• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Tinder

Itsellä täysin päinvastainen kokemus. Kesät ovat extrakuolleita olleet aina. Syksyisin ja talvisin edes jotain tapahtuu, varmaan siksi kun naiset sillon etsivät vakavammin seuraa?

Itsellä täysin päinvastainen kokemus. Kesät ovat extrakuolleita olleet aina. Syksyisin ja talvisin edes jotain tapahtuu, varmaan siksi kun naiset sillon etsivät vakavammin seuraa?
Itsellä ihan hyvä tarjonta ympäri vuoden, mutta alkukeväästä huomasin että matchien määrä lähti selvään nousuun. Onkohan sinulla paskoja kuvia?

Mielestäni kuvat ovat hyvät ja todenmukaiset. Voi olla, että 7v aikana kaikki mun naamasta kiinnostuneet ovat jo nähneet mut, ja uusia tinder-käyttäjä, jotka ovat kiinnostuneet 34+v miehistä, ei tule paljoa. Myös profiiliteksti saattaa olla ongelmallinen, koska kerron siinä mitä toivon naisen osaavan. Pelkästään pimpsan perässä ei jaksa juosta, eikä opettaminenkaan ole mun juttu, kun en sitä osaa tehdä rakentavasti, eli niin, etteivät muut vedä siitä hernettä nenään :D

Onneksi kaatiksella on aina tilaa.

Mielestäni kuvat ovat hyvät ja todenmukaiset. Voi olla, että 7v aikana kaikki mun naamasta kiinnostuneet ovat jo nähneet mut, ja uusia tinder-käyttäjä, jotka ovat kiinnostuneet 34+v miehistä, ei tule paljoa. Myös profiiliteksti saattaa olla ongelmallinen, koska kerron siinä mitä toivon naisen osaavan. Pelkästään pimpsan perässä ei jaksa juosta, eikä opettaminenkaan ole mun juttu, kun en sitä osaa tehdä rakentavasti, eli niin, etteivät muut vedä siitä hernettä nenään :D

Mitä naisen siis pitää osata? Itse en perusta profiileista, joissa keskitytään itsestä kertomisen sijaan listaamaan vaatimuksia toisesta. Se tuntuu hassulta. Ehkä joku ”savuton kuten sinäkin”-tyyppinen vielä menee, mutta muuten on turnoff, vaikka listan heittämällä täyttäisikin.

Suosittelen jättämään vaatimuslistat miehenä pois. Naiset tutkitusti saavat muutenkin moninkertaisesti mätsejä miehiin verrattuna, joten kannattaa minimoida kaikki mätsin saamisen todennäköisyyttä laskevat elementit omasta profiilista. Vaikka kuvien kannattaa olla realistiset, niin silti niiden on syytä olla edustavia.

Tuollaiset vaatimuslistat antaa vaan mielikuvaa seiväspeppuisesta ihmisestä.

Ja jos mun pitäisi määritellä yksi ainoa kriteeri tulevaisuuden kumppanilleni, niin se olisi se, ettei se saisi olla tuomitseva ja seiväshanurinen persoona, kaikki muu avannepotilaista pajupillinpuhaltajiin käy.

Tiedän kyllä, että "vaatimuslistoja" (vaikka toiveina ne esitän) katsotaan pahalla, ja että sellaisia listoja ei kannata tehdä. Ja naiset saavat enemmän mätsejä ja muutenkin valkkaavat jne. Ainakin saa olla rauhassa, kun ei tule mätsejä :D Itse en ole avarakatseinen enkä suvaitseva, joten toivottavasti listoilla ohjaan vääränlaiset naiset katselemaan ihan muita miehiä itselleen.

Kuvat ovat random selfieitä. Jossain laivan hytin ikkunalla, eräjormailemassa, grillillä mätöt kädessä, olisko yks kuva vielä kaljalla ollessa. Ns. "perussettiä", mielestäni kuvaavia. Edustavilla tarkoitettaneen jotain palakuvia rannalla, pukukuvia, autoon nojailua tms. ulkonäköön ja statukseen liittyviä asioita?

Esim. reissussa tai muuten ulkoilmoilla pyöriessä ei tule otettua tinderiin edustuskuvia. Tai kuvia muutenkaan. Joskus vuosia siten kävin ottamassa kasan hyviä kuvia aikalaukaisimen ja jalustan kanssa, ne olivat hyvä idea, ja tuottivat tulosta. Täytyisi joskus ideoida ja toteuttaa uusi vastaava setti.

Tilanne on vaan se, että koko tinderiin ja naisten jahtaamiseen on 7v aikana kypsynyt n. 95-prosenttiesti, eikä aihe kiinnosta juuri kaatikselle valittamista enempää. Tällä kiinnostuksen ja panostuksen määrällä ei luonnollisesti voi odottaa kiinnostusta ja panostusta naisiltakaan.

Kaupunki
Hki
Varmaan jos tälleen aikuisemmalla iällä sitä tulosta haluis tinderistä niin oikeasti pitäis palkata joku ammattilainen ottamaan itsestään muutama todella edustava kuva. Ja joo, itseä vituttaa olla sinkkuna, mutta se panostuksen määrä minkä joutuu tekemään jonkun suhteen alullesaattamiseen tuntuu jo aika helvetin raskaalta. Yleensä kun vielä se panostaminen on sitten yksipuolista niin välillä tuntuu ettei kyllä maksa vaivaa. Hyvän naisen löytäminen Tinderistä silleen että se kiinnostuu myös itsestä on kyllä tuurissaan kuin tissin kasvu. Pitäisköhän kokeilla sitä Bumblea :confused:?

Ikä
41
Tiedän kyllä useita tapoja parantaa omaa profiilia entisestään, mutta luulin että perushyvän pitäisi toimia siinäkin missä sen, mihin on hiottu mielikuvat, värit, sanamuodot ynm. viimeisen päälle. Näin luulin, kun ajattelin että olenhan kuitenkin ihan ok jutustelemaan, jos vastapuoli osaa näppäillä muutakin kuin hymiöitä.
Paskan marjat. Ainoa millä on väliä on se, että tekee sirkustemput heti alkuunsa niin että pöksyt kastuu jo ekoilla sekunneilla pyyhkiessä. Pitää vaan pelata niillä mielikuvilla mitä irtoaa ja tunkea ne vahvat ominaisuutensa tyrkylle.

Mulla tulee mieleen miehestä joka listaa tinderiin vaatimuslistaa naisen osaamisesta lähinnä joku sketsihahmo tai trollailuprofiili :ROFLMAO:

Mua ei vois vähempää kiinnostaa tinderi alkuvuoden kokeilun jälkeen.
Poistin sen kun piti taas auringon nousta idästä ja laskea länteen niin kuin ennenkin jonka jälkeen tajusin kuinka syvältä se voikaan olla.

Itse kerron etsiväni tinder-profiilissa siis naista kotitöihin, jotta itselläni jäisi aikaa enemmän autoihin ja pelailuun :cautious:
Toihan on ihan syöpäisen huono suunnitelma!

Helpommalla pääsee kun ostaa astianpesukoneen, imurin ja pesukoneen, ja sit vaan pyörittää yksinkertaista arkea ja pitää paikat siistinä. Simppeliä ja helppoa! Ihmisten mukana taas tulee kaikkea urpoa säätämistä, yök.

On mulla hyvät värmeet ja siistiä kotona, en oo päivääkään yksin asunut ilman koneita. Pidin tiukan ajatusriihen ja kelasin, mitä muuta naisen olisi hyvä olla kuin nätti, enkä sitten äkkiseltään muuta keksinyt. Kodinhoito- ja ruoanlaittotaidot vaikuttivat tärkeimmältä!

No ne on tärkeitä, mutta totuus on, että mitä enemmän ihmisiä, sitä monimutkaisempaa. Jos sä haluat olla autojen ja pelien parissa, niin tee niin. Se on taatusti helpompaa nyt, kun sulla ei ole ketään sotkemassa ja vaatimassa huomiota siellä muuten. Yksinäisen aikuisen arki on niin simppeliä: jääkaapin voi täyttää pari kertaa viikossa, lopun ajan sit tyhjentää sitä, ja keskittyy vaan siihen, että vessa ja keittiö pysyy puhtaana ja tavarat paikallaan ja laskut maksettuna, niin ei tuu talouden kanssa ongelmia.

Ihmissuhteet taas... Kamalasti puhetta esimerkiksi siitä, että mitä syödään. Yksin sä olisit jo käynyt kaupassa, tehnyt ruoan ja syönyt. Kaikesta tulee yhteistä tekemistä ja rituaaleja ja kaikkea älytöntä, mikä on ihmisille ja yhteenkuuluvuudelle tärkeää. Kaiken hulluuden lisäksi ihmissuhteissa toimii sellainen laki, että mitä enemmän annat sitä enemmän saat. Jos haluaa autoja ja pelejä ja ihmissuhteen, niin kannattaa yhdistää ne. Etit ihmisen, joka on sun kanssa siellä pelaamassa ja ropailemassa autoja, niin ne pysyy sun elämässä, ja kun kotityöt ei ole teille kummallekaan mikään elämänsuola, niin kyllä te keksitte miten niistä päästä helpolla, jotta pääsee taas pelaamaan ja ropaamaan autoja. Jos taas haluaa kotitöitä ja ihmissuhteen, niin sit kannattaa etsiä ihminen, joka niitä kotitöitä tykkää tehdä. Koska kyllä kotitöillä voi täyttää elämänsä ja se on vain mukavaa, mutta ei siinä välttämättä jää sitten enää aikaa autoille ja pelaamiselle.

Tiedän kyllä, että "vaatimuslistoja" (vaikka toiveina ne esitän) katsotaan pahalla, ja että sellaisia listoja ei kannata tehdä. Ja naiset saavat enemmän mätsejä ja muutenkin valkkaavat jne. Ainakin saa olla rauhassa, kun ei tule mätsejä :D Itse en ole avarakatseinen enkä suvaitseva, joten toivottavasti listoilla ohjaan vääränlaiset naiset katselemaan ihan muita miehiä itselleen.

Kuvat ovat random selfieitä. Jossain laivan hytin ikkunalla, eräjormailemassa, grillillä mätöt kädessä, olisko yks kuva vielä kaljalla ollessa. Ns. "perussettiä", mielestäni kuvaavia. Edustavilla tarkoitettaneen jotain palakuvia rannalla, pukukuvia, autoon nojailua tms. ulkonäköön ja statukseen liittyviä asioita?
Edustavilla tarkoitin lähinnä sellaisia, joissa näkyy kasvot ja joissain myös kroppaa ja näytät parhaalta mahdolliselta itseltäsi. Nuo kuvaamasi kuvatyypit eivät VÄITETYSTI toimi. Toki jos on erittäin komea, niin mikä tahansa toimii.

Tilanne on vaan se, että koko tinderiin ja naisten jahtaamiseen on 7v aikana kypsynyt n. 95-prosenttiesti, eikä aihe kiinnosta juuri kaatikselle valittamista enempää. Tällä kiinnostuksen ja panostuksen määrällä ei luonnollisesti voi odottaa kiinnostusta ja panostusta naisiltakaan.
Onko äijä paahtanut 7 vuotta putkeen markkinoilla? :eek:

Eikö tosiaan ole tärpännyt koko aikana vai oletko aina luottanut siihen, että seuraava on parempi?