• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Tinder

MTM1977

WTF
VIP
Ikä
42
Kaupunki
Salo
Listan jatkoksi se, että pelkät kasvokuvat kertoo yleensä siitä, että urheilu ei ole rakkaimpia harrastuksia. Pätee luultavasti molempiin sukupuoliin :D

:D
Listan jatkoksi se, että pelkät kasvokuvat kertoo yleensä siitä, että urheilu ei ole rakkaimpia harrastuksia. Pätee luultavasti molempiin sukupuoliin :D
Mutta naisilla ne usein studiolla otettuja. Ehkä se selittää ton lukuisien valokuvaajien työllistymisen. Eikä siinäkään mitään pahaa ole, mutta jotenkin luulis että kukaan mies ei mene studiolle kuvattavaksi ja pukeudu teema-asuihin. Ei vaan sovi suomalaisen miehen mentaliteettiin :D.

Jep, mutta jos mies laittaa kasvokuvan, eli selfien, ni vittu se on pelle. Ruksia samantien. Tai salikuvan, ei vittu miten nolo. Naisilla 774 salikuvaa instagrämissä, vittu miten feimii ja khuulii hei #fitnesslife #dedication #noexcuses #crossfit #strongerthanyou #pumppi #pamppi #pimppi #nopersonalityrequired #belfie

Oho, olinpas katkera. Jatkakaa.

MTM1977

WTF
VIP
Ikä
42
Kaupunki
Salo
:D

Mutta naisilla ne usein studiolla otettuja. Ehkä se selittää ton lukuisien valokuvaajien työllistymisen. Eikä siinäkään mitään pahaa ole, mutta jotenkin luulis että kukaan mies ei mene studiolle kuvattavaksi ja pukeudu teema-asuihin. Ei vaan sovi suomalaisen miehen mentaliteettiin :D.
En mä kyllä muutenkaan jaksaisi mennä studiolle ottamaan kuvia Tinderiä varten :D Omat kuvat on tilannekuvia (ei sellainen tilanne) + yksi pakollinen selfie :D

En mä kyllä muutenkaan jaksaisi mennä studiolle ottamaan kuvia Tinderiä varten :D Omat kuvat on tilannekuvia (ei sellainen tilanne) + yksi pakollinen selfie :D
Joo ei ne siis varmaan ihan Tinderiä varten siellä oo suurin osa käynyt. Kerran törmäsin jopa naiseen jolla oli himassaan isoja valokuvatauluja itsestään. Mulle on usein liikaa jo katsoa itseäni peilistä :D.

sommar

hyvä haltia
Kaupunki
Helsinki
Ei ihme, ettei tinderöinti tunnu olevan mua varten, ku en missään kohtaa osunu nordci1977 listaan. :( Paitsi ett ainoat kuvat on selfieitä, kokovartalokuvissa näkyy päälaki ja ehkä vähän jalkoja, koira vie suurimman osan kuvasta.

PS. Jos kissat saa vaihtaa koiriin, ni osun yhteen kohtaan! :D

Kaupunki
Helsinki
Ei ihme, ettei tinderöinti tunnu olevan mua varten, ku en missään kohtaa osunu nordci1977 listaan. :( Paitsi ett ainoat kuvat on selfieitä, kokovartalokuvissa näkyy päälaki ja ehkä vähän jalkoja, koira vie suurimman osan kuvasta.

PS. Jos kissat saa vaihtaa koiriin, ni osun yhteen kohtaan! :D
No mutta eihän koirissa olekaan mitään vikaa. :D Mullakin on yks...

...mutta jos nyt teeman mukaisesti jatketaan niin naisen koiraharrastaminen on havaintojen mukaan sitä, että naisella yleensä pitää olla painonsa verran koiraa - schäfereitä on pari, pystykorvia puolitusinaa ja jotain pipunoita lasketaan sitten kymmenen erissä.;)

sommar

hyvä haltia
Kaupunki
Helsinki
No mutta eihän koirissa olekaan mitään vikaa. :D Mullakin on yks...

...mutta jos nyt teeman mukaisesti jatketaan niin naisen koiraharrastaminen on havaintojen mukaan sitä, että naisella yleensä pitää olla painonsa verran koiraa - schäfereitä on pari, pystykorvia puolitusinaa ja jotain pipunoita lasketaan sitten kymmenen erissä.;)
Jes, tohon ryhmään sujahdan ihan kevyesti! *tuntee kuuluvansa edes johonkin ryhmään* :oujee:

Kaupunki
Helsinki
Jep, mutta jos mies laittaa kasvokuvan, eli selfien, ni vittu se on pelle. Ruksia samantien. Tai salikuvan, ei vittu miten nolo. Naisilla 774 salikuvaa instagrämissä, vittu miten feimii ja khuulii hei #fitnesslife #dedication #noexcuses #crossfit #strongerthanyou #pumppi #pamppi #pimppi #nopersonalityrequired #belfie

Oho, olinpas katkera. Jatkakaa.
Samaan kategoriaan kuuluu myös se, että mies ei saa poseerata lelujen kanssa. Autot, veneet ja prätkät kuvissa ovat turnoff. Samaan aikaan naiset tuntuvat sankoin joukoin viihtyvän avoautoissa ja käyvät jahdeilla trendikkäästi lasillisella.

Jotkut naiset (ne harvat "sieluttomat" ilman aforismeja) ovat huumorintajuisia tai hassuttelevia. Tuo todistetaan näyttämällä kieltä silmät kiinni tai hyppäämällä jostain kantapäät pakaroihin taittaen ja kädet ylhäällä. Tätä pitäis koittaa itsekin.

MTM1977

WTF
VIP
Ikä
42
Kaupunki
Salo
Joo ei ne siis varmaan ihan Tinderiä varten siellä oo suurin osa käynyt. Kerran törmäsin jopa naiseen jolla oli himassaan isoja valokuvatauluja itsestään. Mulle on usein liikaa jo katsoa itseäni peilistä :D.
On tietysti käyneet ihan vaan Tinderin takia :D
Itsellä ei taida olla oikein muuta asiaa ammattikuvaajalle kuin passikuvat :D

Kaupunki
Helsinki
Jatketaan vielä!

Yksi ryhmä ovat ne, jotka täyttävät profiilinsa listalla. Kätevää, koska näin viiteensataan merkkiin saa paljon enemmän asiaa kuin lauseiden kanssa. Homma vaan menee aavistuksen haastavaksi, kun luonteenpiirteiden ja (parisuhde)toiveiden sijaan lista täyttyy substantiiveistä kuin joku laiva-on-lastattu -pelin tajunnanvirtaversio. "Sydäntä saa kesä, jäätelö, viini, sade, torikahvit, meri, pyjama, auringonlaskut, tohvelit..." Luet varmaan tuota epäuskoisena, että tämähän vaikuttaa helpolta. Kuka ei tykkäis jäätelöstä, Suomessa sataa riittävästi ja Aurinko laskee joka päivä, mutta sitten se kaatuu aina... noihin... vitun... tohveleihin!:rolleyes: Eikun siis oikeasti, luuleeko joku, että noilla on väliä? Onko joku ollut suhteessa, missä jäätelö, auringonlaskut tai tohvelit on ollut pannassa?:eek::woot:

Avv

Alkaa naama hajoomaan näihin korkeakoulutettuihin 24+ naisiin. Saan niitä aivan liikaa ja ne on ku samasta tuubista puristettuja kaikki. Blaablaa matkustelu, viinit, laskuvarjohypyt, kahvittelu jne. Aivan sama mitä niiden kanssa puhuu, yhden illan juttuihin ne on liian kilttejä ja parisuhteesta on turha puhuakaan. Veikkaan et näitä jää yksinäisiks ihan helvetisti suomessa koska ne ei löydä saman tasoista miestä. Missä on kaikki kevytkenkäset nymfomaanit Q_Q

Kaupunki
Oulu
Jatketaan vielä!

Yksi ryhmä ovat ne, jotka täyttävät profiilinsa listalla. Kätevää, koska näin viiteensataan merkkiin saa paljon enemmän asiaa kuin lauseiden kanssa. Homma vaan menee aavistuksen haastavaksi, kun luonteenpiirteiden ja (parisuhde)toiveiden sijaan lista täyttyy substantiiveistä kuin joku laiva-on-lastattu -pelin tajunnanvirtaversio. "Sydäntä saa kesä, jäätelö, viini, sade, torikahvit, meri, pyjama, auringonlaskut, tohvelit..." Luet varmaan tuota epäuskoisena, että tämähän vaikuttaa helpolta. Kuka ei tykkäis jäätelöstä, Suomessa sataa riittävästi ja Aurinko laskee joka päivä, mutta sitten se kaatuu aina... noihin... vitun... tohveleihin!
Minäki oon asiaa pohtinu. Mun paras veikkaus on että naiset haluaa kertoa ittestään, mutta varovat paljastamatta mitään ja tuloksena on lista yhdentekevyyksiä. Asiaa kysyttäessä vastaus olisi että lue rivien välistä. Rivien välistä lukiessa luultavasti paljastuu yksilö, joka rakastaa kaikkea mahdollista pilvistä tekokukkiin ja sinäkin oot ehkä ok.

Olen oppinut olemaan hyvin kirjaimellinen ja huolellinen, kun puhun omasta ajankäytöstäni parisuhteessa. Selitän syyn tähän Mikki77:ltä lainaamani esimerkin avulla.

Rakkauden rihmasto

Nainen innostuu kasvimaasta. Eräänä päivänä hän ehdottaa miehelle, että perustetaan pihalle kasvimaa. Mies parahtaa hädissään - "Ei!". Nainen loukkaantuu. Minkä takia nainen ei muka saisi haluta kasvimaata? Nainen on haaveilut siitä jo pikkutyttönä ja nyt olisi sopiva piha-alue käytössä. Mies kiirehtii selittämään, ettei hänen tarkoituksensa ole estää naisen kasvimaaharrastusta. Mies ei vaan itse halua osallistua tähän projektiin, koska se ei kiinnosta miestä yhtään. Homma on liian työläs ja kasviksia saa kaupasta. Nainen katsoo miestä tutkivasti. Onko mies tosissaan? Onko miehellä tosiaan pokkaa olla ottamatta tehtävää vastaan? Mies pukeutuu rautanaamioon ja katsoo takaisin. Alkaa tuima stare down. Vain sieraimet värähtelevät. Mies tietää, että varaa on. Miehen tahto on terästä. Mies on hoitanut hommansa hyvin ja kasvimaa on mieheltä liikaa pyydetty. Hankkeessa ei ole kunniaa. Kasvimaa on akkojen hömpötyksiä. Hoitakoon nainen tämän rastin itsekseen. Nainen hymähtää ja kääntää katseensa - "No ei sinun tietenkään tarvitse jos ei huvita..."

Nainen on moderni nainen, joten hän harrastaa itsenäisesti niin halutessaan. Parisuhteessa pitää olla rajoja ja niitä täytyy kunnioittaa. Viisas nainen tietää tämän. Pitäähän sitä naisella olla omiakin harrastuksia. Niinpä nainen ryhtyy hankkeeseen ihan itsekseen. Olohuoneeseen alkaa kertyä ihania puutarhakirjoja. Miehen kurkkua kuristaa. Hän muotoilee kantansa selväksi monelta kantilta ja uhoaa - "Minulla on ruohonleikkuri ja viikate. Ne on ainoat työkalut, joita ulkona käytän. Tuhoan kaiken mihin puutarhassa kosken. Rajaa se kasvimaasi hyvin, etten vahingossakaan astu sille ja tuhoa kaikkea!" Nainen hymyilee kujeilevasti. Se tietää. Se paskiainen näkee, että mies pelkää.

