• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Tinder

Onko tavallista, että ensimmäisen viestin jälkeen keskustelu lopahtaa?
Tässä nyt kaksi keskustelua loppunut lyhyeen. Toisen aloitin itse ja toisen toinen.

Kaupunki
Hki
Tässä nyt kaksi keskustelua loppunut lyhyeen. Toisen aloitin itse ja toisen toinen.
Niitä pitää yleensä miehen pitää yllä jos haluaa että ne jatkuu eikä sekään aina riitä. Ja tosiaan jotkut tuolla ei ole kovin vakavissaan sen suhteen että keskustelulla olis edes tarkoitus olla joku lopputulema eli joillekkin se on vaan ajanvietettä. Enemmän sääntö kuin poikkeus ettei suurin osa keskusteluista etene saati sitten pääsee alkuun edes.

Kyllä tässä tinderin maailmassa kaikki on mahdollista ja koettukin. Voi loppua ekan viestin jälkeen, tokan, sadan jne...

Kokemukseni mukaan aina, jos tuntuu että keskustelua joutuu toisen osapuolen pitää yksin yllä, ei toisella puolella ole tarpeeksi kiinnostusta Tosin omalla kohdalla tää ei ole ollut täysin 100% varma tulkinta, siinä tapauksessa pitää nähdä mahdollisimman nopeasti.

doownek

VIP
Kokemukseni mukaan aina, jos tuntuu että keskustelua joutuu toisen osapuolen pitää yksin yllä, ei toisella puolella ole tarpeeksi kiinnostusta Tosin omalla kohdalla tää ei ole ollut täysin 100% varma tulkinta, siinä tapauksessa pitää nähdä mahdollisimman nopeasti.
Mun neuvo on että 5 viestin sisään koittaa saada ehtotusta tapaamisesta.
Yksikään keskustelu ei ole jatkunut loputtomasti vaikka kuinka hienosti olisi alkanut, jossain vaiheessa ainakin itse kyllästyy jos asia ei etene.
Omalla kohdalla on kokemus että joutunut pitämään itse sitä keskustelua yllä ja kun lopettanut niin hyytynyt siihen.

Tänään kävi hetken mielessä pitäskö taas mutta onneksi meni ohi, kunnes nyt tätä kirjoittaessa taas piru istahti olkapäälle :)

_MrSiima

VIP
Mun neuvo on että 5 viestin sisään koittaa saada ehtotusta tapaamisesta.
Yksikään keskustelu ei ole jatkunut loputtomasti vaikka kuinka hienosti olisi alkanut, jossain vaiheessa ainakin itse kyllästyy jos asia ei etene.
Omalla kohdalla on kokemus että joutunut pitämään itse sitä keskustelua yllä ja kun lopettanut niin hyytynyt siihen.

