Timo Rautiaisen ja Trio Niskalaukauksen tuplakokoelmalevy ”Tilinteon Hetki”

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Lokakuun lopussa kauppoihin ilmestyy Timo Rautiaisen ja Trio Niskalaukauksen tuplakokoelmalevy ”Tilinteon Hetki”. Levyistä toinen tulee sisältämään bändin suurimpia hittejä ja toinen sinkkujen b-puolia, harvinaisuuksia sekä
ennen julkaisematonta materiaalia. Biisilista näyttää tältä:

CD1:
1.Rajaton rakkaus
2.Nyt on mies!
3.Surupuku
4.Rekkamies
5.Hyvä päivä
6.Elegia
7.Kuusikymmentäkaksi
8.Hyvä ihminen
9.Venäjän orvot
10.Juoksevan veden aika
11.Kylmä tila
12.Lumessakahlaajat
13.Lintu
14.Tilinteon hetki

CD2:
1.Samarialainen
2.On aika soittaa sinfonia
3.Rajatila – live
4.Mustamaalaan
5.Kova maa – live
6.Viimeinen päivä taivaan?
7.Koiran elämää
8.Tie
9.Surupuku – live
10.Leijonan periaatteet – 2004
11.Tulkaa kotiin
12.Lintu – live
13.Lopun aika – demo
14.Alavilla mailla – live

Rahastusta, rahastusta.. Vaikka mulla kaikki muu julkaistu niskis-materiaali(sinkkuja myöten) hyllystä löytyykin, niin tuo taitaa jäädä ihan periaatteesta ostamatta..

Kannattaa muistaa että yleensä itse bändin jäsenillä ei ole välttämättä tuommoisen kokoelma levyn julkaisuun paljoakaan sanomista.Levy-yhtiö päättää.Surkeaa rahastusta silti.

Tälläkö nyt yritetään unohtaa se fakta, että tää uusin on aivan kammottava levy. Hyvä ihminen lal la laa, hyvä ihminen lal la laa. Mä en ole toipunut vieläkään.

Sanoisin, että bändi on paskistunut samassa suhteessa kuin Martikaisen "hei-me-tehdään-suomi-nostalgiaa-visiot" on nussineet perseeseen Rautiaisen apocalyptisiä visioita.

Nyt on kivaa kun mummotkin tykkää.

Ringside sen sanoi. Eka ja toinen levy oli erinomaisia, siitä eteenpäin en ole enää pitänyt. Ihan hyviä biisejä kyllä tuossa kokoelmalla, en kyllä aio ostaa. Tuo Samarialainen biisi pitää kyllä hommata p2p. Candlemassinkin tyypit olivat pitäneet ko. coveroinnista.

Back
Ylös Bottom