Pian naiselle tulee kysymyksiä, joihin puutarhakirja ei anna suoria vastauksia. "Paljonko on kymmenen kuutiota ruokamultaa? Mistä ruokamultaa saa hankittua? Millä ruokamullan saa kasvimaalle? Missä meillä on ulkona vesihana? Miksei se toimi? Miten veden saa johdettua kasvimaahan? Ostetaanko meille puutarhajyrsin.. eikun siis ostanko minä itselleni jyrsimen omilla rahoillani? Mistä jyrsimen saa hankittua? Mikä on hyvä jyrsin? Millä jyrsimen saa kaupasta kasvimaalle? Miten jyrsin toimii? Miten ostan bensaa kanisteriin ja tankkaan jyrsimeen? Miten vaihdan jyrsimeen öljyt? Mitä teen jäteöljylle? Miksi jyrsin ei käynnisty? Minne laitan jyrsimen talveksi? Kuka kastelee kasvimaata, kun olen poissa? Miksi, mitä, miten, kuka...." Mies ei aluksi tiennyt tarkkaan mitä kaikkea naisen harrastus tuo mukanaan. Hän oli kuitenkin vaistomaisesti kauhuissaan. Mies tietää, että uudet harrastukset ovat sienimäisiä. Kauniin tatin nähdessään nainen innostuu ja haluaa sellaisen itselleen. Nainen ei tule ajatelleeksi, että oikeasti sieni on enimmäkseen maanalaista rihmastoa. Rihmasto on tuottanut naisen himoitseman tatin eikä tattia voi olla ilman sitä rihmastoa. Nainen ei jostain syystä osaa pelätä rihmastoa. Mies pelkää ja siksi kavahtaa mitä tahansa uutta ja hienoa. Rihmaston voi välttää ainoastaan silloin, kun nainen on pätevöitynyt harrastukseensa ennen miehen tapaamista.

Naisesta on kiva harrastaa miehen kanssa, koska rihmastoon törmätessään hän voi kääntyä miehen puoleen. Tällä kertaa mies on irtisanoutunut projektista, mutta nainen on tottunut kysymään ensimmäisenä neuvoa mieheltään. Niinpä kaikki kimuranttiset kysymykset tulevat miehen tietoisuuteen. Tällöin mies kokee, että nainen tarvitsee hänen apuaan. Miehen rakkaus läikähtää. Hän haluaa, ettei naiselle olisi ongelmia, joten hän ottaa ongelmat omikseen. Mies muistaa kuitenkin sopineensa naisen kanssa, ettei hän osallistu projektiin. Niinpä mies yrittää kannustaa naista itsenäiseen tiedonhakuun netissä ja rautakaupoissa pyörimällä. Mies tekeytyy jopa normaalia tyhmemmäksi välttääkseen sekaantumista kasvimaahan. Syvällä sisällään mies kuitenkin tuntee naisen tarpeen painostavan vahvana. Mies kärsii. Mies haluaa auttaa, mutta muistuttaa itselleen, että rajat on vedettävä johonkin. Muuten elämästä muodostuu montaasi, joka pyörii pelkästään naisen rihmastojen ympärillä. Koska mies rakastaa naistaan, tämän tarvitsevuus alkaa patoutua raskaana hänen tahtonsa taakse. Mies asettaa toivonsa siihen, että naisen innostus kasvimaahan lopahtaa, ennenkuin patovalli murtuu ja mies sortuu tekemään kaiken sen mitä nainen tarvitsee. Mikäli nainen tarvitsee tarpeeksi sinnikkäästi, mies antaa lopulta periksi ja rakentaa naisensa kanssa kasvimaan. Syksyllä nainen voi poimia tattinsa. Nainen laittaa someen kuvan multaisesta punajuuresta tägillä #hyvääomastapellosta. Jos tätä tapahtuu liian usein niin mies menettää itsekunnioituksena ja miehestä kasvaa tohvelisankari.
Naisia halventava ja asiaton kirjoitus osastolta "Miehen hölmö pikkuapulainen". Ei täsmää mun vaimoon eikä toivottavasti koskaan mun tyttäreen.

