• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Tinder

Olen rajannut Tinderissä kilometrimäärän, mutta se näyttää tyyppejä, jotka on jossain kaukana. Vai ovatko nämä tyypit sitten käymässä lähistöllä vai kuinka tuo toimii?

Jos pyyhkäisen tyypin vasemmalle, niin tuleeko se koskaan uudestaan vastaan? Sormi toimi nopeammin kuin aivot...
Kyllä ne tulee uudestaan joskus, jossain vaiheessa -paitsi sellaiset jotka itse eivät juuri käytä tinderiä.

Luulen että ne sydämet säilyvät siellä, mutta ei mulla tietoa ole. Voihan niillä ollakin joku käytettävä ennen -päiväys.

Ja siellä on tosiaan välillä tyyppejä tuhansienkin kilsojen päästä, joko maksavat tinderille jotain ylihintaa tai sitten muilla keinoin vaihtaneet sijainnikseen Kuopio.

Mä niin jännitän Sylverön puolesta sen ekoja tinde treffejä.
Älkää kysykö miksi :LOL:
Niin ja minähän se olenkin oikea veteraani kahtien treffien perusteella tähän mutta onnistumisprosentti on periaatteessa ollut 100% mulla.

Laardi

VIP
Ikä
45
Kaupunki
Espoo
Tauolle meni.

Tässä sessiossa ei tullut yhtään mätsiä niin ei päässyt näkemään kuinka nainen ghostaa ensimmäisen viestin jälkeen.

Taas parin kuukauden poissaolon jälkeen liitytty tinderiin. Tein muuten täysin samanlaisen profiilin, samoilla kuvilla kuin keväälläkin oli, jolla sain vuorokaudessa +99 tykkäystä. Nyt erona se, että listasin kuvaukseen asioita, joista en hirveämmin pidä eli: päihteet, matkustelu, festarit, biletys.

Nytpä ei ollut vuorokauden jälkeen kuin +35 tykkäystä. Hyvin karsiutuu suurin osa tykkääjistä, ihan muutamalla sanalla. Jospa tällä kertaa ne vähemmät mätsit olisivat pääosin paremmin yhteensopivia kuin aiemmin.

Tuohon listaan jos leikillään jatkaisi vielä että: en halua lapsia ja olen allerginen eläimille, niin ei varmasti kovin montaa tykkäystä tulisi.:ROFLMAO:

Taitaa olla talvi parasta aikaa ainakin määrällisesti tuolla.
Tein muuten ainakin omat enkat kun yksi tindermisu oli ensimmäisestä näkemisestä 5 minuutin sisällä meillä pikkarit nilkoissa :LOL:

Tutut ja puolitut ihmiset... yksikin on tosi kiinnostava johon törmännyt tuolla ja ajoittain näkee ns. siviilissä ja tekis mieli mennä sanomaan asiasta jotain mutta kun itse painanut sydäntä ja toinen ei niin....

Wombut

VIP
Tutut ja puolitut ihmiset... yksikin on tosi kiinnostava johon törmännyt tuolla ja ajoittain näkee ns. siviilissä ja tekis mieli mennä sanomaan asiasta jotain mutta kun itse painanut sydäntä ja toinen ei niin....
Mulla oli ehkä vähän tyhmäkin politiikka asiasta, tutuille ei anneta sydäntä juurikin siksi että a) en halua tietää onko ne antanut sydäntä ja b) antoi ne tai ei, niin se varmaan juuri vaikuttaa kun niiden kanssa pitää olla tekemisissä.

Mulla oli ehkä vähän tyhmäkin politiikka asiasta, tutuille ei anneta sydäntä juurikin siksi että a) en halua tietää onko ne antanut sydäntä ja b) antoi ne tai ei, niin se varmaan juuri vaikuttaa kun niiden kanssa pitää olla tekemisissä.
No juu ei tietenkään sydäntä jos ei ole kiinnostunut mutta jos kiinnostava henkilö.
Harvemmin ehkä ns. oikeissa tutuissa mutta puolitutuissa kylläkin eli sellaisia jotka tietää jollain tapaa mutta ei ole sen enempää tekemisissä.

Pistin piruuttaan tinderiin peltipaljaana kuvan niin heti tuli mätsi :LOL:
Ollutkin aivan luvattoman hiljainen mutta toisaalta eipä se nyt haittaa kun ei sitä jaksa/pysty/ehdi/viitsi/oma valinta kauhean isoa pillukarusellia pyörittämään.

On muuten aivan kauhea sana ja en oikeasti tarkoita tuota, kunhan pidän silmät auki ja vaihtoehdot avoimena ettei käy niin että on yhden kortin varassa jonka kusahtaessa taas aloitetaan nollasta.

Kuvituskuva, henkilö ei liity tapahtumaan.

Ferya

VIP
Pelkäät siis "yksinjäämistä"? Aika huono lähtökohta etsiä suhdetta jos pelko on "aloittaa nollasta". Ehkä sulla vielä edellinen ero niin lähellä ettet olekaan valmis mihinkään vakavampaan.

Pelkäät siis "yksinjäämistä"? Aika huono lähtökohta etsiä suhdetta jos pelko on "aloittaa nollasta". Ehkä sulla vielä edellinen ero niin lähellä ettet olekaan valmis mihinkään vakavampaan.
Näh, olenhan mä tavallaan kokoajan yksin ja ei mun elämä kaadu jos ei ole jotain mimmiä kierroksessa mutta jos niitä voi pitää tavallaan varalla kun en voi sanoa että seurustelisin, hyvä että edes tapailla voisi sanoa.

Ferya

VIP
Mut silti et halua aloittaa nollasta eli olla ilman mitään seuraa? Kyllähän toi nyt kuulostaa siltä olisi kauhea tilanne jos ei ois mitään naisjuttuja eli kokonaan yksin. Se kai se syy on että pitää olla koko ajan verkot vesillä vaikka jo deittailisi useampaa? Ei kai muuten niin hoppu olisi :) tai en mä tiiä.

Mut silti et halua aloittaa nollasta eli olla ilman mitään seuraa? Kyllähän toi nyt kuulostaa siltä olisi kauhea tilanne jos ei ois mitään naisjuttuja eli kokonaan yksin. Se kai se syy on että pitää olla koko ajan verkot vesillä vaikka jo deittailisi useampaa? Ei kai muuten niin hoppu olisi :) tai en mä tiiä.
Siis ihan selvennyksenä jos olisi sellainen suhde jota voisi sanoa seurusteluksi niin verkot ois siellä vajassa roikkumassa.
Tällä hetkellä kun ei ole mitään vakavaksi luokiteltavaa niin silloin minusta saa hieman härvätä.
Tosin kysyin tuolta yhdeltä että onko se niin ettei saisi muita deittailla niin tuumas että eihän se kivalta tuntuis mutta toisaalta kun minusta hän ei ole ihan täysillä mukana vaan jarruttelee niin varaan oikeuden sivussa kalasteluun.
Capish?

Ferya

VIP
En yhtään ihmettele jos ei ole täysillä mukana jos aavistaa ettet säkään ole. Kyllä mä ainakin naisena monesti aavistin jos jollain oli monet verkot vesillä ja se heijastui omaan käytökseen.