Tänään kävi hetken mielessä pitäskö taas mutta onneksi meni ohi, kunnes nyt tätä kirjoittaessa taas piru istahti olkapäälle :)
Etpä sillä viidellä viestillä saa yhtään mitään selvyyttä toisesta ihmisestä. Mutta niin ei tämä sovellus sovikaan sellaisille, jotka haluaa tuntea ihmisen jotenkuten ennenkuin tapaa. Minä oon kaikissa suhteissa tuntenu toisen osapuolen kohtuu hyvin ja pitkään (vaikkakin pintapuolisesti) ennenkun oon deittailemaan alkanu. Mutta ei niitä mistään tinderistä löytynytkään. Kirjekavereita kyllä useamman hyvänkin sain tinderistä, jotka tykkäs siitä että jaksan tylsyyttäni kirjoitella sitä sun tätä elämästä ja kaikesta. Mutta elämäntilanteen takia kieltäydyin minnekään treffeille lähtemästä, ehkä jos olisi lähellä olleet niin sitten olisin voinut mennäkin. Toiset osapuolet kyllä olis halunnu tutustua @IRL:kin. Kerran oli poikkeus, että kirjottelin kuukauden pari ensin tinderissä ja sitten facessa, sitten pyyti kahville(en kuvitellut ikinä livenä tutustuvani. Luulin että out of my class niin sanotusti), mutta vituiksi meni ja tuli hukattua 4kk elämästä siihen. Nyt testasin taas kokeilumielessä, että minkälaista tuo keskustelu siellä on nykyään. Huonommaksi tuntuu menneen, toki hankala on ylipäätään viedä keskustelua eteenpäin kun ei ole treffailuhalua eikä kehtaa kertoa edes miten vituillaan on omat asiat tällä hetkellä. Mutta siinä voi tunteettomasti kokeilla erilaisia avauksia, että tuleeko vastausta ylipäätään ja pyrkiikö toinen osapuoli ylläpitämään edes keskustelua vai olisiko se pelkkää johdattelua omalta osalta. Huonompaan suuntaan tuntuu tai vaikeammaksi menneen muutamassa vuodessa siltä osin. Baareja oon myös pitäny vihon viimesenä paikkana elämänkumppanin etsimiseen, jos haluaa suhtkoht siveellisen ja luotettavan naisen löytää. Eri toten, koska olen työn puolesta nähnyt, mitä se on kun suuri osa on aktiivisesti bilettäviä, joita yökerhoissa pyörii. Mutta sanoisin että tulevaisuudessa järjestys vaimon etsimiseen omalla kohdalla olisi: 1. Harvinaisen onnekas sattumanvarainen tutustuminen, 2. Raamattukerho, 3. Baarit, 4. Tinder, 5. Ei mitään. Harmi etten ole kovin uskon ihminen, vaikken ateistikaan. Eli vähissä on mahdollisuudet ja eri toten, että osuisi oikeaan valintaan sen sattuman mahdollisesti tapahtuessa. Yleensä on pieleen mennyt ne vähät mitä on valinnut. Baarin laittaisin tinderin edelle, kun siellä sentään ulkomuoto herättää joidenkin ulkoisesti mukiinmenevien huomion. Eli tulevat jututtamaan. Tiedän sen kokemuksesta. Tinderissä runoilu on niin vaivaannuttavaa kun en ole iskijätyyppiä tai sarjadeittaaja enkä tule ikinä olemaan, ja sen lisäksi kuvat hämäävät ja kriteerilistat on yleensä ylimitoitettuja tasoonsa nähden niillä harvoilla sitoutumishaluisilla joita siellä on. Yksinäisyyskin huomattavasti parempi kohtalo kuin yhteiselo lihavan siiderinlitkijän kanssa tulisi olemaan. Joka vielä kuvittelisi olevan lähes A-luokkaa ihmisenä, koska epätoivoiset vonkaajat liehittelevät deittisovelluksissa. Onhan tässä taas toki ripaus sarkasmia mukana kun ei tämä mieliala kovin korkealla ole ollut viimeiseen kuukauteen.

Viimeksi muokattu:
Kyllä kai osa ihmisistä on jotain muuta kuin mustavalkoisesti esim käy baarissa = hirmubilettäjä. Tai varmaan stereotypiaa vastaaviakin löytyy, mutta IRL varmasti useimmissa ihmisissä on monta puolta. Eli liian jyrkkä ennakkoasenne voi kaventaa tutustumismahdollisuuksia. Olettamus saattaa kertoa enemmän itsestäsi kuin siitä toisesta!

Minä käyn joskus baarissa, festareilla ja tykkään metallimusasta (bad bitch :rock:helppoa seksiä), käyn (paitsi nyt koska korona) ort.kirkossa, olen asunut luostarissa (herramunjee, onko se uskovainen :confused: ei seksiä ennen papin aamenta); olen akateemisesti koulutettu (pakko olla rima korkealla) teen duunarityötä (ei kun se onkin elämämkoululainen)...

Minua ei niin vain lokeroida :LOL:

_MrSiima

VIP
Kyllä kai osa ihmisistä on jotain muuta kuin mustavalkoisesti esim käy baarissa = hirmubilettäjä. Tai varmaan stereotypiaa vastaaviakin löytyy, mutta IRL varmasti useimmissa ihmisissä on monta puolta. Eli liian jyrkkä ennakkoasenne voi kaventaa tutustumismahdollisuuksia. Olettamus saattaa kertoa enemmän itsestäsi kuin siitä toisesta!

Minä käyn joskus baarissa, festareilla ja tykkään metallimusasta (bad bitch :rock:), käyn (paitsi nyt koska korona) ort.kirkossa, olen asunut luostarissa (herramunjee, onko se uskovainen :confused: ); olen akateemisesti koulutettu (pakko olla rima korkealla) teen duunarityötä (ei kun se onkin elämämkoululainen)...

Minua ei niin vain lokeroida :LOL:
Niin kyllähän minäkin saatoin baareissa pyöriä tässä viimeisen vuoden aikana ihan selvinpäin jututtamassa tuttavia, kun tunsin pienen kaupungin ravintolahenkilökunnan ja vakioasiakkaitakin paljon entisen työn takia. Eihän se olekaan mustavalkoista. Mutta varsinkin yökerhoissa on tosiaan paljon sitä aktiivista bile-elämää viettävää porukkaa. Toki se vähenee ikähaarukan noustessa merkittävästi ja onhan siellä toki myös sellaisia naisia, jotka eivät huomionhaun takia siellä biletä. Mutta harvemmin he jaksavat joka viikonloppu siellä baarissa notkua, tai edes joka toinen. Itsessään ihmettelisin jos se alkoholin litkiminen on niin hauskaa, että sitä jaksaa sen hienouden takia vähän väliä harrastaa. Kyllähän selvinpäin toteuttavat harrastukset antavat yleensä parempaa oloa ja sieltäkin löytää kavereita. Toki nuorena pidän normaalina kasvamisena, jos käy läpi sen läträämisvaiheen. Kävin minäkin.

Huomenna näen toista kertaa herra tinderiä, joka oli ekalla kerralla ihan jees, muttei mtn suurempia tunteita herättänyt. Jäi vähän sellainen tunne, että nähdään nyt uudelleen vielä kun ei suurta vikaa ollut, vaikkei tunnetta ollutkaan mukana. Jälkikäteen kuulin muksusta, joka vähän painoi pisteitä alas. Mutta niin tai näin, olen näkemässä häntä huomenna toista kertaa ja katotaan muuttuvatko fiilikset mihin suuntaan. Mies kutsui sitten kotiinsa. Äh sanon minä. Ymmärrän, että nyt on korona ja ei juuri ole vaihtoehtoja kuin kävely ulkona tai koti, mutta silti ajatus toisen kotiin menemisestä ei inspaa. Ei siinä toisen kotiin menossa itsessään mtn ongelmaa toisilla treffeillä ole, mutta kyllähän se itselläni aina suuresti seksiltä tai muulta fyysiseltä kontaktilta haiskahtaa. Joten itse menen mielelläni toisen kotiin vain jos olen selkeästi toisesta kiinnostunut ja fyysinen läheisyyskin on ok. Nyt olen vähän rajamailla, että onko tämä toinen näkeminen viimeinen vai muuttuuko fiilikset. Joten miehen kotiin meneminen tuntuu jokseenkin vaivaannuttavalta ja ahdistavalta, jos itse ei ole messissä täysillä. Voihan olla ettei miehellä edes olekaan mielessä kuin viinilasilliset oman talon terassilla. Mutta taidanpa silti ehdottaa vain kävelyä ja vaikka kaupasta haettuja juomia kera puistoon. Ja sitten miehen kotiin joku toinen kerta, jos fiilikset vahvemmat kuin nyt.

En varmasti ole nähnyt tätä ihmistä kun vain muutaman ylipäätään tinderin kautta niin varmasti muistaisin. Jostain tää oli kuitenkin pahoittanut kovasti mielensä.
Ylipäätään näin virtuaalisesti on ollut kymmeniä tässä talven aikana mutta kyllä mä ne kaikki pääsääntöisesti muistan ainakin pienellä muistin kaivelulla.
Jos sinä et muista niin eipä siinä paljon muistelut sillon auta. Et voi sanoa dementikollekaan että kyllä sinä muistat mitä olet unohtanut,älä pelleile vaan muistappa nyt.
Hä? Miten voi muistaa jos ei muista mitään?
Ei auta.

PS ethän sinä muistanu tehnees tännekään päivitystä ennenkö tuossa joku aiemmin muistutti että teet samoja päivityksiä tänne kuuden tunnin välein :D