Ehkä elän epätyypillisessä suhteessa. Mä hoidan esim. pyykin pesua ja vaimo tapetoi.

HoF

Mätsejä on taas pilvin pimein ja viestiketju pystyssä n. 8 naisen kanssa. Mutta treffejä ei saa syntymään noin niinkuin mitenkään yhdenkään naisen kanssa, ei edes kahden sellaisen kanssa jotka on ottivat minuun yhteyttä, eikä toisinpäin. Ihmettelee jo tässä että mitä sitä oikein tekee väärin....

MTM1977

WTF
VIP
Ikä
42
Kaupunki
Salo
Mätsejä on taas pilvin pimein ja viestiketju pystyssä n. 8 naisen kanssa. Mutta treffejä ei saa syntymään noin niinkuin mitenkään yhdenkään naisen kanssa, ei edes kahden sellaisen kanssa jotka on ottivat minuun yhteyttä, eikä toisinpäin. Ihmettelee jo tässä että mitä sitä oikein tekee väärin....
Missä vaiheessa olet ehdottanut treffejä? Siis kuinka pitkän kirjoittelun jälkeen?
Mä olen huomannut sellaista ilmiötä, että mitä pidempään kirjoittelu jatkuu niin sitä epätodennäköisempää on, että se siitä mihinkään muuhun edes etenee.
Toisaalta, liian nopeasti esitetty kutsu voi myös olla väärä ratkaisu.
Tarkkaa hommaa ajoituksen suhteen tämä :D

oletko kenties sortunut itsesi vähättelyyn? Muista tehdä selväksi, että sulla on rahaa paljon ja olet suuri päälikkö. Johan alkaa naisilla löytymään sitä aikaa treffeille.

HoF

Alkaa naama hajoomaan näihin korkeakoulutettuihin 24+ naisiin. Saan niitä aivan liikaa ja ne on ku samasta tuubista puristettuja kaikki. Blaablaa matkustelu, viinit, laskuvarjohypyt, kahvittelu jne. Aivan sama mitä niiden kanssa puhuu, yhden illan juttuihin ne on liian kilttejä ja parisuhteesta on turha puhuakaan. Veikkaan et näitä jää yksinäisiks ihan helvetisti suomessa koska ne ei löydä saman tasoista miestä. Missä on kaikki kevytkenkäset nymfomaanit Q_Q
Helsingissä varmaan 50 pinnaa naisista on Tinderissä tuollaisia. Ei niitä tunnu saavan edes treffeille mitenkään, jos nyt edes sattuu mätsin saamaan. Ei näille taida kelvata kukaan.

HoF

Missä vaiheessa olet ehdottanut treffejä? Siis kuinka pitkän kirjoittelun jälkeen?
Mä olen huomannut sellaista ilmiötä, että mitä pidempään kirjoittelu jatkuu niin sitä epätodennäköisempää on, että se siitä mihinkään muuhun edes etenee.
Toisaalta, liian nopeasti esitetty kutsu voi myös olla väärä ratkaisu.
Tarkkaa hommaa ajoituksen suhteen tämä :D
Joo. Nyt ehkä liian myöhään. Jaarittelu vaan jatkuu. Pitänee aika ajoissa laittaa se, että treffeille. Oli aiemminkin tuottanu parempaa tulosta.