoden takuu kun ostin... Nyt sitte ku paita hajos niin ei ookaan kun puolen vuoden takuu. Titan:n kotisivuilla kyllä puhutaan vuoden takuusta. Vähän syö miestä :curs:

Mitäs kuitti sanoo ? Eikös nuissa usein mainita takuun pituus ja takuu on muutenkin voimassa vain jos kuitti on tallella..Prkle en löytänyt omaakaan kuittia omasta paidasta mutta muistelisin että tässä ainakin oli puolisen vuotta, tosin itselläni metalin paita.

vekku sanoi:
Onko täs paidassa ollu joskus vuoden takuu? Tietääkö kukaan? Oon melko varma, että mulle sanottiin vuoden takuu kun ostin... Nyt sitte ku paita hajos niin ei ookaan kun puolen vuoden takuu. Titan:n kotisivuilla kyllä puhutaan vuoden takuusta. Vähän syö miestä :curs:

Kannattaa käydä lukemassa Takuu ja Kuluttajansuojalaki

"Takuun päättyminen ei poista liikkeen vastuuta virheestä. Takuu on myyjäliikkeen, valmistajan tai tehtaan ostajalle antama vapaaehtoinen lisäetu. Takuun on annettava ostajalle sellaista etua, jota hän ei saa jo suoraan lain perusteella. Takuuajan on oltava riittävän pitkä.

Takuu ei kuitenkaan yleensä kata vikoja, jotka johtuvat käyttövirheestä. Jos myyjä sitä epäilee. hänen velvollisuutenaan on näyttää toteen, että vika johtuu käyttövirheestä.

Jollei takuuta ole tai takuuaika on päättynyt, myyjä vastaa tuotteen virheestä kuluttajansuojalain säännösten perusteella. takuun päättyminen ei siis merkitse sitä, etteikö myyjäliike olisi edelleenkin vastuussa virheestä.
" Lähde: http://www.kaupunki.lohja.fi/kuluttajaneuvonta/takuu.htm

vekku sanoi:

Muistaakseni paidoissa on puoli vuotta ja trikoissa vuosi.

Back
Ylös Bottom