• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Tinder

Olen kuullut, että osa naisista jättäytyy passiiviseksi, koska ei halunnut leimautua tähän stereotyyppiin. Joka ilmeisesti on paikoin vahvempi tai heikompi, koska itse olen törmännyt siihen hyvin vähän. Onneksi.
Kahelit jotka ei piittaa leimatumisesta pariutuu puolestaan hyvinkin tehokkaasti.
Miehillä on samaan tapaan pelkoja, että naisille ehdottelu leimaa pervoksi häiriköksi. Varmaan leimaakin jos naista ei kiinnosta, mutta sitten kun kiinnostaa niin mies leimautuu uniikiksi lumihiutaleeksi.

Delgado

Base animal
Ikä
35
Tarpeeksi vahvasti jos leimataan, niin välillä käy todellakin niin, että vain kahelit jäävät toimimaan. Melko harmillista, jos näin käy niinkin laajan asian suhteen kuin "aktiivisuuden", joka kylläkin pitää myös sisällään ristiriitaisemman "ehdottelun".

Kaupunki
Indonesia
Toki osalla johtuu varmaan puhtaasti tästäkin, mutta kyllä mä uskaltaisin väittää, että siellä on myös aika reilusti niitäkin, jotka ovat kiinnostuneita, mutta lykkäävät silti vetovastuun miehelle. Aika monella tuntuu olevan vieläkin hommaan sellainen asenne, että se nyt vaan on mies, jonka kuuluu ne aloitteet tehdä ja viedä hommaa eteenpäin.
Lisäisin vielä, että naiset keskiarvoistaen ihan yhtä epävarmoja kuin miehetkin. Todella monet epäröivät, että onko mies kiinnostunut vielä senkin jälkeen, kun ovat treffanneet useita kertoja ja mies on raivannut omia menojaan, että ehtii hakemaan naisen töistä ennen kuin tämä lähtee viikoksi jonnekin, että ehtisivät viettää edes vähän aikaa yhdessä ennen viikon taukoa - tai jotain muuta yhtä selvää. Ja sitten ei uskalleta tehdä minkäänlaista aloitetta, koska ei olla varmoja, että onko toinen kiinnostunut, vai ei.

Mä en ehkä edusta leimaantumisesta piittaavaa kovinkaan hyvin, mutta en mä ole kokenut, että aktiivisuuteni olisi ikinä otettu mitenkään epäluuloisesti vastaan tai että mua ois sen takia leimattu kaheliksi. Ehkä jossain tinderissä kohtaa joskus nihkeilyä, muttei muualla. Mutta en kyllä olekaan missään nimessä mitenkään päällekäyvä tai tuppautuja, päinvastoin seuraan tarkoin miten mut koetaan.

Nuorena kun teki f2f -duuneja, niin oppi, että ekana pitää hakea katsekontakti, siitä sitten hymyjen vaihto ja lähestyminen, ja lähestyessäkin huolehtia koko ajan, että se toinen tuntee olonsa mukavaksi. Jutellaan niitä näitä. Kun luottamus on voitettu, niin se toinen kyllä tuo persoonansa siihen tilanteeseen. Sellaista en oo tehnyt ikinä, että menisin joltain kysymään suoraan puhelinnumeroa, millaista pojat saattoi muinoin tehdä. Voin kyllä kuvitella, että tuollainen on vaatinut tsemppaamista enemmän kuin joku juttelun aloittaminen ja flirtti, joita mä saatan tehdä puolihuomaamattakin. Eipä silti, en tiedä onko tollainen edes toimivaa, koska en mä ainakaan anna puhelinnumeroani kuin vasta luottaessani toiseen. Seksiä tms en ikinä menisi ehdottelemaan, mutta kyllä miehet tajuu sellaiset keimailusta. Enemmän sattuu sitä, että mun oletetaan flirttailevan, vaikken olekaan ainakaan tietoisesti kiinnostunut tai joskus edes huomannut koko ihmistä.

Ikä
41
No, täytyy kyllä myöntää, että jos nainen on viitsinyt tämän perinneruoan opetella, tai oppinut sen vaikka mummoltaan, on se paljon lupaavampi ajatusmaailma taustoineen kuin se, että tullaan treffeille pelkkä kriteerilista ja pillu takataskussa.

Oon kyllä aina palkinnut naiset jotka tuo sanmigille mutusteltavaa.

Ikä
41
Onko piirakanrypytyssessio yhdyssana?
Tiedän jo millä saan selvyyden vaimeisiin keskusteluihin ja naisten mielenliikkeisiin tinderissä.

e:
Eräskin nainen sanoo itseään ulospäinsuuntautuneeksi ja sosiaaliseksi, mutta ei ole vastannut aloitusviestiin mitään. Nyt oli pakko kysyä, että: "Miten ois sit piirakanrypytyssessio, kun tuo sosiaalisuus ja ulospäinsuuntautuneisuus ei ilmene."
(y):coffee:

Viimeksi muokattu:
Minusta karjalanpiirakka on liian pyhä käytettäväksi johonkin tuollaisiin passiivisaggressiivisiin hölmöilyihin.

Voi karjalanpiirakka! Kaikki Suomen parhaat jutut tulee Karjalasta. Tuo nerokas kikka kätkeä vanhat puurot kauniisti ruistaikinan sisään on yksi niistä.

Ikä
41
Minusta karjalanpiirakka on liian pyhä käytettäväksi johonkin tuollaisiin passiivisaggressiivisiin hölmöilyihin.
Ja minusta taas tuntuu, että sun kannattais pikkuhiljaa lopettaa nuo huonot manipulointi ja vittuiluyritykset kaikille.
Sä pärjäät ihan hyvin aiheuttamatta muissa reagointia. Etkö pärjääkin. Hih :)

Ikä
41
Eiköhän kaikki happamimmat tapaukset tuolla saa karkoitettua ja toimimaan ihan oma-aloitteisesti poistaakseen matchin, eikä keräilemään niitä, kuten on tarkoituskin.
Kun taas, jos on yhtään mielikuvitusta ja edes jollain tavalla hereillä ja pystyy olemaan vetämättä pikku provosta hernettä nenään ja tajuamaan nuo yhteydet, niin tuloksena voi olla jotain poikkeuksellista ja virkistävää. Ja poikkeuksellinen on nyt jotain ihan muuta kuin tuo tinderin perusskeida.

Ikä
41
Maailmassa jossa vääränvärinen paita tai aloitusviesti, jossa ei tuoda esille mahtavia yksisarvisominaisuuksiaan johtaa ruksiin, voi kokeilla jotain mikä saattaa tuoda esiin niitä ominaisuuksia jotka kutkuttelee naisen tärkeintä elintä: aivoja. Jos on pokkaa olla oma itsensä eikä nuoleskele aiheetta, se voi hyvinkin toimia nykyisessä feikkien ja mielikuvilla huijaamisen maailmassa.
Yllättävää! Kaikkihan ei pure samaa leipää.

Toki osalla johtuu varmaan puhtaasti tästäkin, mutta kyllä mä uskaltaisin väittää, että siellä on myös aika reilusti niitäkin, jotka ovat kiinnostuneita, mutta lykkäävät silti vetovastuun miehelle. Aika monella tuntuu olevan vieläkin hommaan sellainen asenne, että se nyt vaan on mies, jonka kuuluu ne aloitteet tehdä ja viedä hommaa eteenpäin.
Varmasti heitäkin on. Ilmeisesti päädyt aika usein valikoimaan seuraa nimenomaan heistä?