Timpe taas posessa

Status
Viestiketju on suljettu.
Näin se homma etenee :curs:

Voi morjes! :jahas:

Joo, kaveri oli ollut kuulemma 17 kun oli painanut jotain 14 vuotiasta? Onpas kamalaa...

Huppe sanoi:
Joo, kaveri oli ollut kuulemma 17 kun oli painanut jotain 14 vuotiasta? Onpas kamalaa...

En tiedä, onko kyseessä noin vanha case. Joka tapauksessa tarpeeksi kamalaa, että poliisit on katsonut parhaaksi ottaa ukon jäähylle.

Eikö muka 17-vuotias saa panna 14-vuotiasta?:confused:
Eikös se raja ole vasta 18v?

mitäh, onko sukulakukin antanut "lakupötköä" 14-vuotiaille?? :D

Huppe sanoi:

Eiköhän se rikos kuitenkin vanhene kymmenessä vuodessa, joten poliiseja tuskin kiinnostaisi penkoa enää tapausta. (Oletan että Timpe on yli 27v., saatan olla väärässäkin.)

Mäkin eka ajattelin Timpestä, että se on ihan vahingossa hoitanut sen ensimmäisen panokeissin tietämättä ikää. Virheitähän sattuu ja erehtyminen on inhimillistä...
Otin asian puheeksi pikkujouluissa ja yritin puolustella että nyt vaan herkutellaan ja tehdään Timpestä paha jätkä. Noh eräs tuttu pani luun korvaan mulle ja kertoi sen ,olisiko ollut TET tai vastaava, kokemuksista 15 v:nä kissillä. Timpe ties pomminvarmasti tytön iän, mutta koko ajan heitti irstasta setä läppää ja käyttäytyi juuri niinkuin kunnon pedofiili. Tämä sitten muutti vähän suhtautumista herraa kohtaan.

Jos julkkis tekee jotain niin kauhee huuto, mut jos tavis tekee niin WHO CARES! Typerää.

Boltsi sanoi:
Mäkin eka ajattelin Timpestä, että se on ihan vahingossa hoitanut sen ensimmäisen panokeissin tietämättä ikää. Virheitähän sattuu ja erehtyminen on inhimillistä...
Otin asian puheeksi pikkujouluissa ja yritin puolustella että nyt vaan herkutellaan ja tehdään Timpestä paha jätkä. Noh eräs tuttu pani luun korvaan mulle ja kertoi sen ,olisiko ollut TET tai vastaava, kokemuksista 15 v:nä kissillä. Timpe ties pomminvarmasti tytön iän, mutta koko ajan heitti irstasta setä läppää ja käyttäytyi juuri niinkuin kunnon pedofiili. Tämä sitten muutti vähän suhtautumista herraa kohtaan.

Ihan mahdollista et tyttö puhui totta. Moni noista runkuista ei nää omaa toimintaansa enää millään tapaa poikkeavana.

Enemmän mä ihmettelin sen ekan "kohun" aikaa monen naisihmisen kommentteja. Kaikkein eniten timpeä syyttömäksi tuntui jankkaavan naiset.

Kipi I sanoi:
Jos julkkis tekee jotain niin kauhee huuto, mut jos tavis tekee niin WHO CARES! Typerää.

Onhan se noinkin, mutta jos 31 vuotias panee alaikäistä ja on vielä edeltävänä päivänä saanut potkut samaisesta syystä, niin kyllä se minun mielestäni on uutisoinnin aihe, olipa sitten julkkis tahi ei...

Entäpä kun 31-vuotias naapurin täti hoitelee 14-vuotiasta naapurin poikaa? Jengi tekee aaltoja ja taputtelee selkään, että onpa pojalla käynyt hyvä flaksi! :worship:

Enemmän mä ihmettelin sen ekan "kohun" aikaa monen naisihmisen kommentteja. Kaikkein eniten timpeä syyttömäksi tuntui jankkaavan naiset.

Vanha posti, mutta silti. Musta tuntuu että jonkin verran paremmin naiset ymmärtävät, kuinka paljon sitä voi tietyssä iässä olla valmis tekemään, että vaikuttaisi ikäistään vanhemmalta, mielellään täysi-ikäiseltä. Eri asia tietysti tässä, kun tekijä on tietänyt minkä ikäinen tyttö on oikeasti, mutta esimerkiksi minulta on muutaman kerran 13-vuotiaana kysytty papereita, kun olen yrittänyt ostaa lasten lippua bussissa.

Eli jokaisessa tapauksessa ei voida aina tietää, onko mies tiennyt tytön todellista ikää. Moni teini voi olla todella häikäilemätön halutessaan ihailemansa henkilön housuihin, vaikka jälkeen päin voikin kaduttaa. Ei se tee alaikäisten puikottamisesta yhtään sen oikeutetumpaa, mutta vastuu on kuitenkin molemmilla, jos toinen itseään tyrkyttää.

Monihan näistä kimuleista on varmasti ollut enempi vähempi ylpeitä ns. "julkkis"-poikkiksesta. Tässä vaiheessa mun mielestä normaalin aikuisen heteroseksuaalin herätyskellot soi, tyyliin kannattaisiko kuitenkin olla hiukan varuillaan...
Teini-pimperolla kun ei ole sitä iän tuomaa pakollista arvostelukykyä ja jos kaveri on vielä julkisuudessa, niin kyllä oman arvostelukyvyn pitäisi toimia herkemmin...
Ite on sudenkuoppansa kaivanut IMO.

Monihan näistä kimuleista on varmasti ollut enempi vähempi ylpeitä ns. "julkkis"-poikkiksesta. Tässä vaiheessa mun mielestä normaalin aikuisen heteroseksuaalin herätyskellot soi, tyyliin kannattaisiko kuitenkin olla hiukan varuillaan...
Teini-pimperolla kun ei ole sitä iän tuomaa pakollista arvostelukykyä ja jos kaveri on vielä julkisuudessa, niin kyllä oman arvostelukyvyn pitäisi toimia herkemmin...
Ite on sudenkuoppansa kaivanut IMO.

Aivan omaa typeryyttä.

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom