Tinder

Kyllä sun viesteistä välittyy mulle varsin synkkä maailmankuva. En väitä että sulla sellainen on, mistäpä minä sen tietäisin, mutta tunnut tekevän lujasti töitä jotta muut olettaisivat näin. Tämä ei perustu vain parin edellisen sivun teksteihin.
Olen livenä varmaan keskivertoa positiivisempi. Ainakin jos työkavereita sekä vapaa-ajan kaveri piiriä katsoo. Jonkun mielestä se "ylipositiivinen työkaveri" joka liittyy omaan huumoriin. Aina yhtä kiva mennä kahvipöytään aloittaen "Erittäin hyvää huomenta!" Sen enempi, mitä nyrpeämmiltä työkaverit sattuvat näyttämään tai jo tiistaina aamuna todeta "kohta on jo viikonloppu!". Vähän samaa vapaa-ajalla.

Jos tulee oikeassa elämässä vastaan mielestäni "paskaa", suodatan ja ohitan sen tehokkaasti enkä tartu väittelemään. Varsinkaan jos se ei kosketa suoraan minua. Lähinnä ehkä muutamien lähimpien kavereiden kanssa voidaan pyöritellä negatiivisia vastaan tulleita asioita kahden tai hyvin pienellä porukalla. Sitten isoa osaa käsittelen täällä. Semmoisia mitkä vituttaa, mitä en halua purkaa kehenkään henkilökohtaisesti livenä en välttämättä edes niille kavereille vaikka ne asiat olisivat kavereille täysin neutraaleja. En käsittele ja pyörittele oikeassa elämässä omia negatiivisia mietteitä kovinkaan mielellään. Muiden negatiivisuutta saa sitten kuunnella senkin edestä, milloin mikäkin elämässä on perseestä. Jos joutuu jostain syystä antamaan ääneen mielipidettä niin mahdollisimman neutraalin sävyisesti ettei kukaan loukkaannu. Vaikka olisi oikeasti mitä mieltä.

Sitten jos kyse omasta deittailu / seurustelu elämästä, niin ei paljoa positiivista ole käteen jäänyt tähän mennessä. Näistä asioista tämä onkin ainut paikka missä näistä avaudun.

Oliko nyt niin että sinä olet uralla ”Tinderistä loppuelämän parisuhteeseen” sellaisessa positiossa että katsot oikeudeksesi alkaa kouluttaa asiassa Tinderissä satunnaisesti vastaan tulevia misukoita joiden kanssa olet vaihtanut kaksi lausetta?
Kuten se viimeviikkoinen viime hetken oharit tehnyt nainen. En hänenkään päätään oharien myötä silitellyt ja pyydellyt uusinta mahdollisuutta vaan totesin että "Pidän naisista joiden kanssa asiat sujuvat helposti. Sinun kanssasi tuntuu hommat jo tässä vaiheessa vaikealta, niin parempi ettei tutustuta yhtään enempää". Jos hölmöille ja tai paskoille teoille antaa hyväksyntää, niiden tekijät alkavat pitää pahimmillaan niitä fiksuina ja hyväksyttävinä. Parempi palauttaa asiallisesti maan pinnalle, jos näyttää että alkaa mopo karata käsistä vähänkään. Liian moni mies nykyään silittelee ja myötäilee kaikkea paskaa käytöstä.

Sitten tuo "en aio olla varasijalla" JOS henkilö vain yhtään tajusi mitä tarkoitin, niin en ymmärrä tuota periaatetta, tuohon vielä että lopuksi viimeseen kommenttiin selvensin vielä pikkuisen asiaa hänelle. Jos näin niin naisen kommentin voi tulkita aika pitkälti = "Jos et halua tutustua juuri nyt, ei tarvitse tutustua sitten koskaan. Ei vaikka tilanne miten muuttuisi" Niin hölmö homma että ei tule ymmärrys riittämään tuohon logiikkaan tinderissä. Tai ymmärrän jos henkilö kuvittelee olevansa maailman keskipiste. Tätä tässä jo jonkun postauksen käsitellyt.

Wombut

VIP
Mulla myös siis mielipide on että ei voi joutua "varasijalle" jos ei käy treffeillä! =) Siksi mieluummin sanoisin et on tapailu menossa, kuin treffaisin monia jolloin heille varmasti jäisi kuva että ovat ottaneet jonotusnumeron. Noh, poikkeus vahvistaa säännön toki, esim nyt olen hengaillut tiiviisti naisen kanssa joka tiesi että olin käynyt jo muutaman kerran tapaamassa toista naista, mutta sanoi ettei häntä oikeastaan kiinnosta tuo asia, tule kahville niin jutellaan.

Monesti miehet valittaa että jos naiselta kysyy baarissa mitä tahansa, vaikka että onko tässä vapaata, ootko jonossa tai vaikkapa mitä kuuluu, vastaus on närkästynyt "mä oon varattu!!!"

Pohtiikohan ne naisetkin myöhemmin että tulipa annettua sillekin kusipäälle näpsäkkä vastaus, oiskohan vielä pitäny niitata perään jotain yhtä oivaltavaa että muut naiset myöhemmin kiittäis kun koulutin niiden puolesta?
Juuri tämän takia en koskaan ala puhumaan vieraille naisille.
Ikävä saada pakit vaikka ei edes ole mitään yrittämässä.

Yhden kerran käynyt niin että olin kaverin kanssa laivalla siinä seisoskeltiin rööki kopissa ja siihen tuli nainen pyytämään tulta, kaivoin sytkärin taskusta ja aloin ojentaa sitä tytölle ja vastasi eleeseen jotakuinkin sanoin "vittu en mä nyt sitä tulta sulta pyytänyt vaan tuolta siun hyvän näköiseltä kaverilta, luuletko sä et pääsisit mua panemaan"
Olin hieman hämilläni ja vastasin että en kun ajattelin antaa tätä tulta jota pyysit.

Empä ole tämän jälkeen ainakaan itse menny kellekkään naiselle juttelemaan.

Juuri tämän takia en koskaan ala puhumaan vieraille naisille.
Ikävä saada pakit vaikka ei edes ole mitään yrittämässä.

Yhden kerran käynyt niin että olin kaverin kanssa laivalla siinä seisoskeltiin rööki kopissa ja siihen tuli nainen pyytämään tulta, kaivoin sytkärin taskusta ja aloin ojentaa sitä tytölle ja vastasi eleeseen jotakuinkin sanoin "vittu en mä nyt sitä tulta sulta pyytänyt vaan tuolta siun hyvän näköiseltä kaverilta, luuletko sä et pääsisit mua panemaan"
Olin hieman hämilläni ja vastasin että en kun ajattelin antaa tätä tulta jota pyysit.

Empä ole tämän jälkeen ainakaan itse menny kellekkään naiselle juttelemaan.
Musta taas tuntuu että jos ei nyt ihan heti sano miehille että on varattu niin ne rupeaa heti iskemään.
Tykkäisin jutella vieraiden ihmisten kanssa, mutta jos sanoo heti että on varattu niin miehet lähtee pois, ja jos ei sano niin sitten ne luulee että oon niistä sillai kiinnostunut.

Juoruja lukeneena eräs Niko vetää puoleensa neitoja, joilla on ulosottovelkaa: eli Sofia ja Katrie. Tässäkin varmasti jumalallinen johdatus kyseessä.

Seuraavan uutisotsikon kaikki varmaan arvaavatkin... 😜

Kun en osannut taas päättää kenelle kokeilla viestitellä seuraavaksi tinderissä, niin johan sieltä yksi teki aloitteen.

Jotenkin sitä vaan äkkiseltään kuvittelisi, että jos nainen tekee aloitteen, nainen on silloin selvästi kiinnostunut. Käytäntö ei sitten tunnu menevän sinnepäinkään tuolla logiikalla vaan nämä aloite naiset tuntuvat kerta toisensa jälkeen olevan livenä niitä eniten käsijarru päällä tutustuvia. Tuntuvat vaativan enempi niitä sirkustemppuja tapailun alussa, että syttyisivät kunnolla.

Sitten jos itse olen se joka tehnyt aloitteen, niin joukosta on löytynyt niitä, jotka ovat heti alusta lähteneet täysillä hommaan mukaan. Laittaneet kaikkensa peliin ja kun homma lähtenyt rullaamaan, niin todenneet että eivät ikinä olisi uskaltaneet tehdä minulle aloitetta. Pitäneet minua sitten ainakin alkuun jonkinlaisena jackpottina. Aloite naisilta ei ikinä tuommoista reaktiota.

Tässä kohtaa tinder uraa olen jo enempi käynyt treffeillä johtuen naisten aloitteista kuin itse tehdyistä aloitteista. Silti KAIKKI yli 2 viikon pituiset tutustumiset / suhteet ovat olleet juurikin noita, missä itse olen tehnyt aloitteen.

Kun yrittää itse arpoa omista mätseistä, kuka olisi minusta kiinnostunein, on kaikkein helpoin ja mielestäni loogisin tarttua noihin naisten aloitteisiin. Ei vain käytännössä toimi noin.

Tässä vain ajatuksia mieheltä, jolle ei ikinä tule muutamilla ensitreffeillä tuntemusta "ei vain tunnu oikealta" vaan haluaa pidemmän tutustumisen, ellei sitten ensitreffeillä tule jotain erittäin suurta turn offia.

Kun en osannut taas päättää kenelle kokeilla viestitellä seuraavaksi tinderissä, niin johan sieltä yksi teki aloitteen.

Jotenkin sitä vaan äkkiseltään kuvittelisi, että jos nainen tekee aloitteen, nainen on silloin selvästi kiinnostunut. Käytäntö ei sitten tunnu menevän sinnepäinkään tuolla logiikalla vaan nämä aloite naiset tuntuvat kerta toisensa jälkeen olevan livenä niitä eniten käsijarru päällä tutustuvia. Tuntuvat vaativan enempi niitä sirkustemppuja tapailun alussa, että syttyisivät kunnolla.

Sitten jos itse olen se joka tehnyt aloitteen, niin joukosta on löytynyt niitä, jotka ovat heti alusta lähteneet täysillä hommaan mukaan. Laittaneet kaikkensa peliin ja kun homma lähtenyt rullaamaan, niin todenneet että eivät ikinä olisi uskaltaneet tehdä minulle aloitetta. Pitäneet minua sitten ainakin alkuun jonkinlaisena jackpottina. Aloite naisilta ei ikinä tuommoista reaktiota.

Tässä kohtaa tinder uraa olen jo enempi käynyt treffeillä johtuen naisten aloitteista kuin itse tehdyistä aloitteista. Silti KAIKKI yli 2 viikon pituiset tutustumiset / suhteet ovat olleet juurikin noita, missä itse olen tehnyt aloitteen.

Kun yrittää itse arpoa omista mätseistä, kuka olisi minusta kiinnostunein, on kaikkein helpoin ja mielestäni loogisin tarttua noihin naisten aloitteisiin. Ei vain käytännössä toimi noin.

Tässä vain ajatuksia mieheltä, jolle ei ikinä tule muutamilla ensitreffeillä tuntemusta "ei vain tunnu oikealta" vaan haluaa pidemmän tutustumisen, ellei sitten ensitreffeillä tule jotain erittäin suurta turn offia.
Kaikella kunnioituksella seuraava. Käsittääkseni ulkoinen habituksesi miellyttää suurta osaa naisia ja pääset treffeille helposti. Oletko ajatellut että ehkä käyttäytymisessäsi tai se miten kohtelet naisia IRL on jotain "viilattavaa". Olen huomannut että meistä miehistä pieniltäkin tuntuvat asiat nostavat naisilla hyvin herkästi karvat pystyyn ja treffit on taputeltu.
Erosin kauan sitten pitkästä suhteesta ja kelasin asioita sen jälkeen eri kantilta myös sieltä naisen puolelta ja tajusin monta asiaa mitä tein/sanoin tiedostomattani "väärin". Mulla on vieläkin opittavaa naisilta😌

Brodo.Shaggins

Supreme leader
Voisiko tässä olla kaikessa yksinkertaisuudessaan kyse siitä, ettet ole koskaan ollut sellaisen naisen kanssa, josta ihan oikeasti syttyisit? Kummasti maistuu ihan lähipitserian dillingerikin, kunnes sitten käy Napolissa ja löytää itsensä ihan uusista ulottuvuuksista. Toisin sanoen, veikkaan, että et vaan kerta kaikkiaan osaa erottaa huonoa tai ihan ok tapausta hyvästä tai tosi hyvästä ja tämä taas on oletettavasti peruja siitä, ettet profiilillasi vetoa niihin fiksuihin ja kunnollisiin naisiin, joihin olet maininnut haluavasi vedota.

Onneksi tähän on lääke. Räätälöimällä profiilista oikeanlaisen ehkäisee sitä, ettei kalasta väärillä vesillä.

Kaikella kunnioituksella seuraava. Käsittääkseni ulkoinen habituksesi miellyttää suurta osaa naisia ja pääset treffeille helposti. Oletko ajatellut että ehkä käyttäytymisessäsi tai se miten kohtelet naisia IRL on jotain "viilattavaa". Olen huomannut että meistä miehistä pieniltäkin tuntuvat asiat nostavat naisilla hyvin herkästi karvat pystyyn ja treffit on taputeltu.
Erosin kauan sitten pitkästä suhteesta ja kelasin asioita sen jälkeen eri kantilta myös sieltä naisen puolelta ja tajusin monta asiaa mitä tein/sanoin tiedostomattani "väärin". Mulla on vieläkin opittavaa naisilta😌
Viitsitkö listata tähän muutaman asian jota olet tiedostamatta tehnyt väärin? Ja esimerkkejä noista pienistä asioista mitkä nostavat naisilla herkästi karvat pystyyn. Kiinnostaisi tietää, onko siellä jotain mikä osuisi itseeni. Mulla myös ehdottomasti paljon opittavaa naisista. Pitkä parisuhde taustalla ja ikääkin reilusti alle 30.

Viitsitkö listata tähän muutaman asian jota olet tiedostamatta tehnyt väärin? Ja esimerkkejä noista pienistä asioista mitkä nostavat naisilla herkästi karvat pystyyn. Kiinnostaisi tietää, onko siellä jotain mikä osuisi itseeni. Mulla myös ehdottomasti paljon opittavaa naisista. Pitkä parisuhde taustalla ja ikääkin reilusti alle 30.
En pysty listaamaan kuin omalta osaltani koska jokainen parisuhde on omanlaisensa.
En pidä kissoista vaikka olenkin eläinrakas olen "koiraihminen" ja taloudessa on ollut joskus molemmat. Minussa on selvä negaatio kissoihin ja "kissanainen" huomaa tämän ja nostaa "karvat pystyyn" tämän takia en seurustele naisten kanssa joilla on kissa lemmikkinä.
Sen verran listaan että:
-Minun olisi pitänyt olla suopeampi monessa asiassa ja huomata naisen pienen pienet vihjeet (erityisesti tämä).
-Äänen käyttö ettei vahingossakaan puhu väärällä äänensävyllä tai voimakkuudella.

Olen miettinyt moneenkin kertaan, koettanut kysellä joskus palautettakin että mikä meni pieleen. "Ei mitään vikaa, kun ei vaan tunnu oikealta" Se mihin aika selvästi taitaa hommat kaatua on se kun en ole tarpeeksi jännittävä naisille. Naiset tuntuvat hakeavan sitä jännää, extempore, spontaani, ryyppääminen, biletys, matkailu, laajat kaveri ja sosiaaliset piirit, kokemusta pitkistä parisuhteista. *valitse noista muutama tai useampi. Itse haen kestävää, turvallista, luotettavaa suhdetta jakamaan arkea.

Perus naisten kysymyksiä treffien aikana:

- Käytkö miten baareissa?
En ollenkaan paitsi jos olen kuskina.
- Etkö juo ollenkaan
En. En ole koskaan aloittanut koko juomista.
- Oletko käynyt festareilla?
En koskaan. Ehkä joskus voisi kokeilla.
- Oletko matkustellut missä maissa?
En ollenkaan. Paitsi ihana pienenä kävin ruotsissa kerran.
- Entäs kotimaassa, esim lappi?
En ole koskaan käynyt tähän mennessä.
- Onko sinulla sitten paljon kavereita täällä?
Ei, muutama vain joita näen todella harvoin. Enempi kaverit jäänyt kotipaikkakunnalle jossa välillä käyn. Viihdyn enempi yksin.
- Onko sinulla lemmikkejä?
Ei, ei ole ikinä ollut.
- Mitä meinaat kesälomalla tehdä?
Ei mitään erikoisempia suunnitelmia. Enimmäkseen menee varmaan lepäillessä, rennosti ottaen ja treenaillen. Suunnitteilla ehkä myös autoremonttia +x +x +x asiat.
- Mikä pisin suhteesi ja miten pitkään olet ollut nyt sinkkuna?
Pisin taitaa olla noin puoli vuotta ja sinkkuna nyt x aikaa.
-Miten sinulla ei ole ollut tuon pidempiä suhteita?
.....

Tuossapa muutamia, mitkä tuntuu olevan erittäin kriittisiä kysymyksiä naisten mielestä.

Voisiko tässä olla kaikessa yksinkertaisuudessaan kyse siitä, ettet ole koskaan ollut sellaisen naisen kanssa, josta ihan oikeasti syttyisit? Kummasti maistuu ihan lähipitserian dillingerikin, kunnes sitten käy Napolissa ja löytää itsensä ihan uusista ulottuvuuksista. Toisin sanoen, veikkaan, että et vaan kerta kaikkiaan osaa erottaa huonoa tai ihan ok tapausta hyvästä tai tosi hyvästä ja tämä taas on oletettavasti peruja siitä, ettet profiilillasi vetoa niihin fiksuihin ja kunnollisiin naisiin, joihin olet maininnut haluavasi vedota.

Onneksi tähän on lääke. Räätälöimällä profiilista oikeanlaisen ehkäisee sitä, ettei kalasta väärillä vesillä.
Ihan jo muutama suhde kuitenkin ollut, jolloin olen kokenut olevani onnellinen ja saavuttanut semmoisen tunteen, ettei suhteesta puutu yhtään mitään. Lyhyitä mutta silti. Mitäs muuta sitä pitäsi suhteelta tavoitella?

Kyllä nytkin jo profiilissa on harrasteet listattu sekä lukee ettei alkoholi kiinnosta.

Brodo.Shaggins

Supreme leader

- Etkö juo ollenkaan
Ei, muutama vain joita näen todella harvoin. Enempi kaverit jäänyt kotipaikkakunnalle jossa välillä käyn. Viihdyn enempi yksin.
Ei, ei ole ikinä ollut.
Ei mitään erikoisempia suunnitelmia. Enimmäkseen menee varmaan lepäillessä, rennosti ottaen ja treenaillen. Suunnitteilla ehkä myös autoremonttia +x +x +x asiat.
.....

Tuossapa muutamia, mitkä tuntuu olevan erittäin kriittisiä kysymyksiä naisten mielestä.
Mä näkisin huomionarvoisena tässä sen, että vastaat kaikkeen ”en” tai ”ei”. Tällä tapaa keskustelu tukahtuu aika nopeasti ja mitään ns. common groundia on aika vaikea löytää. Keskustelun seuratessa tätä kaavaa, jää aika usein sellainen fiilis, ettei toisesta saa irti yhtään mitään. Toisaalta toki ymmärrän, ettei hirveästi kiinnosta esittää mm. mitään maailman luokan trävelleriä, jos ei matkustus kiinnosta. Jotain yhteistä olisi kuitenkin varmaan ihan hyvä löytää jostain.

Ei tässä edes ole kyse siitä, että etsittäisiin mitään jännämiestä vaan siitä, että millaiseksi voi visualisoida sen mahdollisen suhteen, jos toisen elämä kattaa vain autot ja bodailun?

Oletko sä myös taustoittanut, että mikset matkustele tai tee mitään ns. jännää kesälomalla? Näin susta ja sun arvomaailmasta varmaankin saisi enemmän irti ja keskustelunkin saisi johdettua FAQ-henkisestä kuulustelusta syvemmille urille.

Kyllä nytkin jo profiilissa on harrasteet listattu sekä lukee ettei alkoholi kiinnosta.
Mä olisin aika tarkka sen suhteen, miten tuon profiilissa ilmi autoharrastuksen vai tuonko ollenkaan. Se on mun käsittääkseni sellainen asia, jonka aika monet naiset näkevät vähän negatiivisessa valossa etenkin, jos puhutaan koulutetuimmista kaupunkilaisnaisista.

Viimeksi muokattu:
Mä näkisin huomionarvoisena tässä sen, että vastaat kaikkeen ”en” tai ”ei”. Tällä tapaa keskustelu tukahtuu aika nopeasti ja mitään ns. common groundia on aika vaikea löytää. Keskustelun seuratessa tätä kaavaa, jää aika usein sellainen fiilis, ettei toisesta saa irti yhtään mitään. Toisaalta toki ymmärrän, ettei hirveästi kiinnosta esittää mm. mitään maailman luokan trävelleriä, jos ei matkustus kiinnosta.

Oletko sä myös taustoittanut, että mikset matkustele tai tee mitään ns. jännää kesälomalla?

Mä olisin aika tarkka sen suhteen, miten tuon profiilissa ilmi autoharrastuksen vai tuonko ollenkaan. Se on mun käsittääkseni sellainen asia, jonka aika monet naiset näkevät vähän negatiivisessa valossa etenkin, jos puhutaan koulutetuimmista kaupunkilaisnaisista.
Tuossa eivät olleet tarkat sanasta sanaan vastaukset, miten treffeillä vastaisin. Se pointti oli että kuitenkin "ei" sieltä tulee taustalta joka tapuksessa. Kuten myös kysymykseen "kävitkö opiskeluaikaan opiskelija bileissä" siihenkin lyhyt vastaus että en käynyt, todellisuudessa selittelyjen kera, jotta ei jäisi negatiivis asenteista kuvaa mihinkään suuntaan.

Sitten kun antanut oman selittelyjen kera vastauksen noista aiheista, voi kysellä toiselta enempi samasta ja hänen vastauksiin liittyen lisäkysymyksiä. Yleensä naisilla on pitkä liuta asiaa noista omalta puoleltaan ja keskustelua riittää.

Todellisuudessa vastaa noihin semmoiseen sävyyn, että toiselle ei tulisi kielteistä, negatiivista vaikutelmaa. Semmoista, että en esimerkiksi hyväksyisi toiselta noita asioista. Pyrin muutenkin olla antamatta liian jyrkkää vaikutelmaa minkään suhteen. Pitäisi vain kirjoittaa melkoinen romaani jos tänne sana sanaan löisin kaikista esimerkit.

Sitten esim tuosta autoharrastuksesta profiilissa: Siitä huolimatta tullut niitä mätsejä, naisilta aloitteita ja päässyt treffeille. Miksi pitäisi ottaa se pois jos se on osa minua?

Kesäloma jännät ja matkustelut suoraan sanottuna ei pätkääkään kiinnosta kun on sen verran jo muuta kiinnostavaa tekemistä arkisemmista hommista tai haluaa muuten vaan levätä kun mahdollisuus. Tuotakaan en todellakaan tuolla tapaa esitä vaan jotain pehmentävää liirum laarumia.

Se mihin aika selvästi taitaa hommat kaatua on se kun en ole tarpeeksi jännittävä naisille. Naiset tuntuvat hakeavan sitä jännää, extempore, spontaani, ryyppääminen, biletys, matkailu, laajat kaveri ja sosiaaliset piirit, kokemusta pitkistä parisuhteista. *valitse noista muutama tai useampi. Itse haen kestävää, turvallista, luotettavaa suhdetta jakamaan arkea.

- Etkö juo ollenkaan
Ei, ei ole ikinä ollut.
.....
Tiedän että aina on se bunch of naisia jotka oikeasti ajattelevat että turvallinen ja tavallinen mies/arki/mikä ikinä on tylsää ja he tavoittelevat niitä ikuisia sirkushuveja. Kuitenkin niitäkin naisia on, jotka etsivät sitä tavallista ja turvallista miestä ja parisuhdetta on tuolla jossain. Enkä suostu uskomaan, vaikka täällähän pitäisi, että ne on kaikki ylipainoisia yh-äitejä.

Miten tuon esimerkin kaltaiset keskustelut saisi käännettyä siten, että se ei antaisi sinusta negaa kuvaa (jota et ole) tai sellaista kuvaa että elosi on hemmetin ankeaa etkä viihdy siinä itsekään? Käsittääkseni olet ihan tyytyväinen elämääsi muilta osin kuin siltä että sitä paljon kaivattua parisuhdetta ei ole? Tuon sorttisesta keskustelusta voi kuitenkin tulla vaikutelma naiselle että melkoisen apaattista. Sen lisäksi jos nainen ei itse treenaa, on varmasti hyvä valottaa millaista se bodymunkin elo on :puntti: ja että se ei tarkoita sitä että elämä on paskaa. En tarkoita ettetkö olisi näitä miettiny ja tehnytkin, mietin nyt ehkä naisena noita sudenkuoppia.

Sellainen tuli vielä mieleen. Jos naiselle tulee mielikuva (huom, mielikuva) että sun elämässä ei juuri mitään sisältöä ole, siitä voi herätä ajatus että parisuhdetta haetaan täyttämään tyhjää elämää. Se puolestaan on omiaan aiheuttamaan ahdistusta siitä mitä häneltä vaaditaan ja tuleeko hänestä sitten yksistään elämän sisältö. Olet kuitenkin puhunut ainakin täällä siitä että toivoisit että naisella olisi aikaa tavata usein. Vaikka olisi kuinka ihastunut, ripustautuminen ja liian nopeasti liian lähelle tuleminen on ahdistavaa.

Aika tiukkaan olen tuota aihetta jo miettynyt, miten en antaisi itsestäni negatiivista ja liian ripustautuvaa kuvaa. Sen mukaan muokannut käytöstä ja sanavalintoja. Näitä samoja asioita jo vuosia pyöritelty niin täällä kuin omassa päässä.

Profiilissa muuten lukee harrastukset, sitten lisäksi muut vapaa-ajan jutut mitä tykkään tehdä, lisäksi se että tykkään myös paljon ihan vain olla tekemättä mitään. Sain vielä ympättyä sen etten polta tai käytä alkohlia.

Ja näköjään tähän iltaan taas yksi nainen teki aloitteen. Nyt on sitten kaksi keskustelua taas yhtä aikaa käynnissä. Wuhuu. Mutta todnäk kumpikin kaatuu kuten kaikki muutkin.

Brodo.Shaggins

Supreme leader
Todellisuudessa vastaa noihin semmoiseen sävyyn, että toiselle ei tulisi kielteistä, negatiivista vaikutelmaa. Semmoista, että en esimerkiksi hyväksyisi toiselta noita asioista. Pyrin muutenkin olla antamatta liian jyrkkää vaikutelmaa minkään suhteen. Pitäisi vain kirjoittaa melkoinen romaani jos tänne sana sanaan löisin kaikista esimerkit.

Sitten esim tuosta autoharrastuksesta profiilissa: Siitä huolimatta tullut niitä mätsejä, naisilta aloitteita ja päässyt treffeille. Miksi pitäisi ottaa se pois jos se on osa minua?

Kesäloma jännät ja matkustelut suoraan sanottuna ei pätkääkään kiinnosta kun on sen verran jo muuta kiinnostavaa tekemistä arkisemmista hommista tai haluaa muuten vaan levätä kun mahdollisuus. Tuotakaan en todellakaan tuolla tapaa esitä vaan jotain pehmentävää liirum laarumia.
Niin, no varmaan aika sama, että miten pehmeästi muotoilee tietyt asiat ja silti onnistuu näyttämään toisen silmissä tuomitsevalta. Tuo matkustelu on kyllä tullut puheeksi about joka kerta ja aika moni tuntuu olettavan, että jotenkin paheksun heitä ja heidän reissailujaan, kun mainitsen, että itse en matkustele juurikaan ekologisista syistä ja siksi, että se on kallista.

En mä nyt ihan ehdottomasti olisi sitä autoharrastusta ottamassa pois, mutta ainakin muotoilisin sen jotenkin ajatuksella, koska autoharrastajista on varmaan monella sellainen kuva, että a) osataan ja halutaan puhua ainoastaan autoista, b) se harrastus on käytännössä sitä, että korjataan kerran viikkoon lahoavaa bemaria ja ajellaan pillurallia. Jos taas mainitsee esimerkiksi entisöivänsä 100 vuotta vanhaa Corsaa näyttelykuntoon, antaa hommasta ehkä kiehtovamman ja kunnianhimoisemman kuvan, joka sitten taas puolestaan vetoaa paremmin niihin naisiin, jotka ovat jossain määrin kunnianhimoisia ja ongelmattomia.

Niin, no varmaan aika sama, että miten pehmeästi muotoilee tietyt asiat ja silti onnistuu näyttämään toisen silmissä tuomitsevalta. Tuo matkustelu on kyllä tullut puheeksi about joka kerta ja aika moni tuntuu olettavan, että jotenkin paheksun heitä ja heidän reissailujaan, kun mainitsen, että itse en matkustele juurikaan ekologisista syistä ja siksi, että se on kallista.

En mä nyt ihan ehdottomasti olisi sitä autoharrastusta ottamassa pois, mutta ainakin muotoilisin sen jotenkin ajatuksella, koska autoharrastajista on varmaan monella sellainen kuva, että a) osataan ja halutaan puhua ainoastaan autoista, b) se harrastus on käytännössä sitä, että korjataan kerran viikkoon lahoavaa bemaria ja ajellaan pillurallia. Jos taas mainitsee esimerkiksi entisöivänsä 100 vuotta vanhaa Corsaa näyttelykuntoon, antaa hommasta ehkä kiehtovamman ja kunnianhimoisemman kuvan, joka sitten taas puolestaan vetoaa paremmin niihin naisiin, jotka ovat jossain määrin kunnianhimoisia ja ongelmattomia.
Niin. Melkeinpä kaikki nuo listaamani aiheet kun tahtoo tulla vastaan kaikkien kanssa ensitreffeillä, niin onhan noiden kanssa se ainainen selittely ja arvailu saiko vietyä asian perille riittävän hyvin.