Viimeksi muokattu:
Huomenna näen toista kertaa herra tinderiä, joka oli ekalla kerralla ihan jees, muttei mtn suurempia tunteita herättänyt. Jäi vähän sellainen tunne, että nähdään nyt uudelleen vielä kun ei suurta vikaa ollut, vaikkei tunnetta ollutkaan mukana. Jälkikäteen kuulin muksusta, joka vähän painoi pisteitä alas. Mutta niin tai näin, olen näkemässä häntä huomenna toista kertaa ja katotaan muuttuvatko fiilikset mihin suuntaan. Mies kutsui sitten kotiinsa. Äh sanon minä. Ymmärrän, että nyt on korona ja ei juuri ole vaihtoehtoja kuin kävely ulkona tai koti, mutta silti ajatus toisen kotiin menemisestä ei inspaa. Ei siinä toisen kotiin menossa itsessään mtn ongelmaa toisilla treffeillä ole, mutta kyllähän se itselläni aina suuresti seksiltä tai muulta fyysiseltä kontaktilta haiskahtaa. Joten itse menen mielelläni toisen kotiin vain jos olen selkeästi toisesta kiinnostunut ja fyysinen läheisyyskin on ok. Nyt olen vähän rajamailla, että onko tämä toinen näkeminen viimeinen vai muuttuuko fiilikset. Joten miehen kotiin meneminen tuntuu jokseenkin vaivaannuttavalta ja ahdistavalta, jos itse ei ole messissä täysillä. Voihan olla ettei miehellä edes olekaan mielessä kuin viinilasilliset oman talon terassilla. Mutta taidanpa silti ehdottaa vain kävelyä ja vaikka kaupasta haettuja juomia kera puistoon. Ja sitten miehen kotiin joku toinen kerta, jos fiilikset vahvemmat kuin nyt.
Tänään näin tätä tinderiä toista kertaa. Ja hitto, kun ärsyttää ja ketuttaa minä itteni!! Kaikin puolin mies jolla elämä kunnossa, "hyvä paperilla", tosi mukava ja huomioon ottava ja ja. Mutta kun ei ole sitä tunnetta!! Ja omasta käyttäytymisestäni kyllä huomaan varsin hyvin sen puutteen. Kävimme miehen kotonakin, ja itselläni lähinnä sellainen fiilis että yritän välttää liian läheistä kontaktia toiseen ja välttelen osittain katsekontaktiakin.

Tilannetta kuvaa täydellisesti tämä: mies menee sohvalle istumaan ja tietenkin olettaa ja odottaa, että minä tulen viereen istumaan. Jos mies kiinnostaisi minua, niin tietenkin automaattisesti kapuaisin toisen kainaloon. Nyt ainoa ajatukseni oli, että miten pääsen tästä tilanteesta pakoon ilman että tarvitsee mennä läheiseen kontaktiin.

Tai toinen esimerkki tältä illalta. Lauantai klo 20. Mies ehdottaa jtn iltapalaa ja televisiota. Mun ainoa ajatus on, että nyt olis paras lähteä kotiin ja syödä siellä ennen kuin tilanne menee liian läheiseksi, mikä ei itseäni nyt inspaa. Jos mies olisi kiinnostanut, niin totta helvetissä olisin jääny syömään ja katsomaan telkkua vaikka olisi ollut yö!!

Harmittaa ja surettaa miehenkin puolesta, koska selkeästi hänestä huomasi kiinnostumisen minuun. Minäkin haluaisin tuntea samoin, mutta kun en voi! Tiedän olevani lämmin ja läheisyydestä pitävä, mutta jos mies ei nappaa niin vaikutan kylmältä ja etäiseltä - niin kuin nyt. Enpä usko, että kolmannella kerralla fiilis tästä muuttuu ja sekös inhottaakin. Ei ole siis ensimmäinen kerta tämä tosiaankaan, että hyvä mies mutta ei vain ole sellaista fyysistä vetovoimaa että toisen lähelle haluaisi. Sitä se varmaankin on - fyysisen vetovoiman puute.

Tänään näin tätä tinderiä toista kertaa. Ja hitto, kun ärsyttää ja ketuttaa minä itteni!! Kaikin puolin mies jolla elämä kunnossa, "hyvä paperilla", tosi mukava ja huomioon ottava ja ja. Mutta kun ei ole sitä tunnetta!! Ja omasta käyttäytymisestäni kyllä huomaan varsin hyvin sen puutteen. Kävimme miehen kotonakin, ja itselläni lähinnä sellainen fiilis että yritän välttää liian läheistä kontaktia toiseen ja välttelen osittain katsekontaktiakin.

Tilannetta kuvaa täydellisesti tämä: mies menee sohvalle istumaan ja tietenkin olettaa ja odottaa, että minä tulen viereen istumaan. Jos mies kiinnostaisi minua, niin tietenkin automaattisesti kapuaisin toisen kainaloon. Nyt ainoa ajatukseni oli, että miten pääsen tästä tilanteesta pakoon ilman että tarvitsee mennä läheiseen kontaktiin.

Tai toinen esimerkki tältä illalta. Lauantai klo 20. Mies ehdottaa jtn iltapalaa ja televisiota. Mun ainoa ajatus on, että nyt olis paras lähteä kotiin ja syödä siellä ennen kuin tilanne menee liian läheiseksi, mikä ei itseäni nyt inspaa. Jos mies olisi kiinnostanut, niin totta helvetissä olisin jääny syömään ja katsomaan telkkua vaikka olisi ollut yö!!

Harmittaa ja surettaa miehenkin puolesta, koska selkeästi hänestä huomasi kiinnostumisen minuun. Minäkin haluaisin tuntea samoin, mutta kun en voi! Tiedän olevani lämmin ja läheisyydestä pitävä, mutta jos mies ei nappaa niin vaikutan kylmältä ja etäiseltä - niin kuin nyt. Enpä usko, että kolmannella kerralla fiilis tästä muuttuu ja sekös inhottaakin. Ei ole siis ensimmäinen kerta tämä tosiaankaan, että hyvä mies mutta ei vain ole sellaista fyysistä vetovoimaa että toisen lähelle haluaisi. Sitä se varmaankin on - fyysisen vetovoiman puute.
Mun mielestä sun olisi fiksua kertoa ko. miehelle toi mitä sä skrivasit. Mies saattaa kuvitella että teistä tulee ehkä "pari tai suhde" ja se satuttaa miestä vielä enemmän jos treffaat hänet kolmannen kerran ja annat hänen hattaroida turhaan.

Mun mielestä sun olisi fiksua kertoa ko. miehelle toi mitä sä skrivasit. Mies saattaa kuvitella että teistä tulee ehkä "pari tai suhde" ja se satuttaa miestä vielä enemmän jos treffaat hänet kolmannen kerran ja annat hänen hattaroida turhaan.
Joo sitä tässä just tuumin itsekseni, että kirjoitanko hänelle viestin vai voiko tilanne tai fiilikseni vielä muuttua....itseni tuntien tilanne ei tule muuttukaan, vaikka haluaisinkin.

doownek

VIP

Mä teen noi samat asiat vaikka nainen kiinnostaisi kun en uskalla lähennellä.

Mä teen noi samat asiat vaikka nainen kiinnostaisi kun en uskalla lähennellä.
Mun käytös on kyllä kuin yö ja päivä siitä tunteesta riippuen. En mä välttele toisen katsekontaktia tai muutakaan jos tyyppi kiinnostaa. Vain jos tilanne on tämä ettei ole tunnetta vaikka haluaisi. Joten omasta käytöksestäni jo huomaan heti mikä tulee olemaan tapailun tulevaisuus :S Tiedän etten ole kylmä ja etäinen, jos tyyppi on oikea.

Joo sitä tässä just tuumin itsekseni, että kirjoitanko hänelle viestin vai voiko tilanne tai fiilikseni vielä muuttua....itseni tuntien tilanne ei tule muuttukaan, vaikka haluaisinkin.
Teet asian helpommaksi molemmille kun laitat sen viestin ja taidat tietää sen sisimmässäsi. Mä koen samoin että jos viimeistään toisella kerralla ei natsaa niin turha yrittää enempää oli toinen kuinka kiva tahansa.

doownek

VIP
Mun käytös on kyllä kuin yö ja päivä siitä tunteesta riippuen. En mä välttele toisen katsekontaktia tai muutakaan jos tyyppi kiinnostaa. Vain jos tilanne on tämä ettei ole tunnetta vaikka haluaisi. Joten omasta käytöksestäni jo huomaan heti mikä tulee olemaan tapailun tulevaisuus :S Tiedän etten ole kylmä ja etäinen, jos tyyppi on oikea.
Siis tarkoitin että itse olen tosi arka lähestymään vaikka tykkäisin toisesta.

Nonni äsken lähti tinderille tällainen viesti...😞

"
Hei! Kiitokset tämän päiväisestä 🙂

Mulla on ollu tosi mukavaa sun kanssa ja siksi tuntuukin ikävältä laittaa tätä viestiä sulle. Vaikka oot ihan huipputyyppi kaikinpuolin, niin silti mulla ei oo ollu sellasta tunnetta mukana kuin olisin halunnut ja toivonut. 😞 Varmaan huomasit tänäänkin, että olin etäinen juurikin sattuneesta syystä. En mä sellainen kuitenkaan oikeasti ole. Olis kiva ehdottaa sulle vielä näkemistä, mutta samalla koen että se olis molempien kiusaamista. Tai ellen ole väärin sua tulkinnut, niin oot ollu vahvemmilla fiiliksillä mukana. Itsekin haluaisin sanoa, että olen mutten voi valehdellakaan. Tämän johdosta en voi kuin kiittää mukavista hetkistä ja toivottaa sulle mukavaa kesän odotusta! 🙂"