• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Tinder

Kaupunki
Pirkanmaa
Nuorena voi vähän säheltää, kun haetaan niitä omia rajoja, mutta kyllä pitkälle ennen kolmeekymppiä pitäsi selkäranka kasvattaa.

Onhan tuo, että jos suoraan kysyt ja toinen sanoo, että ei tunnu hyvältä, niin miksi edes kysyä, kun ei toisen mielipidettä ota huomioon.

kummaa touhua

Nuorena voi vähän säheltää, kun haetaan niitä omia rajoja, mutta kyllä pitkälle ennen kolmeekymppiä pitäsi selkäranka kasvattaa.
Tästä mieleen - luin illalla jostain syystä tällaisen haastattelun miehestä, joka sähelsi vielä maturenakin: Urheilutoimittaja Petteri Sihvonen hamstrasi seksiä pönkittääkseen egoaan, läträsi oluella ja suututti ihmisiä kirjoituksillaan - muutos kyti pitkään ja viimeisen niitin sille antoi Donald Trump

Tuollaisen kariseminen ennen kolmeakymppiä on varmaan tyypillistä, mutta tossa haastateltava pohti syitä sille, mikä sai hänet jatkamaan viisikymppiseksi asti.

Pisteet siitä, että tyyppi oli viimein laittanut korkin viimein kiinni siksi, että maailma oli muuttunut liian pelottavaksi paikaksi olla kännissä :giggle:. So true!

Hoi

Olin tuossa kaverin luona toisella paikkakunnalla ja kiusaus kasvoi niin suureksi että kyhäsin illalla pikana ravintolan terassilla profiilin jonne lykkäsin sen ainoan kuvan mitä itsestä kännystä löytyi. Tarkoitus vain tutustua millanen tarjonta tälläisellä pikkasen päälle nelikymppiselle siellä on eli ihan stalkkausperiaatteella lähdettiin liikkeelle.

Parissa tunnissa yömyöhällä tuli 15 tykkäystä ja siitä yhdestä omasta vahinkotykkäyksestä mätsi. Onko tällainen ns saalis hyvä vai ihan ok määrä?

Ja kertokaapa miksei ihmiset osaa laittaa järkeviä kuvia sinne? Itsestä oli sellainen kesäinen kokovartalo kuva hymyllä, suurimmalla osalla naamakuva liian läheltä eikä monesti ollenkaan kokovartalo kuvaa. Ja muutenkin osalla oli ihan ihme virityksiä ne kuvat omaan makuun.

Noi ilmoitusten määrät on uudella isommat mutta pienellä paikkakunnalla ja pienellä aluerajauksella seuraavaa saattaa joutua odottamaan hyvinkin pitkään.
Ja samaa mieltä että jos ei ole kokovartalokuvaa niin silloin sitä ei halua näyttää ja syy että ruumiinrakenne ei ole houkutteleva.
Ite pistin tinderin pakastimeen, mulla pieni aluerajaus niin aika vähän näkyi porukkaa ja mätsejä sitäkin vähemmän mutta toisaalta ne mätsit ollut sitäkin laadukkaampia.

EL5

Kaupunki
Lieto
Tuolla sinkku-ketjun puolella kirjoittelin kuvista ja niiden laadusta jokin aika sitten. Ajattelemattomat virheet kuvissa vaikuttavat yllättävän paljon mielikuviin.

Pääsin lopultakin tinderissä jonon loppuun asti. Aika pitkään sai pyyhkiä. Tosin mahtuihan tähän ympäristöön monet festarit mikä vaikutti väkimäärään.

Tuolla sinkku-ketjun puolella kirjoittelin kuvista ja niiden laadusta jokin aika sitten. Ajattelemattomat virheet kuvissa vaikuttavat yllättävän paljon mielikuviin.

Pääsin lopultakin tinderissä jonon loppuun asti. Aika pitkään sai pyyhkiä. Tosin mahtuihan tähän ympäristöön monet festarit mikä vaikutti väkimäärään.
Jos mä laitan maksimialueen niin ne ei tunnut loppuvan koskaan ja mätsejäkin tulee vaikka kuinka paljon mutta enmä nyt fillarimatkaa pidemmälle lähde naista haalimaan jos ei nyt ihan erikoistapaus satu olemaan.

Tuon ensi puraisun perusteella pystyi hyvin äkkiä päättelemään millaisista kuvista itse tykkäsi. Eli hyvä jos olis ne naama ja kokovartalokuva, naamakuva niin ettei ole ollut nenä kiinni puhelimessa. Harrastuskuvat myös hyviä (ei sali), mua sytyttää aina jos harrastaa enemmän jotain urheilua, ihan mitä tahansa. Lemmikit menee mutta ehkä mieluummin ei jos valita sais. Muutamilla oli lasten kuvia, ei haittaa minua vaikken ehkä itse niitä sinne laita. Ja sellanen turha yritys pois, ihan peruskuva hymyllä tuntui iskevän parhaiten. Pitää itsekin muistaa nämä samat periaatteet kun kuvia sinne jatkossa lykkää :)

EL5

Kaupunki
Lieto
Lemmikki jossain kuvassa, ei ekassa, viestittää luotettavuudesta. Luonnollinen hymy tehokkain keino. Valaistus ja varjot saattavat tehdä yllättäviä tepposia. Epärehellisillä kuvilla saa ehkä matchejä mutta jos tarkoitus on pariutua niin kuinka siitä kuvittelee hyötyvänsä?

Itse siis tutustuin (ja edelleen) näihin kuvaamisen saloihin koska omat kuvani eivät omasta tai kavereiden mielestä esittäneet minua. Ja sitä sitten selvittelin että miksi ei.
Paras kuvani on kaverin ottama, sekin on tosin otettu tavallisen keskustelun (noista kuvista) lomassa ja "yllärinä" hymyni ei siinä ole luonnollinen. Tarviis kavereita jotka normaalin illanvieton ja harrastustoiminnan yhteydessä napsisi satunnaisia kuvia. Jos taas jollain ajastimella ja kameratelineillä rupeen kikkailemaan niin kuvat ei näytä luonnollisilta.

Huomasin että tinderi ja insta ja fb yms. laitokset varmaan voi ja kukoistaa hyvin kun ne kutittelee mielihyväkeskusta?
Tuskin olen ainoa joka saa (sai) jonkinlaisen dopamiinimyrskyn kun huomasi että etenkin tinderistä joku ilmoitus tai jos joku on reagoinut instassa tai facessa johonkin?

Ihan innosta soikeena kun huomasi uuden mätsin ja laittoi tai sai ekan viestin ja pohdinta onko tää ny se!
Sitten tulee ne pettymykset jne. mutta menee nopeasti ohi kun taas tulee uusi viesti joka potkaisee mielihyväkeskusta kuin Pukki pallon kohti maalia... JEEEE! kunnes taas ollaan rasvaamassa narua...

Näinhän ne toimii, ja koko hommaa on optimoinu iso asiantuntija(mm. psykologeja)porukka nimenomaan sen koukuttavuuden maksimoimiseksi.

Onneksi ei oo muutamaan vuoteen tarvinnu roikkua tinderissä, facen ja instan poistin jonku aika sitte, niitäkään ei oo hirveemmin kaipaillu, toki tää pakkis ja pari muuta keskustelupalstaa on saanu aiempaa enemmän huomiota. (n)

En oikeastaan koe tinderiä ihan noin, vaikka tiedän kyllä tunteen mistä puhut. Mulla tinderin ja whatsappin kaltaiset 1-to-1 viestit aiheuttavat helposti velvollisuuden tunnetta. Tinderissä laitan sydäntä liian helposti, ja hetken päästä minusta alkaa tuntua, kuin tinderini olisi tällainen:

Ja sitten tekee mieli vaan paeta paikalta ja sulkea koko härveli.

Vaihdoitteko siis ollenkaan muita yhteystietoja ennen, tai viim. niien 4 tunnin treffien aikana? Oletko laittanu mitään viestiä itse treffien jälkeen? Vai odotellu vaan, että se sun mielestä hyvä lukis ajatukset eikä pelkäis olevansa liian innokas jos ja...
Ei vaihdettu muita yhteystietoja.
Treffipäivänä kysyin viestillä oliko hän päässyt kotiin kun siinä oli hieman mutkaa matkassa ja hän vastasi päässeensä. Muuta siitä ei ole sitten kuulunut :unsure:

Ennen treffejä viestiteltiin päivittäin ja sen jälkeen ei mitään. Ja tosiaan ihan selvällä suomenkielellä sanoin, että näkisin häntä mieluusti uudelleen ja laita viestiä jos haluaa tavata. Ei viestiä = ei halua tavata :cry: