Tinder

Ei kun en ole osannut käyttäytyä. Juttelin kun olisi pitänyt tajuta pyytää ulos. Treffeillä ei juttu kulkenut, eikä toisia tullut. Möläyttelin ties mitä, kun en tyhmyydeltäni tajunnut paremmin. Nukuin, kun olisi pitänyt harrastaa seksiä.

2017 sentään oli säätöä vuoden päivät yhden kanssa, ja 2018 samanlainen toisen kanssa. Eli tapailtiin pari kertaa kuussa. Kumpikaan ei halunnut parisuhdetta.

"Markkinoilla" olen ollut koko ikäni, että ei kai tässä. Ennen Tinderiä sai vaan olla ihan omassa rauhassa! Jostain syystä sitten naiset alkoivat kiinnostaa, ja siitä lähtien olen yrittänyt opetella käyttäytymään, ja tulemaan toimeen naisten kanssa. Ei tää edelleenkään hyvältä näytä, mutta sentään paljon paremmalta kuin esim 5-10v sitten.

Monenkin kanssa olisin mieluusti kokeillut, että mitä se sellainen vakavampi seurustelu oikein on. Vielä en vaan ole siinä pisteessä ihmissuhdetaitojen kanssa, että tähän olisi mulla ollut saumoja (n)

Viimeksi muokattu:

Brodo.Shaggins

Supreme leader
Reilu vuosi nyt aktiivista tinderöintiä takana ja tänään menin poistamaan koko äpin. Mielenkiintoista nähdä, että miten perspektiivi deittailuun muuttuu, kun elää taas ilman tuota äppiä. Luultavasti tulee olemaan hävyttömän hiljaista naisrintamalla, mutta katsotaan nyt. Saattaa toki olla, että sorrun taas lataamaan tuon piankin.

Tylsyyden ehkäisyksi menin laittamaan uudestaa, teksti lähinnä vittuilua mutta ehkä se tarjoaa ainakin jotain viihdettä keskustelun muodossa tai sitten ei.
Kuviin panostus: Vähäistä.

Laitoin tinderin tulille päivällä ja kovasti se koittaa myydä sitä goldia kun väittää että nyt jo ois 3+ tykännyt.
Ainakin aiemmin kun oli se gold niin poikkeuksetta kaikki oli sellaista Mervi Tapola osastoa mutta tuskin yhtä varakkaita.
E: ja siis tuo yhdellä kuvalla mun t-paidasta eikä siinä edes naama, vai oisko se selitys?
Tekstikin tosiaan lähinnä vittuilua mutta jospa ne miettii että toi ei ole ainakaan epätoivoinen? :LOL:

Te joilla on hyvin harvinainen etunimi: ootteko kumminkin ihan sillä oikealla nimellänne Tinderissä vai onko teillä siellä joku lempinimi/lyhenne oikeasta nimestä?

Brodo.Shaggins

Supreme leader
Te joilla on hyvin harvinainen etunimi: ootteko kumminkin ihan sillä oikealla nimellänne Tinderissä vai onko teillä siellä joku lempinimi/lyhenne oikeasta nimestä?
Jotenkin jää vainoharhainen kuva niistä, joilla on joku lyhenne tai lempinimi käytössä.

Sitä paitsi saahan tavallisen nimen omaavistakin kaivettua googlella esimerkiksi koko nimen, jos tietää parikin yksityiskohtaa sen etunimen lisäksi.

Vaan miten se menikään? Monelle naiselle ei nykyään kelpaa perinteisellä nimellä kulkeva? Tulee jotenki sellanen vanha mielikuva. Johtuiskohan ne lempinimet siitä?

Jormat Samit ja Pekat nounou.

Oon törmännyt erikoisen nimen omaavaan, jolla oli peitenimenä tinderissä joku perusnimi. Mä ymmärrän kyllä hyvinkin tuon. Eihän sitä halua viestitulvaa joka tuutista, vaan pitää sen tinderöinnin kätevästi vain tinderissä.

Oon kyllä joskus laittanut sydäntä just nimen perusteella, kun yhdellä miehellä oli erikoinen ja mulle hyvin rakas nimi :)

Jotenkin jää vainoharhainen kuva niistä, joilla on joku lyhenne tai lempinimi käytössä.

Sitä paitsi saahan tavallisen nimen omaavistakin kaivettua googlella esimerkiksi koko nimen, jos tietää parikin yksityiskohtaa sen etunimen lisäksi.
Ihan järkyttävän määrän vaivaa jaksaa kyllä ihmiset nähdä ton etukäteisstolkkauksen kanssa, ja yleensä ovat vieläpä hyvin ylpeitä siitä kun onnistuvat mielestään paljastamaan kuka toinen on. Mulla ei siis oo niin spesiaalia nimeä että pelkällä etunimellä mitään löytyis, mutta aina joku oman elämänsä Columbo googlaa "ya-ya levyseppähitsari Kokkola" ja onnistuttuaan löytämään kollegakaimoja tulee ylpeänä pudottelemaan jotain "no oliko hauskaa viime vuonna Tukholman maratonilla ;)" tyyppistä. En tiedä kun en ollut.

Miksi? Toisaalta ollaan sitä mieltä että tavata pitää pian ettei ehdi muodostua väärää mielikuvaa somen perusteella, ja sitten stollkaillaan some ja muodostetaan mielikuva väärän ihmisen somen perusteella. En ymmärrä.

Mä en ole koskaan googlannut treffikumppania etukäteen. Varmaan jo ihan siksi, että en minäkään haluaisi tulla googlatuksi, koska koen, että niillä hakutuloksilla minusta muodostuu varmasti väärä kuva. Toisaalta mulla on myös sen verran täysnimikaimoja, että sieltä on tosiaan ihan mahdollista saada täysin väärääkin tietoa itselleen, kun lienee osasta vaikea erottaa, että kenestä puhutaan.

"paras paikka hauda ruumis on Googlen kakkossivu" ja sinne olen näköjään itsekin päätynyt. Ihan hyvä niin.

Toki ikinuori ihan niinko minäki.
Tällaisia peterpanejahan me ollaan :).
Mutta totta, eri ikäisillä on eri some säännöt. Se siitö tekeekin kiinnostavan. Mua on aina kiehtonut se, miten erilaisessa kulttuurissa elää ihan vaikka naapurinsa tms kanssa.