En taida tuohon auto tekstiin koskea. Jos mätsien saanti ja treffeille pääsy tinderissä olisi ongelma niin sitten voisin harkita. Nythän vain hyvä jos joku kuvittelee minusta vähänkään tuonne päin tuommoista ja silti tulee jutulle. Voisin hyvin tulla juttuun myös jonkun "amis auto" tyttösen kanssa. Harvemmin noita bemarin rassaaja tyttöjä tinderissä näkee. Joskus tullut vastaan jopa lähemmäs 30v:kin. Noilla vain usein siihen autoharrasteeseen liitetty koppa kaljaa ja pari toppaa röökiä per remontti, kuten isolla osalla autorassaaja miehistäkin. Itse pärjään ilman, mutta en kyllä ihan joka viikonloppu noiden parissa paini.

Brodo.Shaggins

Supreme leader
Niin. Melkeinpä kaikki nuo listaamani aiheet kun tahtoo tulla vastaan kaikkien kanssa ensitreffeillä, niin onhan noiden kanssa se ainainen selittely ja arvailu saiko vietyä asian perille riittävän hyvin.
No tuostahan syntyy ainakin näennäisesti ihan helvetillinen määrä kitkaa arvomaailmojen välillä. Sinänsä tuttu tilanne, koska itse olen myös siinä uskossa, että aika monella mennyt fiilikset muhun jo tuon matkustelemattomuuden takia.

Jos nuo ovat sellaisia asioita, joista ei itse halua tinkiä omalla kohdallaan, niin enpä mä näe tässä muuta ratkaisua kuin sen, että pyrkii sitten tuomaan esiin niitä asioita, joista tykkää, jottei elämä näytä toisen silmiin tyhjältä.

Olen miettinyt moneenkin kertaan, koettanut kysellä joskus palautettakin että mikä meni pieleen. "Ei mitään vikaa, kun ei vaan tunnu oikealta" Se mihin aika selvästi taitaa hommat kaatua on se kun en ole tarpeeksi jännittävä naisille. Naiset tuntuvat hakeavan sitä jännää, extempore, spontaani, ryyppääminen, biletys, matkailu, laajat kaveri ja sosiaaliset piirit, kokemusta pitkistä parisuhteista. *valitse noista muutama tai useampi. Itse haen kestävää, turvallista, luotettavaa suhdetta jakamaan arkea.

- Etkö juo ollenkaan
Ei, ei ole ikinä ollut.
.....

Ihan jo muutama suhde kuitenkin ollut, jolloin olen kokenut olevani onnellinen ja saavuttanut semmoisen tunteen, ettei suhteesta puutu yhtään mitään. Lyhyitä mutta silti. Mitäs muuta sitä pitäsi suhteelta tavoitella?

Sä kuulostat tosi tylsältä ja mulle nousee niskakarvat pystyyn kun kaikkeen vastaa ei.

Esim tuo kysymys entä Lappi, oletko käynyt siellä. Siihen tottakai vastataan että en, mutta haaveilen kyllä siitä että saisin oikeanlaista matkaseuraa tms ja pääsisin sinne.

Vaikka vastaa ei, niin silti voit pehmentää sitä. Toki jos et vaan halua minnekään niin ei kannata ruveta valehtelemaan. Mutta noin et tule kyllä helposti suhdetta saamaankaan.

...

...
Selitäppä joskus huvikseen, miten olet käynyt monta kertaa Balilla ja olekin jo aikamoinen tekijämies surffauksessa. Sitten jatka perään, että viihdyt hyvin skybareissa ja louncheissa joita löytyy New Yorkista, Las Vegasista ja vaikka Bangkokista.
Suomessa tulee käytyä hissummin, kun ei vaan tahdo löytyä tarpeeksi viihdyttävää ja tasokasta mestaa sun makuun.
Tuleeko näin toimien paremmin irtopisteitä?